Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
93Wesley93 schreef:
Goeie marketingstunt om te zeggen dat het de laatste keer is. :P Komt gegarandeerd wel terug maar dan vast onder een andere naam ofzo..


Dan is het toch de laatste keer Thunderdome.

Dank je voor de bevestiging. Was mij ook wel duidelijk, bedoel gewoon dat dit goeie truc is om de kaartverkoop een boost te geven. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 19:01 
 

Aanwezig...

4 kaartjes gewonnen laatst via Thunderdome Radio.
Project 141 gaat mooi mee en nog 2 vriendinnen!

Vies veel zin in, dat wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 19:45 
 

Heb ook kaarten. Ook al zijn alle randzaken (plaats locatie, locatie, het feest, reistijd etc) kut, 1 ding is uber: Line up en zaalindeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Locatie is juist echt super vet man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrij geregeld, Thunderdome is een feit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 00:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=6H5JWWwU1fo#t=00m12s

Dat wordt pompeng!
Proberen kaartje voor mn b-day te regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 02:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Aanwezig, met mn vriendin :). Word dr 1e ekte hardcore feest. Moehahah! :D

Woei, dansjes maken met de Sjeff en zijn Hobbelhertje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog 1900 kaarten over, verwacht wordt dat het morgen uitverkocht is. Wil je komen, wees er dus snel bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:
Aanwezig, met mn vriendin :). Word dr 1e ekte hardcore feest. Moehahah! :D

Woei, dansjes maken met de Sjeff en zijn Hobbelhertje ^^


Awwyeaaaaaaaaaah!!


Tickets in de pocket nu :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck, hopen dat dit morgen als ik thuis kom nog niet uitverkocht is, maar vrees het ergste :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoezo zal het morgen opeens uitverkocht zijn? :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 23:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Omdat er nog maar 1900 kaarten te koop zijn. En er nu zelfs een wachtrij schijnt te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 23:44 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
Thunderdome
Attention all you ravers! As we come closer and closer to that legendary night, the rave of raves, Thunderdome: The Final Exam, it becomes apparent that this will be the biggest Thunderdome ever. Not only does the Wizard give you a line-up like never before, you will be accompanied by more Thunderdome-fanatics and hardcore-fans than ever before! And even though the RAI Amsterdam is massive, it seems that Thunderdome will be sold out within the next few days! So, don't miss the epic conclusion
to this legend, and order your tickets now!


Stond op Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 00:04 
 

Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:
Aanwezig, met mn vriendin :). Word dr 1e ekte hardcore feest. Moehahah! :D

Woei, dansjes maken met de Sjeff en zijn Hobbelhertje ^^

En met de tarantula!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 00:07 
 

Ik mag gratis naar binnen met mijn tattoo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 09:20 
 

Almighty schreef:
Ik mag gratis naar binnen met mijn tattoo :)

op je achterhoofd toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 15:44 
 

UITVERKOCHT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Je bent zelf UITVERKOCHT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 17:08 
 

El Mare schreef:
Chris Two schreef:
Je bent zelf UITVERKOCHT!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 18:55 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Hoezo zal het morgen opeens uitverkocht zijn? :O

HA!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 21:57 
 

mandy schreef:
Mwehhh ja hoor! Net op het moment dat ik loon heb is t uitverkocht :/ Iemand die nog een kaartje te koop heeft of iemand kent die er 1 wil verkopen?

tijd genoeg gehad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:16 
 

KSwoosh schreef:
mandy schreef:
Mwehhh ja hoor! Net op het moment dat ik loon heb is t uitverkocht :/ Iemand die nog een kaartje te koop heeft of iemand kent die er 1 wil verkopen?

tijd genoeg gehad xd

Ze is niet de enige die om kaartje vraagt..

PF staat er vol mee met vragers... en allemaal: Net loon of net te laat..
Tis sinds 28 july in de verkoop xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat veel mensen geen rekening hebben gehouden dat dit uitverkocht zou kunnen raken. Weet niet hoe dat met andere Thunderdomes is geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:42 
 

El Mare schreef:
Ik denk dat veel mensen geen rekening hebben gehouden dat dit uitverkocht zou kunnen raken. Weet niet hoe dat met andere Thunderdomes is geweest?


las ergens dat er aantal edities wel uitverkocht waren
dacht 10-15 jaar edities
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten