Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 14:26 
 

Dr Peacock en Igneon System, wuuut :P
TBYD wordt steeds zieker hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe, ^^ aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel aanwezig.. maar hoe kan je dit nou al organisatie bedenken..

22.00 - 00:00: Pato
00:00 - 01:00: The Geminizers
01:00 - 02.30: F8trix & Zatox

Klopt toch niets van, nu zijn the geminizers verplicht om soft te draaien, en Pato/F8trix mag dus 3 en half uur draaien XD.. Mag hopen dat die dan wel gas erop gooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel aanwezig.. maar hoe kan je dit nou al organisatie bedenken..

22.00 - 00:00: Pato
00:00 - 01:00: The Geminizers
01:00 - 02.30: F8trix & Zatox

Klopt toch niets van, nu zijn the geminizers verplicht om soft te draaien, en Pato/F8trix mag dus 3 en half uur draaien XD.. Mag hopen dat die dan wel gas erop gooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duurdere naam, dus later. Niet heel raar toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 11:43 
 

andere naam andere stijl ook ;)
pato is ... naar mijn mening waardeloos, f8trix niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:45 
 
Hardtraxx Elite

Freitag! Heb er zin in. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 kaarten gewonnen dus aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 02:03 
 

veel plezier vanavond! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga je niet swoos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 10:56 
 
Hardtraxxer

Gaan vanavond lekker knallen! :thumbsup:
Morgen ook nog is naar hardnation! :lol:

Gaat een vet weekend worden! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 12:17 
 

p-stylez schreef:
Ga je niet swoos?

nee gaat em niet worden
afgelopen weekend qore en volgende weer frontliner ;) iets te druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net besloten om toch maar te gaan. Te dichtbij om te missen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dalijk ff werken, douchen omkleden en gaan! Zin in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Flink zin an!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 14:13 
 
Hardtraxxer

Helemaal uit mijn dak gegaan op Day Mar en Igneon System, broodje kroket gegeten en naar huis gegaan. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben je alleen bij die 2 acts geweest en toen weer gegaan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 15:03 
 

Stinkjanus schreef:
Helemaal uit mijn dak gegaan op Day Mar en Igneon System, broodje kroket gegeten en naar huis gegaan. :thumbsup:

:lol:

is ook een manier om te genieten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 16:14 
 
Hardtraxx Elite

Wat een volk manman zoveel mensen VDK dat het echt gewoon fucking irritant werd. Sowieso was vorig jaar vetter. Setjes waren wel oke en The shade was echt de held van de avond haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 16:39 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Ben je alleen bij die 2 acts geweest en toen weer gegaan? xd

Ik was kwart voor 1 binnen ofzo. Eventjes Geminizers gekeken maar als ik in andere zalen BPM's hoor die veel hoger liggen dan vind ik het altijd maar saai. Dus heb vervolgens beetje rondjes gelopen opzoek naar bekenden. Toen naar Day Mar gegaan, Igneon System, broodje kroket en naar huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 18:00 
 

Floor, vorig jaar en jaar daarvoor was het ook zwaar erg..

Time Out heeft iets met VDK volk over algemeen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 18:02 
 
Hardtraxx Addict

Was een mooi feestje. Day-Mar, Igneon System en Donkey Rollers waren leuke setjes.
Tripped die niet op kwam dagen ofzo :mad: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 18:18 
 
Hardtraxx Elite

Chris Two schreef:
Floor, vorig jaar en jaar daarvoor was het ook zwaar erg..

Time Out heeft iets met VDK volk over algemeen


Ja vorig jaar was het ook al erg, maar dit jaar sloeg het echt alles het was gewoon echt zoo sickk he. En het ergste is dat de helft van de mensen die daar vdk liep misschien net 16 was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 18:30 
 

Goh, Dat is de Time Fout ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 18:31 
 

Chris Two schreef:
Goh, Dat is de Time Fout ;)

HAHAHAHAAAA TIME FOUT HOE VERZIN JE HET HAHAHAHAHAHA
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten