Sfeer was ik echt verbaasd over, toen ik in de parkeergarage stond stond me er toch een schraal volk om me heen. Maar eenmaal binnen was de sfeer echt bizar goed, iedereen aardig, niemand die je omver beukt of doet alsof je er niet staat, als je aan lopen was gingen mensen al vaak voor je aan de kant. Sfeer bij de bars etc was goed. Was hier toch best verbaasd over, bij Qore was dit toch wel even anders, veel agressiever in mijn ogen. Sfeer was ook beter dan 9/10 Hardstyle feesten inderdaad

. Komt ook omdat er niet van dat jonge spul van 16/17 tussen liep. Heb heimwee naar dit perfecte feest
