de sfeer op r_AW is ongeevenaard. En verder vind ik dat erg vreemd helmond. Ik ben ook vrij klein maar ik word nooit uit gelachen ?
Naja kijk je hebt er helaas altijd wel een paar rotte appels tussen zitten natuurlijk. Meestal maak ik een praatje en/of een foto. Maar er zijn ook af en toe een paar debielen die me nawijzen en uitlachen.