Poster: Thunderdome - The Final Exam
Past

Thunderdome - The Final Exam

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
292 posts member since 2011
last seen Feb 2016
Damn, fraai feest hoor. Toch blij om een keer te hebben meegemaakt, het feest der feesten.
Toffe sets gehoord. Waxweazle, Promo (files), TOA vs. Producer, Ophidian (eerste helft iig, daarna naar Promo gegaan) Limewax vs. Thrasher en de afsluiting was ook best tof :).
C
Steffnov wrote:
Chris Two wrote:en genietmomentje: Steffnov irriteren :P
Je snapt dat het op 1 punt na allemaal gespeeld was? -.-
Zeg je nu, mooie dekmantel heb jij..
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ik voel me dood...
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Chris Two wrote:
Steffnov wrote:
Chris Two wrote:en genietmomentje: Steffnov irriteren :P
Je snapt dat het op 1 punt na allemaal gespeeld was? -.-
Zeg je nu, mooie dekmantel heb jij..
Zei ik anders gister al tegen Stijn en Mike, maar dat terzijde -.-
C
hardcoresjors wrote:Ik voel me dood...
Was het nog gelukt nuchter te doen of niet? Hoorde iets via via dat je dat van plan was
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Chris Two wrote:
Was het nog gelukt nuchter te doen of niet? Hoorde iets via via dat je dat van plan was
Ik heb het bij weinig gehouden omdat ik er niet zo veel zin in had :P
Had om 4 uur/half 5 pas een halfje genomen en daar hebk t bij gehouden, en op de terugweg een knetter :love:
Maar tering ik heb er geen spijt van, gruwelijk hard tekeer gegaan op Negative A & Unexist en later nog ff Tieum, boooooh, ik wil terug! :love:
G
Chris Two wrote:
Vent, hou je bek.
VALEO wrote:Wel vond ik de Tunnel of Terror cool gebouwd xd
faaaaak helemaal vergeten te checken :oh:
Jeff3rd wrote:Topfeestje gehad hier. Lekker los gegaan met Swooshie en paar bazige fotos gemaakt.
haha zeker, was echt goed beuken daar bij mental theo eigenlijk!
C
KSwoosh wrote:
Chris Two wrote:
Vent, hou je bek.!
Doe zelf, was puur een vraag vanuit interesse...
Vind het netjes van hem dat hij zich er toch aan houd :thumbup:
Last edited by Chris Two on , edited 1 time in total.
K
Jij wil alleen maar stoken chris two en ik ben dat spuugzat. hou er aub eens mee op.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Iemand een idee welke track dit is? Enerlaatste nummer van Unexist & Negative A volgens mij
View on YouTube
K
Klinkt wel vet. Is denk ik nieuw.
C
Dat zou deze moeten zijn aan de hand van de vocal: Breaking Barriers
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Zal wel nieuwe Negative A wezen :P
Ik snap ook helemaal niet waarom That Pussy van Unexist niet op die laatste release staat, Hij draait hem al op elk feest sinds hardshock en ik moet hem godverdomme hebben :lol:
G
kaboem wrote:Jij wil alleen maar stoken chris two en ik ben dat spuugzat. hou er aub eens mee op.
dit. tis echt leip irritant hoe je steeds weer triest uithaalt naar sjors, rob.
C
KSwoosh wrote:
kaboem wrote:Jij wil alleen maar stoken chris two en ik ben dat spuugzat. hou er aub eens mee op.
dit. tis echt leip irritant hoe je steeds weer triest uithaalt naar sjors, rob.
Hey, ik hoorde dit ook maar van Project, dus wou sjors alleen een blijk van waardering geven dat ik het netjes vond qua beslissing...

maar je mag best aangeven waar ik dan uithaal naar sjors... en het anders reporten aan de modjes als je dat nodig vind.. doe je ding! :yay:
K
Ik vind dit echt te triest voor woorden, net of sjors een of andere gekke junk is? Doe eens normaal ofzo.

Jemig he.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Waarom zou het netjes zijn als iemand geen drugs gebruikt op een feest?
Ik ben geen verslaafde ofzo waarvan het een prestatie is als hij een weekend van de shit af blijft, of vind je me soms wel een verslaafde?
C
Kaboem,

slechte garp

Thunderdome - The Final Exam (15-12-2012, RAI, Amsterdam)

grt.

ps.
Thunderdome - The Final Exam (15-12-2012, RAI, Amsterdam)
H
Hardtraxxer
115 posts member since 2012
last seen Dec 2012
Hou je klep gewoon Robbedoezel. Ik vind het ook een vrij kansloze vraag.
K
Ik snap niet waar je mee bezig bent chris two, ben je nu ineens lekker de pest kop aan het worden ? Triest gedrag.

Jij zegt letterlijk dat sjors een junk is dus waarom zou dat een grap van mij zijn?
C
kaboem wrote:Jij zegt letterlijk dat sjors een junk is dus waarom zou dat een grap van mij zijn?
Ohja, waar? en waar herleidt je dat uit?

hardcoresjors wrote:Waarom zou het netjes zijn als iemand geen drugs gebruikt op een feest?
Ik ben geen verslaafde ofzo waarvan het een prestatie is als hij een weekend van de shit af blijft, of vind je me soms wel een verslaafde?
Ik zie af en toe posts van je dat je wat gebruikt. Hoe ik het op de manier van Stijn hoorde was meer op de manier van: 'Ik ga weer een keer nuchter doen, lang geleden' althans, zo kwam het op mij over.

Begrijp me niet verkeerd, Sjors, je moet doen wat je zelf leuk vind, maar vind het netjes dat je ook daad bij woord voegt.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Jezus HP en kaboem wat hebben jullie voor humor. :/
K
dus wou sjors alleen een blijk van waardering geven dat ik het netjes vond qua beslissing...

Zo kan je hem net zo goed junk noemen.
Wat maakt jou het uit wat sjors verder doet?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
hardcoresjors wrote:Waarom zou het netjes zijn als iemand geen drugs gebruikt op een feest?
Ik zie af en toe posts van je dat je wat gebruikt. Hoe ik het op de manier van Stijn hoorde was meer op de manier van: 'Ik ga weer een keer nuchter doen, lang geleden' althans, zo kwam het op mij over.

Begrijp me niet verkeerd, Sjors, je moet doen wat je zelf leuk vind, maar vind het netjes dat je ook daad bij woord voegt.[/quote]
:lol:
Ik had juist anderhalve maand geen pillen meer gedaan en ik was eigenlijk van plan om op Thunderdome weer is helemaal naar de donder te gaan, uit eindelijk had ik daar weinig zin in, dat is alles :P
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ik vind dit een beetje pest gedrag richting Robbert als ik heel eerlijk mag zijn, ik twijfel dan ook om je te reporten.
Last edited by M-arijn on , edited 1 time in total.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 8 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 24 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago