Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Industrial line-up is geil. Even kijken of ik hier aanwezig ben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 11:30 
 
Hardtraxx Newbie

Dus, dit is WEL de laatste Thunderdome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mmm, dan ga ik heel hard twijfelen om te gaan.

Nog nooit op een Thunderdome geweest, moet je toch een keertje meegemaakt hebben :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drokz & DaY-már
Promo & D-Passion
Unexist & Negative A

The Outside Agency & The DJ Producer
Ophidian
Tieum
Thrasher VS. Limewax
Dither

Akira
The Destroyer
SRB


Damn, heeeeeel lekker dit :thumbsup: Wordt komende twee weken even heel rustig aan doen met geld, en dan hopen dat het nog niet uitverkocht is want dat zie ik nog wel gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:

Nog nooit op een Thunderdome geweest, moet je toch een keertje meegemaakt hebben :cool:

Zit ik ook wel een beetje mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Zit ik ook wel een beetje mee.


hehe, kut voor je :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik keek de trailer weer eens vandaag, en op het laatst zie je een flits van een kleine tekst op het scherm:
Afbeelding
Splice here, wat zouden ze daarmee bedoelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:37 
 

Grendiner schreef:
Ik keek de trailer weer eens vandaag, en op het laatst zie je een flits van een kleine tekst op het scherm:
Afbeelding
Splice here, wat zouden ze daarmee bedoelen?

niks
gewoon random video edit materiaal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een financiële meevaller, dus denk dat hem dit wel gaat worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
niks
gewoon random video edit materiaal ;)


Dus gewoon een klein foutje dat bij het maken van de trailer is blijven staan ofzo? Eigelijk had ik stiekem gehoopt dat ik een hint of iets in die richting ontdekt had.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:34 
 
Hardtraxxer

Die trailer :love: Zal wel oud en sentimenteel zijn maar mijn hele jeugd komt langs. Hakkuh, Thunder magazine, Drokz die Thunderdome schreeuwt. Zal wel een dubbele avond worden. Aan de ene kant leuk feestje, aan de andere kant afscheid nemen. :cry:

Ik kan niet quoten maar iemand heeft het hierboven erover dat het feest wordt overgenomen door een andere organisatie.Hier was idd even sprake van dat het concept verkocht zou woren maar ik gok dat dat niet meer doorgaat. Het is geen aantrekkelijk concept aangezien de vaste garde het niet pikt als er dingen veranderd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Love2Party schreef:
Die trailer :love: Zal wel oud en sentimenteel zijn maar mijn hele jeugd komt langs. Hakkuh, Thunder magazine, Drokz die Thunderdome schreeuwt. Zal wel een dubbele avond worden. Aan de ene kant leuk feestje, aan de andere kant afscheid nemen. :cry:

Ik kan niet quoten maar iemand heeft het hierboven erover dat het feest wordt overgenomen door een andere organisatie.Hier was idd even sprake van dat het concept verkocht zou woren maar ik gok dat dat niet meer doorgaat. Het is geen aantrekkelijk concept aangezien de vaste garde het niet pikt als er dingen veranderd worden.

Volgens mij heb ik vandaag een identieke post van jou gezien op pf als ik me niet vergis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 21:24 
 
Hardtraxxer

xd Zou best kunnen. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeeeezus :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig. Beetje jammer dat TSS in de Industrial staat, maar ik kan ook zeker wel genieten van Mainstream, Early, bepaalde Frenchcore en Terror dus overal maar een kijkje nemen denk ik.
Ook wel een feest waar ik eigenlijk toch een keer geweest wil zijn, dus ik grijp deze kans zeker aan. Tickets alvast binnengehaald.
TOA vs. Producer... Holy Fuck :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 02:00 
 

Grendiner schreef:
Citaat:
niks
gewoon random video edit materiaal ;)


Dus gewoon een klein foutje dat bij het maken van de trailer is blijven staan ofzo? Eigelijk had ik stiekem gehoopt dat ik een hint of iets in die richting ontdekt had.. :$

nee, ik denk eerder gewoon dingetjes die ze gebruiken om een trailer een bepaalde look and feel te geven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TOA vs. DJ Producer.. :love:
Aanwezig, kaarten besteld :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier zijn de kaarten ook besteld! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 04:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gisteren dan toch ook maar kaarten gehaald, dit jubileum gaan we eens goed vieren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt me erg vet om nog eens mee te maken, maar ik ben de enige in de omgeving. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie marketingstunt om te zeggen dat het de laatste keer is. :P Komt gegarandeerd wel terug maar dan vast onder een andere naam ofzo..

Wellicht aanwezig anyway.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Goeie marketingstunt om te zeggen dat het de laatste keer is. :P Komt gegarandeerd wel terug maar dan vast onder een andere naam ofzo..


Dan is het toch de laatste keer Thunderdome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen, dit word erg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 14:35 
 

Dakpan schreef:
93Wesley93 schreef:
Goeie marketingstunt om te zeggen dat het de laatste keer is. :P Komt gegarandeerd wel terug maar dan vast onder een andere naam ofzo..


Dan is het toch de laatste keer Thunderdome.

Schooled! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig, met mn vriendin :). Word dr 1e ekte hardcore feest. Moehahah! :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten