Bemoei je voortaan gewoon maar niet meer met andermans bezigheden Robbert.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
H
Hardtraxxer
115 posts member since 2012
last seen Dec 2012
Jullie zijn gewoon allemaal sukkels.
C
Is er nog geen sectie: Fake-accounts voor leden als jou?wrote:Bemoei je voortaan gewoon maar niet meer met andermans bezigheden Robbert.
Last edited by Chris Two on , edited 1 time in total.
Klote industrial, alleen maar mongolenwrote:Jullie zijn gewoon allemaal sukkels.
Ben je dom of zo hij neemt het voor je op.wrote:Doe je best, keukenprinses...wrote:Ik vind dit een beetje pest gedrag richting Chris Two als ik heel eerlijk mag zijn, ik twijfel dan ook om je te reporten.![]()
Goeiemorgen Nando, als je daar nu pas achter komt ben jij volgens mij dom.wrote:Ben je dom of zo hij neemt het voor je op.wrote:Doe je best, keukenprinses...wrote:Ik vind dit een beetje pest gedrag richting Chris Two als ik heel eerlijk mag zijn, ik twijfel dan ook om je te reporten.![]()
C
Oh, ik las Pestgedrag van Chris Two... ben met meerdere dingen tegelijk bezigwrote:Ben je dom of zo hij neemt het voor je op.wrote:Doe je best, keukenprinses...wrote:Ik vind dit een beetje pest gedrag richting Chris Two als ik heel eerlijk mag zijn, ik twijfel dan ook om je te reporten.![]()
Sorry M-arijn...
H
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Als dit account nep zou zijn, hoe kan ik er dan mee posten??!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?wrote:Is er nog geen sectie: Fake-accounts voor leden als jou?wrote:Bemoei je voortaan gewoon maar niet meer met andermans bezigheden Robbert.
Ey wat seg jij mang kom nie pratu scheer ju weg met je auss a gabbrwrote: Goeiemorgen Nando, als je daar nu pas achter komt ben jij volgens mij dom.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ongelofelijk dat uitgerekend JIJ dit post.wrote:Jij wil alleen maar stoken chris two en ik ben dat spuugzat. hou er aub eens mee op.
Blijkt wel weer dat er alleen maar retards.op hardcore feesten af komen 
Echt heah :Swrote:Klote industrial, alleen maar mongolenwrote:Jullie zijn gewoon allemaal sukkels.
K
dakpan was er seker ok wer die ouwe gap !!1 altijt hakke die goserwrote:Echt heah :Swrote:Klote industrial, alleen maar mongolenwrote:Jullie zijn gewoon allemaal sukkels.
Ging goed hard bij de frenchcore. Lekker gekke mensen om me heen en lekker hakkuh
Hahah Jatoch! Ff flinks geks op die ouwe hitjes man, ouwe kameraadjes weer ff gesien, ouwe tijden hoor, was weer flinks. Pandemonium mogen we weer
Wanneer krijgen jullie de uitslag eigenlijk?
H
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Jij hebt al huiduitslag!!!!!wrote:Wanneer krijgen jullie de uitslag eigenlijk?
Hebben ze al, positief getestwrote:Wanneer krijgen jullie de uitslag eigenlijk?
Last edited by Steffnov on , edited 1 time in total.
K
Nou jongens dit is echt niet leuk.
Wel lastig voor die neophyte trouwens maar nu weet ik weer waarom ik amsterdam gewoon geboycot heb wat betreft feestjes. Welke gek pakt hem nou zover ik me kan herinneren is die gozer echt een beer.
Las dat ze met meubilair begonnen te smijten.wrote:Wel lastig voor die neophyte trouwens maar nu weet ik weer waarom ik amsterdam gewoon geboycot heb wat betreft feestjes. Welke gek pakt hem nou zover ik me kan herinneren is die gozer echt een beer.