Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 16:02 
 

Onthafloorx schreef:
Misschien ben ik hier ook wel bij! ^^



Dan ga ik misschien ook wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 16:05 
 

hosselaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Onthafloorx schreef:
Misschien ben ik hier ook wel bij! ^^



Dan ga ik misschien ook wel :P

Thunderdome is te mainstream voor jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 23:17 
 
Hardtraxxer

thunderdome is een go :thumbsup: wordt me eerste en laatste keer dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
thunderdome is een go :thumbsup: wordt me eerste en laatste keer dus..

Je laatste keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 18:07 
 

Draidy schreef:
Youri! schreef:
thunderdome is een go :thumbsup: wordt me eerste en laatste keer dus..

Je laatste keer?

laatste editie ezno
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woensdag om 22.00 word de line up bekend gemaakt op Thunderdome Radio!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 20:11 
 
Hardtraxxer

Voor zover ik weet is dit idd de laatste editie. ID&T heeft weinig meer met Thunderdome omdat ze een hele andere kant op zijn gegaan. Q Dance doet al een paar jaar de productie van het feest maar hun hebben er weinig feeling mee waarschijnlijk omdat het hun kindje niet is. Waarschijnlijk hebben ze het 20 jarige jubileum als datum gekozen om de stekker eruit te trekken. Hier is een interview over geweest waarin Duncan dat gezegd heeft. Geloof dat er ooit ook een keer iets over geroepen is op Thunderdome radio.

Jammer maar op zich wel begrijpelijk. Heb een beetje het gevoel dat hardcore zijn beste tijd heeft gehad. :( Zit er zelf ook niet meer zo in dus misschien heb ik het wel mis maar dat gevoel heb ik gewoon. Toch wel jammer want voor mij is het ook allemaal begonnen met Thunderdome. Eerste hardcore cd was van TD en mijn eerste feest was ook TD. Blijft voor mij toch gewoon speciaal. Zeker als je daar dan staat en je hoort Drokz keihard Thunderdome bleren. Sta ik altijd met een lading kippenvel waar je u tegen zegt. :loving:

Lees dat woensdag de line up komt. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 01:33 
 
Hardtraxxer

Ik heb begrepen dat dit de laatste keer is dat ID&T er nog een hand in heeft. Hierna gaat het feest definitief naar een andere organisatie (en bloedt het dus langzaam dood/wordt het uitgemolken)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Ik heb begrepen dat dit de laatste keer is dat ID&T er nog een hand in heeft. Hierna gaat het feest definitief naar een andere organisatie (en bloedt het dus langzaam dood/wordt het uitgemolken)..

Ik hoop het wel. Het merk en de naam Thunderdome is nog steeds zeer populair binnen de hardcore.

ID&T heeft er helaas niet meer zoveel aandacht aan besteedt de laatste jaren waardoor het een feest zonder duidelijke identiteit geworden is. Met Breaking Barriers hadden ze een goede nieuwe weg in kunnen slaan maar door de grote kritiek destijds heeft men uiteindelijk toch weer voor iets anders gekozen vorig jaar met Toxic Hotel. Jammer want nog geen jaar later kwam Q-dance met Qore, een beetje een vergelijkbaar feest, en daar kwamen wel veel positieve kritieken op.

Dit jaar zal het concept ongetwijfeld wéér anders zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeie, laatste keer of niet, 15 December word me sterftedag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bevestigd: laatste Thunderdome. Line-up net gehoord, ik ben niet overtuigd. Maar het is wel de laatste...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:19 
 

Steffnov schreef:
Bevestigd: laatste Thunderdome. Line-up net gehoord, ik ben niet overtuigd. Maar het is wel de laatste...



toa ophidian dither prodjoes


?!!!!!!!!?3?!23?!2#?1?@#!?@#?!


maar voor dezelfde prijs dat ik hier binnen ben kan ik de tickets van r_AW storm en PRSPCT betalen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:26 
 
Hardtraxx Addict

Holy shit wat een line-up. Damnnn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- THE THUNDER DOME
Neophyte Records Allstars
Endymion
Partyraiser
Noize Suppressor Live
Drokz & Day-Mar
Traxtorm Gangstaz Allied Live
Promo & D-Passion
Nosferatu vs Tommyknocker
Unexist & Negative A
Bass-D & The Viper
Terminal & Vavaculo

- GLOBAL HARDCORE NATION
Neophyte Live
Promo (XX-Clusive Promo Files Set)
The Prophet
PCP Live
The Darkraver
Buzz Fuzz
The Stunned Guys & Friends
Gizmo
Shadowlands Terrorists Live
Waxweazle
Uzi Ft. Da Mouth of Madness
Pavo & Leviathan Ft. Danny Firestone
Dano
Mental Theo
Lenny Dee & Rob Gee
100% of the Dream Team

- THE INDUSTRIAL DOME
The Sickest Squad
The Outside Agency & The DJ Producer
Ophidian
TieumT
Thrasher vs Limewax
Lowroller
Dither
N!ck & Red Faction

- THE FRENCHCORE DOME
The Speed Freak
Radium
Randy
Sandy Warez
Dr. Peacock
J-Roon & Kosmix
Enthorine

- THE TUNNEL OF TERROR
Drokz
Akira
Noisekick
The Destroyer Live
SRB
The Vizitor
Mr. Courage Live

- THE THUNDERGODS (only classics)
Dano
The Prophet
Buzz Fuzz & Champ-E-On
Gizmo & The Darkraver
Flamman & Abraxas Ft. MC Remsy
DJ Weirdo
Voutloos
The Raver & Manga & Humanoise
Frantic Freak

- THE MC’S OF THE DOMES
MC Justice
MC Da Mouth of Madness
MC Ruffian
MC Tern-Terror
And more

- VJ SHOWS BY:
3DJL
Phase-One
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:30 
 
Hardtraxx Addict

Prima Lineup :) Zitten een paar hele toffe tussen,

Mis wel echt Angerfist..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:31 
 
Hardtraxx Addict

The Destroyer live :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke line-up zeg! Effe balen dat ik hier niet bij zal zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zitten wel een paar gave acts tussen. Ga nog wel even wachten met kopen van een kaartje, wordt anders echt een onmogelijke maand met feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 00:05 
 
Hardtraxx Addict

Best wel een dikke line-up, eerst maar eens zien hoe Qore bevalt en dan beslis ik later wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Best wel een dikke line-up, eerst maar eens zien hoe Qore bevalt en dan beslis ik later wel.

Gaat wel bevallen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 00:54 
 

lineup van vorig jaar (main) vond ik beter, maar et zal ongetwijfeld een vet feest worden! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 00:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben zeer tevreden, echt al mijn helden zitten ertussen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 03:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De trailer is der ook al:



Prachtig filmpje als je het mij vraagt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSS in de Industrial terwijl er een Frenchcore area is. Heel goed!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten