Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:08 
 
Hardtraxxer

Bemoei je voortaan gewoon maar niet meer met andermans bezigheden Robbert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie zijn gewoon allemaal sukkels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:09 
 

Heter Pan schreef:
Bemoei je voortaan gewoon maar niet meer met andermans bezigheden Robbert.

Is er nog geen sectie: Fake-accounts voor leden als jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Jullie zijn gewoon allemaal sukkels.

Klote industrial, alleen maar mongolen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
M-arijn schreef:
Ik vind dit een beetje pest gedrag richting Chris Two als ik heel eerlijk mag zijn, ik twijfel dan ook om je te reporten.

Doe je best, keukenprinses... ^^

Ben je dom of zo hij neemt het voor je op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Chris Two schreef:
M-arijn schreef:
Ik vind dit een beetje pest gedrag richting Chris Two als ik heel eerlijk mag zijn, ik twijfel dan ook om je te reporten.

Doe je best, keukenprinses... ^^

Ben je dom of zo hij neemt het voor je op.

Goeiemorgen Nando, als je daar nu pas achter komt ben jij volgens mij dom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:14 
 

Nando schreef:
Chris Two schreef:
M-arijn schreef:
Ik vind dit een beetje pest gedrag richting Chris Two als ik heel eerlijk mag zijn, ik twijfel dan ook om je te reporten.

Doe je best, keukenprinses... ^^

Ben je dom of zo hij neemt het voor je op.


Oh, ik las Pestgedrag van Chris Two... ben met meerdere dingen tegelijk bezig
Sorry M-arijn... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:17 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
Heter Pan schreef:
Bemoei je voortaan gewoon maar niet meer met andermans bezigheden Robbert.

Is er nog geen sectie: Fake-accounts voor leden als jou?

Als dit account nep zou zijn, hoe kan ik er dan mee posten??!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Goeiemorgen Nando, als je daar nu pas achter komt ben jij volgens mij dom.

Ey wat seg jij mang kom nie pratu scheer ju weg met je auss a gabbr
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Jij wil alleen maar stoken chris two en ik ben dat spuugzat. hou er aub eens mee op.

Ongelofelijk dat uitgerekend JIJ dit post. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkt wel weer dat er alleen maar retards.op hardcore feesten af komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dakpan schreef:
Jullie zijn gewoon allemaal sukkels.

Klote industrial, alleen maar mongolen


Echt heah :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:26 
 

Dakpan schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dakpan schreef:
Jullie zijn gewoon allemaal sukkels.

Klote industrial, alleen maar mongolen


Echt heah :S


dakpan was er seker ok wer die ouwe gap !!1 altijt hakke die goser xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging goed hard bij de frenchcore. Lekker gekke mensen om me heen en lekker hakkuh
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah Jatoch! Ff flinks geks op die ouwe hitjes man, ouwe kameraadjes weer ff gesien, ouwe tijden hoor, was weer flinks. Pandemonium mogen we weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wanneer krijgen jullie de uitslag eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg uitslag van dit topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:30 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Wanneer krijgen jullie de uitslag eigenlijk?

Jij hebt al huiduitslag!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wanneer krijgen jullie de uitslag eigenlijk?

Hebben ze al, positief getest
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:32 
 

Nou jongens dit is echt niet leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel lastig voor die neophyte trouwens maar nu weet ik weer waarom ik amsterdam gewoon geboycot heb wat betreft feestjes. Welke gek pakt hem nou zover ik me kan herinneren is die gozer echt een beer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amsterdam :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Amsterdam :')


Snap je abi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Wel lastig voor die neophyte trouwens maar nu weet ik weer waarom ik amsterdam gewoon geboycot heb wat betreft feestjes. Welke gek pakt hem nou zover ik me kan herinneren is die gozer echt een beer.

Las dat ze met meubilair begonnen te smijten.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten