Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Jammer dat je dan uit je graf op staat om dat dan hier neer te zetten.


Jammer dat er altijd weer van die gunz4hire fans tussen zitten die mijn mening niet waarderen.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 20:22 
 
Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
stefaneke schreef:
Jammer dat je dan uit je graf op staat om dat dan hier neer te zetten.


Jammer dat er altijd weer van die gunz4hire fans tussen zitten die mijn mening niet waarderen.

Gr.


Waar slaat die zin nou weer op? :lol: Wat heeft Gunz for hire hier in godsnaam mee te maken? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 20:44 
 

Analoxx schreef:
mrazura schreef:
stefaneke schreef:
Jammer dat je dan uit je graf op staat om dat dan hier neer te zetten.


Jammer dat er altijd weer van die gunz4hire fans tussen zitten die mijn mening niet waarderen.

Gr.


Waar slaat die zin nou weer op? :lol: Wat heeft Gunz for hire hier in godsnaam mee te maken? :huh:


idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 15:40 
 

Try Before You Die ‏@TBYDofficial schreef:
This line up is getting bigger and bigger ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

hoop een beetje stevige line-up qua artiesten.. vorige jaar ging echt hard Titan & JoS :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond dit echt een verschrikkelijk feest vorig jaar, kut locatie kut sfeer kut mensen. Sowieso niet aanwezig dus :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 20:51 
 

Time out wel gezien te vaak geweest dus nee wordt 'm niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 15:43 
 
Hardtraxx Addict

Tripped & Igneon System komen. Niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk niet dat dit hem gaat worden.. Weekendje is al zwaar genoeg, zaterdag waarschijnlijk Aston Villa - Manchester en zondag ochtend meteen na thuiskomst Feyenoord - Roda ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 20:17 
 

Strep schreef:
Tripped & Igneon System komen. Niet slecht.

Jij leest ook alleen top-reacties en reageert dan right?

Igneon System kan niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 21:36 
 
Hardtraxx Addict

Chris Two schreef:
Strep schreef:
Tripped & Igneon System komen. Niet slecht.

Jij leest ook alleen top-reacties en reageert dan right?

Igneon System kan niet..

Ja of jij. Igneon System kon dus blijkbaar wel.
Maargoed, in ieder geval Tripped komt zeker. Dan kan Igneon System me gestolen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Moeten met een zeer sterkte (minimaal zo dik als vorig jaar) line-up komen wil ik hierheen gaan. Dag erna is namelijk op 20 minuten rijden een gruwelijk feest met oa Donkey Rollers in een veel dikkere locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Moeten met een zeer sterkte (minimaal zo dik als vorig jaar) line-up komen wil ik hierheen gaan. Dag erna is namelijk op 20 minuten rijden een gruwelijk feest met oa Donkey Rollers in een veel dikkere locatie.

Met de Time Out is ook heel weinig mis vind ik hoor, puike locatie. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
PierrePruuk schreef:
Moeten met een zeer sterkte (minimaal zo dik als vorig jaar) line-up komen wil ik hierheen gaan. Dag erna is namelijk op 20 minuten rijden een gruwelijk feest met oa Donkey Rollers in een veel dikkere locatie.

Met de Time Out is ook heel weinig mis vind ik hoor, puike locatie. :D

Zeg ik ook niet, maar de Mixx (waar dat andere feest is) is nog stuk dikker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waaneer wordt hier meer over bekent gemaakt eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:46 
 

dennis schreef:
Waaneer wordt hier meer over bekent gemaakt eigenlijk?


Vorig jaar werd 5 augustus de line up bekend gemaakt, het zou dus logisch gezien ieder moment kunnen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 00:16 
 

Area 1: Hardstyle
Zatox & F8trix
Donkey Rollers (live)
Frequencerz (live)
The Geminizers
Crypsis & Chain Reaction
Ran-D & Adaro
Pato
MC DV8

Area 2: Hardcore
Angerfist
Tha Playah
Partyraiser
Tommyknocker & Mad Dog
Outblast
DaY-már
Affix & Teaser
Amada
MC Nolz

Area 3: early hardcore / frenchcore
Vince
Buzz Fuzz
J.D.A.
Igneon System
Dr. Peacock
Tripped
Sjek

Area 4: freestyle
Dave Dope
D-Master
The Shade
The Maniac
Tweaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 00:17 
 

geen optie meer


reden is duidelijk dacht ik zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 00:23 
 
Hardtraxx Veteran

Niet aanwezig denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 00:54 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke line-up. Zekerheidje :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 01:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
geen optie meer


reden is duidelijk dacht ik zo?


Inderdaad, als je deze line-up vergelijkt met vorig jaar wel :huh:
Ben ook afgehaakt bij deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 07:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A tot anwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit een dikke Hardstyle Line-Up dan vorig jaar hoor, ik denk dat kaboem het over de Industrial heeft die nu weg is toch?

Als het een beetje lukt met vervoer regelen ben ik hier wss wel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 09:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja ik ben aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 10:18 
 
Hardtraxx Veteran

ga er toch nog goed over nadenken.. twijfel line-up
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten