Youri! schreef:
Ik heb begrepen dat dit de laatste keer is dat ID&T er nog een hand in heeft. Hierna gaat het feest definitief naar een andere organisatie (en bloedt het dus langzaam dood/wordt het uitgemolken)..
Ik hoop het wel. Het merk en de naam Thunderdome is nog steeds zeer populair binnen de hardcore.
ID&T heeft er helaas niet meer zoveel aandacht aan besteedt de laatste jaren waardoor het een feest zonder duidelijke identiteit geworden is. Met Breaking Barriers hadden ze een goede nieuwe weg in kunnen slaan maar door de grote kritiek destijds heeft men uiteindelijk toch weer voor iets anders gekozen vorig jaar met Toxic Hotel. Jammer want nog geen jaar later kwam Q-dance met Qore, een beetje een vergelijkbaar feest, en daar kwamen wel veel positieve kritieken op.
Dit jaar zal het concept ongetwijfeld wéér anders zijn.