Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 21:14 
 

Afbeelding

Wanneer:
Zaterdag 15 december 2012

Hoelaat:
21:30 - 07:00

Waar:
RAI, Amsterdam

Tickets:
€50
http://tickets.thunderdome.com/

Lineup:
TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat hem zeker worden :thumbsup: Even in style mijn verjaardag vieren
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 21:39 
 

Nice :D
Ik ben ook zeker aanwezig! Vooral na die brute editie van vorig jaar!

Steffnov meende overigens dat dit niet de laatste editie is, maar wat ik heb gehoord, is dat wegens een tekort aan animo voor een volgende versie, dit wél de laatste is.
Dat tekort aan animo zou ook de reden zijn geweest dat er afgelopen jaar maar 1 area was, ipv aparte areas voor de verschillende vertakkingen van hardcore. En gezien de trouwe Thunderdome minder te zoeken heeft op een mainstream feest, gaat het zo alleen maar nog sneller achteruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga sowieso, of het nou de laatste is of niet. Weet alleen dat "The Final Exam" enkel een referentie is naar de eerste TD
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 00:28 
 

Ben ook aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 02:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wss aanwezig!! Maar hoe willen ze met een tekort aan animo dan de RAI vullen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 08:33 
 

echte_oostzaner schreef:
Ben ook aanwezig!

Afgelopen keer ook?

Grendiner schreef:
Wss aanwezig!! Maar hoe willen ze met een tekort aan animo dan de RAI vullen?

Als mainstream feest is er dus wel genoeg animo, maar dat volgt niet echt de roots van Thunderdome dan ofzo denk ik, dat ze dan mss liever stoppen?
Ik weet het ook niet precies helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 08:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar zijn die geruchten over de laatste thunderdome überhaupt op gebaseerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 08:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grendiner schreef:
Wss aanwezig!! Maar hoe willen ze met een tekort aan animo dan de RAI vullen?


Niet de grote, maar een kleinere zaal kiezen aan de hand van de ticketverkoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

dit is toch het 20 jarig bestaan van Thunderdome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijken of ik deze mee pak, lijkt me wel een vet feest ! En de RAI is gewoon een dikke locatie !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoop op een dikke industrial stage. Dan wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 13:28 
 

Rickie schreef:
Hoop op een dikke industrial stage. Dan wel aanwezig.




Zou best kunnen met die nekro opmars enzo :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 15:51 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Waar zijn die geruchten over de laatste thunderdome überhaupt op gebaseerd?


nergens :P

BTW, dit is ook "20 years of Thunderdome"

ik ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 18:25 
 

TiMOTHYb schreef:
Waar zijn die geruchten over de laatste thunderdome überhaupt op gebaseerd?

titel + mensen die ik op dominator sprak :P
niks substantieels dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig waarschijnlijk, vorig jaar was lache!
Nu hopen op meerdere zalen waarvan 1 early
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 20:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is dit dan niet dezelfde dag als Loudness in Maassilo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 20:39 
 

Kevin-Raw schreef:
Is dit dan niet dezelfde dag als Loudness in Maassilo?

vorig jaar was het de week erna :P
zo niet, makkelijke keuze: Thunderrrrdome!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ook weer blij dat het in de Rai is :thumbsup: Toplocatie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
dit is toch het 20 jarig bestaan van Thunderdome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Forbidden Phobia schreef:
dit is toch het 20 jarig bestaan van Thunderdome?

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ZEER waarschijnlijk gewoon de laatste Thunderdome. Heb partyflock ff lopen doorspitten en iemand wist ook te vertellen dat ie van paar mensen van volgens mij ID&T gehoord had dat dit de laatste editie zou worden. Wat ook logisch is aangezien er The Final Exam op de flyer staat ipv 20 years of anniversary..
Maar wss aanwezig, moet nog paar maten overhalen die 2 grote feesten (Qountdown en TD) in een maand te duur vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 14:53 
 

Grendiner schreef:
ZEER waarschijnlijk gewoon de laatste Thunderdome. Heb partyflock ff lopen doorspitten en iemand wist ook te vertellen dat ie van paar mensen van volgens mij ID&T gehoord had dat dit de laatste editie zou worden. Wat ook logisch is aangezien er The Final Exam op de flyer staat ipv 20 years of anniversary..
Maar wss aanwezig, moet nog paar maten overhalen die 2 grote feesten (Qountdown en TD) in een maand te duur vinden..

De naam van de eerste Thunderdome was gewoon The final exam. Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Thunderdome
Citaat:
The Final Exam - Jaarbeurs - Utrecht - 20 juni 1992
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

:P

Lijkt me niet dat ze een concept als Thunderdome even weg gaan gooien. Lijkt me ook niet dat ze er verlies op lijden en vervolgens naar de RAI stappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ga sowieso, of het nou de laatste is of niet. Weet alleen dat "The Final Exam" enkel een referentie is naar de eerste TD


Zoals ik al zei dus. Mensen luisteren echt nooit...

Thunderdome is een te grote naam om op te geven.
1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten