Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Aristo schreef:
http://www.flabber.nl/weblog/video/buitenbeeld-bij-thunderdome-the-final-exam-13618

Danku hiervoor :lol: genoeg wappie lui gezien, maar dit bevestigt het weer, heerlijk :lol:

Ge-ni-aal.

Wat een figuren, eigenlijk is dit gewoon een compilatie van alle mensen die daar op een andere planeet waren. Geeft wel een apart beeld van Thunderdome. xd (Zal misschien deels ook wel de werkelijkheid zijn ja)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ik al aangaf, heerlijk om dit te zien als je zelf niet aan de zooi zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 23:10 
 

Jeff3rd schreef:
Er was in elk geval echt een top sfeer. Een sfeer waar 90% van de feesten nog eens iets van kan leren.

Overal vrolijke en aardige mensen tegen gekomen. Geen enkele keer rottigheid meegemaakt of wat dan ook. Zelfs tot 3 keer aan toe een nieuw biertje van verschillende personen gehad omdat diegene de mijne uit mn hand sloeg/botste.

Beveiliging was ook niet in overvloed aanwezig (Zoals ze dat soms weleens zijn), heb ook geen mensen van het toilet geplukt zien worden.

dat was vorige TD ook, weinig beveiliging en mss daarom ook een hele goede sfeer :D
en de beveiliging die er was was erg vriendelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Filmpje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 00:40 
 

Geweldig Filmpje :lol:

Trouwens, dat vrouwtje op 3:40 is dat eerder genoemde pony vrouwtje... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 13:35 
 
Hardtraxx Addict

Sfeer was ik echt verbaasd over, toen ik in de parkeergarage stond stond me er toch een schraal volk om me heen. Maar eenmaal binnen was de sfeer echt bizar goed, iedereen aardig, niemand die je omver beukt of doet alsof je er niet staat, als je aan lopen was gingen mensen al vaak voor je aan de kant. Sfeer bij de bars etc was goed. Was hier toch best verbaasd over, bij Qore was dit toch wel even anders, veel agressiever in mijn ogen. Sfeer was ook beter dan 9/10 Hardstyle feesten inderdaad :). Komt ook omdat er niet van dat jonge spul van 16/17 tussen liep. Heb heimwee naar dit perfecte feest :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
http://www.flabber.nl/weblog/video/buitenbeeld-bij-thunderdome-the-final-exam-13618


Meisje op 3:07 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Jeff3rd schreef:
Er was in elk geval echt een top sfeer. Een sfeer waar 90% van de feesten nog eens iets van kan leren.
Overal vrolijke en aardige mensen tegen gekomen. Geen enkele keer rottigheid meegemaakt of wat dan ook. Zelfs tot 3 keer aan toe een nieuw biertje van verschillende personen gehad omdat diegene de mijne uit mn hand sloeg/botste.
Beveiliging was ook niet in overvloed aanwezig (Zoals ze dat soms weleens zijn), heb ook geen mensen van het toilet geplukt zien worden.

Tsja, zo gaat dat gewoon bij hardcore-feesten. De sfeer is daar altijd zoveel beter dan hij hardstyle, iedereen is zo gezellig en aardig voor elkaar. Het woord gabbers zegt het al, iedereen is elkaars vriend en dat maakt het uiteindelijk zo speciaal.


Klopt, hardstyle is ook voor paupers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Aristo schreef:
http://www.flabber.nl/weblog/video/buitenbeeld-bij-thunderdome-the-final-exam-13618


Meisje op 3:07 :loving:


Nou vind die griet ervoor een stuk leuker haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben bang dat dit feest bijna niet overtroffen gaat worden alleen die intro al :drool: :thumbsup:



Aristo schreef:
http://www.flabber.nl/weblog/video/buitenbeeld-bij-thunderdome-the-final-exam-13618


mevrouw op 1:24 over de pizza lig helemaal plat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 22:23 
 

bobvdvalk schreef:
Hoofdcoach schreef:
Aristo schreef:
http://www.flabber.nl/weblog/video/buitenbeeld-bij-thunderdome-the-final-exam-13618


Meisje op 3:07 :loving:


Nou vind die griet ervoor een stuk leuker haha

die op 2:56 idd



xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste feest waar ik ooit heen ben geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Beste feest waar ik ooit heen ben geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Sfeer was ik echt verbaasd over, toen ik in de parkeergarage stond stond me er toch een schraal volk om me heen. Maar eenmaal binnen was de sfeer echt bizar goed, iedereen aardig, niemand die je omver beukt of doet alsof je er niet staat, als je aan lopen was gingen mensen al vaak voor je aan de kant. Sfeer bij de bars etc was goed. Was hier toch best verbaasd over, bij Qore was dit toch wel even anders, veel agressiever in mijn ogen. Sfeer was ook beter dan 9/10 Hardstyle feesten inderdaad :). Komt ook omdat er niet van dat jonge spul van 16/17 tussen liep. Heb heimwee naar dit perfecte feest :oh:

Ik vind hardcore feesten ook leuker dan hardstyle feesten puur omdat ik bij de hardcore niet uitgelachen word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De sfeer bij hardcore feesten is nou gewoon eenmaal beter als op een hardstyle feest :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ritsurt schreef:
Sfeer was ik echt verbaasd over, toen ik in de parkeergarage stond stond me er toch een schraal volk om me heen. Maar eenmaal binnen was de sfeer echt bizar goed, iedereen aardig, niemand die je omver beukt of doet alsof je er niet staat, als je aan lopen was gingen mensen al vaak voor je aan de kant. Sfeer bij de bars etc was goed. Was hier toch best verbaasd over, bij Qore was dit toch wel even anders, veel agressiever in mijn ogen. Sfeer was ook beter dan 9/10 Hardstyle feesten inderdaad :). Komt ook omdat er niet van dat jonge spul van 16/17 tussen liep. Heb heimwee naar dit perfecte feest :oh:

Ik vind hardcore feesten ook leuker dan hardstyle feesten puur omdat ik bij de hardcore niet uitgelachen word.

Waarom zouden mensen je uitlachen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stefan heeft z'n lengte niet bepaald mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:59 
 

ja man pauper gabbertjes allemaal top sfeer.

de sfeer op r_AW is ongeevenaard. En verder vind ik dat erg vreemd helmond. Ik ben ook vrij klein maar ik word nooit uit gelachen :/?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 20:25 
 

Vind het maar een tamme sfeer daar. Paar mannetjes met hun handen zwaaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
ja man pauper gabbertjes allemaal top sfeer.

de sfeer op r_AW is ongeevenaard. En verder vind ik dat erg vreemd helmond. Ik ben ook vrij klein maar ik word nooit uit gelachen :/?

Naja kijk je hebt er helaas altijd wel een paar rotte appels tussen zitten natuurlijk. Meestal maak ik een praatje en/of een foto. Maar er zijn ook af en toe een paar debielen die me nawijzen en uitlachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 01:14 
 

Nee weet ik maar het viel me gewoon op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 00:28 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
kaboem schreef:
ja man pauper gabbertjes allemaal top sfeer.

de sfeer op r_AW is ongeevenaard. En verder vind ik dat erg vreemd helmond. Ik ben ook vrij klein maar ik word nooit uit gelachen :/?

Naja kijk je hebt er helaas altijd wel een paar rotte appels tussen zitten natuurlijk. Meestal maak ik een praatje en/of een foto. Maar er zijn ook af en toe een paar debielen die me nawijzen en uitlachen.


Hoe groot ben je dan precies? Ik ben 1,60m en ben in ieder geval nog nooit in m'n gezicht uitgelachen en/of nagewezen. Misschien wel achter m'n rug om maar wat kan jou dat schelen, je bent er toch voor jezelf en niet voor hun? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
stefan_helmond schreef:
kaboem schreef:
ja man pauper gabbertjes allemaal top sfeer.

de sfeer op r_AW is ongeevenaard. En verder vind ik dat erg vreemd helmond. Ik ben ook vrij klein maar ik word nooit uit gelachen :/?

Naja kijk je hebt er helaas altijd wel een paar rotte appels tussen zitten natuurlijk. Meestal maak ik een praatje en/of een foto. Maar er zijn ook af en toe een paar debielen die me nawijzen en uitlachen.


Hoe groot ben je dan precies? Ik ben 1,60m en ben in ieder geval nog nooit in m'n gezicht uitgelachen en/of nagewezen. Misschien wel achter m'n rug om maar wat kan jou dat schelen, je bent er toch voor jezelf en niet voor hun? ;)

1.50 meter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 19:47 
 
Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
kaboem schreef:
ja man pauper gabbertjes allemaal top sfeer.

de sfeer op r_AW is ongeevenaard. En verder vind ik dat erg vreemd helmond. Ik ben ook vrij klein maar ik word nooit uit gelachen :/?

Naja kijk je hebt er helaas altijd wel een paar rotte appels tussen zitten natuurlijk. Meestal maak ik een praatje en/of een foto. Maar er zijn ook af en toe een paar debielen die me nawijzen en uitlachen.

Mss door die extreem kleine zonnebril van je :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 20:53 
 
Hardtraxx Addict

Erg matige en korte aftermovie.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten