Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat het de naam van de eerste editie was wist ik al wel, maar als je pf moet geloven en dat doe ik ook wel, trekt TD de laatste jaren te weinig animo en de laatste edities waren ook een stuk kleiner en met maar 1 zaal. Natuurlijk hoop ik dat er nog meer edities komen, maar het ziet er alleen best logisch uit dat dit dan de laatste is. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 19:11 
 

Banaanslak schreef:
De naam van de eerste Thunderdome was gewoon The final exam.

dat heeft meer te maken met de datum denk ik: 20 juni, dus na de eindexamens :P
niet echt van toepassing nu dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Afbeelding

:P

Lijkt me niet dat ze een concept als Thunderdome even weg gaan gooien. Lijkt me ook niet dat ze er verlies op lijden en vervolgens naar de RAI stappen.


Haha die flyer heb ik hier thuis liggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 00:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een feest in deze bazenlocatie. Afhankelijk van de line-up grote kans dat ik erbij ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Eindelijk weer een feest in deze bazenlocatie. Afhankelijk van de line-up grote kans dat ik erbij ben :D

+1

Wil zo graag weer een keer terug naar de RAI voor een feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 21:42 
 

ticket in de pocket!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 15:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga wel eerst de line-up afwachten. Vorig jaar in Utrecht was zo goed dat zelfs Endymion een vette set neerzette :yay: Was één vd beste feesten van het jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik ga wel eerst de line-up afwachten. Vorig jaar in Utrecht was zo goed dat zelfs Endymion een vette set neerzette :yay: Was één vd beste feesten van het jaar!

Was wel fucking vet ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was fucking baas (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Was fucking baas (L)

Daar heb ik wel wat gekke mensjes ontmoet ja :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 20:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik ga wel eerst de line-up afwachten. Vorig jaar in Utrecht was zo goed dat zelfs Endymion een vette set neerzette :yay: Was één vd beste feesten van het jaar!

Endymion zette gisteren op The Qontinent ook een vette set neer, me mond viel open van verbazing :P
Dus ze kunnen het blijkbaar toch. Ik denk dat elke DJ wel wat 'speciaals' van plan is, omdat het 20 jaar bestaat. Ik gok dat er ook wel weer een greep word gedaan op de oudere hardcore plaatjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 07:33 
 

Ik heb welgeteld 1 persoon gezien op partyflock die zei dat hij van bronnen had gehoord dat het de laatste is. Ik geloof er weinig van.Er is enorm veel geld geboden op ID&T door een of andere Amerikaanse rijke stinkerd, ik verwacht niet dat ze dan 1 van hun grootste concepten de nek omdraaien.

Het kan natuurlijk waar zijn, maar ik heb maar 1 bron gezien die dit bevestigde, wat ik vreemd vind. ieder ander die het zegt is bovendien ook een partyflocker.

Dit gezegd te hebben, vind ik het erg vreemd dat het the final exam heet. Nu zie ik hier wel dat de eerste ook zo heette, maar is het niet zo dat projecten vaak beginnen hoe ze eindigen?

Ga al een paar jaar niet naar Thunderdome vanwege de industrial stage in 2009, maar voor de laatste thunderdome wil ik wel een uitzondering maken,zelfs al is het in de stad die ik al jaren in de ban doe qua feesten, en zelfs al zou het feest kut zijn. Da's toch iets wat je mee wilt maken, het 'einde van een generatie'
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 11:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier wil ik eigenlijk wel heen gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 12:39 
 
Organisator
Avatar gebruiker

partybasher schreef:
vind ik het erg vreemd dat het the final exam heet. Nu zie ik hier wel dat de eerste ook zo heette, maar is het niet zo dat projecten vaak beginnen hoe ze eindigen?


De eerste Final Exam heette zo omdat dat feest toen het einde inluidde van de schoolexamens. Ik was er ook. Was een leuk feessie, zeker voor toen. Maar als ze nu zo'n zelfde feest zouden neerzetten, zou het tot op de grond toe afgekraakt worden. Het was toen gewoon housemuziek, een stapel speakers hier en daar en wat gekleurde lampen. Halverwege de nacht werd de verlichting in de hal aangezet, waarom geen idee. En als je naar buiten wilde moest je eerst een paar gorilla's geld geven, anders kwam je er niet uit. Toch hadden die feesten ook hun charme :)

We zien wel of TD doorgaat of niet. Ik verwacht dat het gewoon bij id&t blijft. Ze hebben al vaker de stekker eruit getrokken maar zijn steeds weer terug gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoppakee mn maten overgehaald om mee te gaan! Wat heb ik hier zin in zeg! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

partybasher schreef:
Ik heb welgeteld 1 persoon gezien op partyflock die zei dat hij van bronnen had gehoord dat het de laatste is. Ik geloof er weinig van.Er is enorm veel geld geboden op ID&T door een of andere Amerikaanse rijke stinkerd, ik verwacht niet dat ze dan 1 van hun grootste concepten de nek omdraaien.

Het kan natuurlijk waar zijn, maar ik heb maar 1 bron gezien die dit bevestigde, wat ik vreemd vind. ieder ander die het zegt is bovendien ook een partyflocker.

Dit gezegd te hebben, vind ik het erg vreemd dat het the final exam heet. Nu zie ik hier wel dat de eerste ook zo heette, maar is het niet zo dat projecten vaak beginnen hoe ze eindigen?

Ga al een paar jaar niet naar Thunderdome vanwege de industrial stage in 2009, maar voor de laatste thunderdome wil ik wel een uitzondering maken,zelfs al is het in de stad die ik al jaren in de ban doe qua feesten, en zelfs al zou het feest kut zijn. Da's toch iets wat je mee wilt maken, het 'einde van een generatie'


In de mysteryland krant staat dat dit de laatste thunderdome is ;) en of het terug komt wie weet oid.
Als je het niet gelooft kan ik t stukje wel ff uploaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
partybasher schreef:
Ik heb welgeteld 1 persoon gezien op partyflock die zei dat hij van bronnen had gehoord dat het de laatste is. Ik geloof er weinig van.Er is enorm veel geld geboden op ID&T door een of andere Amerikaanse rijke stinkerd, ik verwacht niet dat ze dan 1 van hun grootste concepten de nek omdraaien.

Het kan natuurlijk waar zijn, maar ik heb maar 1 bron gezien die dit bevestigde, wat ik vreemd vind. ieder ander die het zegt is bovendien ook een partyflocker.

Dit gezegd te hebben, vind ik het erg vreemd dat het the final exam heet. Nu zie ik hier wel dat de eerste ook zo heette, maar is het niet zo dat projecten vaak beginnen hoe ze eindigen?

Ga al een paar jaar niet naar Thunderdome vanwege de industrial stage in 2009, maar voor de laatste thunderdome wil ik wel een uitzondering maken,zelfs al is het in de stad die ik al jaren in de ban doe qua feesten, en zelfs al zou het feest kut zijn. Da's toch iets wat je mee wilt maken, het 'einde van een generatie'


In de mysteryland krant staat dat dit de laatste thunderdome is ;) en of het terug komt wie weet oid.
Als je het niet gelooft kan ik t stukje wel ff uploaden


Had daarstraks een uitzending van thunderdome radio geluisterd, van een jaar terug. Daar hadden ze ook al gemeld dat ID&T ermee gaat kappen. Staat er toevallig nog meer info in het boekje? Had gehoord dat er 3 zalen zouden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht niet meer aanwezig, vanwege een tripje door Zweden en Finlind voor de Monday Bar Cruise.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 11:09 
 
Hardtraxx Addict

Begin hier onderhand wel moeilijk veel zin in te krijgen :drool:

Alleen nog even een kaartje scoren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 21:47 
 

Ritsurt schreef:
Begin hier onderhand wel moeilijk veel zin in te krijgen :drool:

Alleen nog even een kaartje scoren :)

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 23:09 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Ritsurt schreef:
Begin hier onderhand wel moeilijk veel zin in te krijgen :drool:

Alleen nog even een kaartje scoren :)

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


Zeker, gaat weer knallen worden net zoals op de TD stage 3 weekjes terug :cool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 23:59 
 

Ritsurt schreef:
KSwoosh schreef:
Ritsurt schreef:
Begin hier onderhand wel moeilijk veel zin in te krijgen :drool:

Alleen nog even een kaartje scoren :)

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


Zeker, gaat weer knallen worden net zoals op de TD stage 3 weekjes terug :cool: !

beter :D
iig als het zo vet als vorig jaar is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 10:38 
 
Hardtraxx Elite

Misschien ben ik hier ook wel bij! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 10:41 
 

De enige reden die ik kan bedenken dat Thunderdome kapt is omdat het nooit uitverkocht is geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

ID&T wil zich denk ik ook meer richten op de andere genres
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten