Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Dakpan schreef:
Amsterdam :')


Snap je abi.


2 zielen 1 gedachte toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf nu mag het weer over Thunderdome gaan. De rest die er niet over gaat kan een waarschuwing verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
mrazura schreef:
Wel lastig voor die neophyte trouwens maar nu weet ik weer waarom ik amsterdam gewoon geboycot heb wat betreft feestjes. Welke gek pakt hem nou zover ik me kan herinneren is die gozer echt een beer.

Las dat ze met meubilair begonnen te smijten.

Moest ID&T maar geen zit concert regelen. Konden ze ook geen stoele smijten :P



Edit: khadber was eerdr. Was al bezig met posten maar duurt lang vanwege ipod
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neophyte is ook een kneus :P
Maar een DJ slaan gaat wel heel ver, er zijn 6 zalen, als iemand draait die je niet aanstaat dan zijn er nog 5 andere zallen waar je heen kan gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vanaf nu mag het weer over Thunderdome gaan. De rest die er niet over gaat kan een waarschuwing verwachten.


Feest is voorbij, kan een slot op toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:43 
 

Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Vanaf nu mag het weer over Thunderdome gaan. De rest die er niet over gaat kan een waarschuwing verwachten.


Feest is voorbij, kan een slot op toch

Nee gek! Thunderdome will never die!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:44 
 

Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Vanaf nu mag het weer over Thunderdome gaan. De rest die er niet over gaat kan een waarschuwing verwachten.


Feest is voorbij, kan een slot op toch


Pff dakpan kinderachtig.


TD was echt vet :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
mrazura schreef:
Wel lastig voor die neophyte trouwens maar nu weet ik weer waarom ik amsterdam gewoon geboycot heb wat betreft feestjes. Welke gek pakt hem nou zover ik me kan herinneren is die gozer echt een beer.

Las dat ze met meubilair begonnen te smijten.


Ja dit is de befaamde Amsterdamse mentaliteit toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was echt mn dikste feest tot nu toe, verreweg! Zal echt heeel erg lang duren voordat dit voor mij overtroffen word. Helaas wel de meeting vergeten ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Vanaf nu mag het weer over Thunderdome gaan. De rest die er niet over gaat kan een waarschuwing verwachten.


Feest is voorbij, kan een slot op toch


Pff dakpan kinderachtig.


TD was echt vet :).

Jij was er toch niet?

PeterJ1998 schreef:
Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Vanaf nu mag het weer over Thunderdome gaan. De rest die er niet over gaat kan een waarschuwing verwachten.


Feest is voorbij, kan een slot op toch

Nee gek! Thunderdome will never die!!

En jij vond hardcore toch voor domme mensen? wtf zit je nou dan te zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 16:57 
 

het was echt een super feest btw, ik had nog een waaier gevonden toen ik naar buiten liep

made my day

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blij dat je alsnog een goed feest gehad hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 19:44 
 

Jeff3rd schreef:
Blij dat je alsnog een goed feest gehad hebt :)

haha ik overdreef hierboven :P
maar het was alsnog wel een goed feest ja, ondanks dat gedoe in et begin. was er daardoor ook niet helemaal bij met mn hoofd.
maar gelukkig genoeg gezellige mensen om me heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 00:05 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 21:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.flabber.nl/weblog/video/buit ... exam-13618
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahahah! Zijn er een paar flink uit hun dak daar xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

Een paar? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
http://www.flabber.nl/weblog/video/buitenbeeld-bij-thunderdome-the-final-exam-13618

Danku hiervoor :lol: genoeg wappie lui gezien, maar dit bevestigt het weer, heerlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Zo fucking grappig als je zelf niet wappie bent he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 22:14 
 

Aristo schreef:
http://www.flabber.nl/weblog/video/buitenbeeld-bij-thunderdome-the-final-exam-13618

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er was in elk geval echt een top sfeer. Een sfeer waar 90% van de feesten nog eens iets van kan leren.

Overal vrolijke en aardige mensen tegen gekomen. Geen enkele keer rottigheid meegemaakt of wat dan ook. Zelfs tot 3 keer aan toe een nieuw biertje van verschillende personen gehad omdat diegene de mijne uit mn hand sloeg/botste.

Beveiliging was ook niet in overvloed aanwezig (Zoals ze dat soms weleens zijn), heb ook geen mensen van het toilet geplukt zien worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar wel Neophyte die klappen gehad had ofzo, of wat was daar nou precies mee gebeurd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja klopt, dat vond ik echt bijzonder triest. Waarom weet ik niet, maar het is gewoon bijzonder triest dat zoiets gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Er was in elk geval echt een top sfeer. Een sfeer waar 90% van de feesten nog eens iets van kan leren.
Overal vrolijke en aardige mensen tegen gekomen. Geen enkele keer rottigheid meegemaakt of wat dan ook. Zelfs tot 3 keer aan toe een nieuw biertje van verschillende personen gehad omdat diegene de mijne uit mn hand sloeg/botste.
Beveiliging was ook niet in overvloed aanwezig (Zoals ze dat soms weleens zijn), heb ook geen mensen van het toilet geplukt zien worden.

Tsja, zo gaat dat gewoon bij hardcore-feesten. De sfeer is daar altijd zoveel beter dan hij hardstyle, iedereen is zo gezellig en aardig voor elkaar. Het woord gabbers zegt het al, iedereen is elkaars vriend en dat maakt het uiteindelijk zo speciaal.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten