Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 23:19 
 

O ja want bij Hardcore lopen juist géén debielen rond
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
stefan_helmond schreef:
kaboem schreef:
ja man pauper gabbertjes allemaal top sfeer.

de sfeer op r_AW is ongeevenaard. En verder vind ik dat erg vreemd helmond. Ik ben ook vrij klein maar ik word nooit uit gelachen :/?

Naja kijk je hebt er helaas altijd wel een paar rotte appels tussen zitten natuurlijk. Meestal maak ik een praatje en/of een foto. Maar er zijn ook af en toe een paar debielen die me nawijzen en uitlachen.

Mss door die extreem kleine zonnebril van je :lol:

Ik draag geen zonnebrillen op feestjes.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten