Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn, fraai feest hoor. Toch blij om een keer te hebben meegemaakt, het feest der feesten.
Toffe sets gehoord. Waxweazle, Promo (files), TOA vs. Producer, Ophidian (eerste helft iig, daarna naar Promo gegaan) Limewax vs. Thrasher en de afsluiting was ook best tof :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 20:39 
 

Steffnov schreef:
Chris Two schreef:
en genietmomentje: Steffnov irriteren :P

Je snapt dat het op 1 punt na allemaal gespeeld was? -.-


Zeg je nu, mooie dekmantel heb jij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voel me dood...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Steffnov schreef:
Chris Two schreef:
en genietmomentje: Steffnov irriteren :P

Je snapt dat het op 1 punt na allemaal gespeeld was? -.-


Zeg je nu, mooie dekmantel heb jij..

Zei ik anders gister al tegen Stijn en Mike, maar dat terzijde -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 20:46 
 

hardcoresjors schreef:
Ik voel me dood...

Was het nog gelukt nuchter te doen of niet? Hoorde iets via via dat je dat van plan was
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik voel me dood...

Was het nog gelukt nuchter te doen of niet? Hoorde iets via via dat je dat van plan was

Ik heb het bij weinig gehouden omdat ik er niet zo veel zin in had :P
Had om 4 uur/half 5 pas een halfje genomen en daar hebk t bij gehouden, en op de terugweg een knetter :love:
Maar tering ik heb er geen spijt van, gruwelijk hard tekeer gegaan op Negative A & Unexist en later nog ff Tieum, boooooh, ik wil terug! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:38 
 

Chris Two schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik voel me dood...

Was het nog gelukt nuchter te doen of niet? Hoorde iets via via dat je dat van plan was

Vent, hou je bek.

VALEO schreef:
Wel vond ik de Tunnel of Terror cool gebouwd xd

faaaaak helemaal vergeten te checken :oh:

Jeff3rd schreef:
Topfeestje gehad hier. Lekker los gegaan met Swooshie en paar bazige fotos gemaakt.

haha zeker, was echt goed beuken daar bij mental theo eigenlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:44 
 

KSwoosh schreef:
Chris Two schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik voel me dood...

Was het nog gelukt nuchter te doen of niet? Hoorde iets via via dat je dat van plan was

Vent, hou je bek.!


Doe zelf, was puur een vraag vanuit interesse...
Vind het netjes van hem dat hij zich er toch aan houd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:45 
 

Jij wil alleen maar stoken chris two en ik ben dat spuugzat. hou er aub eens mee op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:46 
 
Hardtraxx Addict

Iemand een idee welke track dit is? Enerlaatste nummer van Unexist & Negative A volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:47 
 

Klinkt wel vet. Is denk ik nieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:47 
 

Dat zou deze moeten zijn aan de hand van de vocal: Breaking Barriers
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel nieuwe Negative A wezen :P
Ik snap ook helemaal niet waarom That Pussy van Unexist niet op die laatste release staat, Hij draait hem al op elk feest sinds hardshock en ik moet hem godverdomme hebben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:54 
 

kaboem schreef:
Jij wil alleen maar stoken chris two en ik ben dat spuugzat. hou er aub eens mee op.

dit. tis echt leip irritant hoe je steeds weer triest uithaalt naar sjors, rob.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:56 
 

KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
Jij wil alleen maar stoken chris two en ik ben dat spuugzat. hou er aub eens mee op.

dit. tis echt leip irritant hoe je steeds weer triest uithaalt naar sjors, rob.


Hey, ik hoorde dit ook maar van Project, dus wou sjors alleen een blijk van waardering geven dat ik het netjes vond qua beslissing...

maar je mag best aangeven waar ik dan uithaal naar sjors... en het anders reporten aan de modjes als je dat nodig vind.. doe je ding! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:57 
 

Ik vind dit echt te triest voor woorden, net of sjors een of andere gekke junk is? Doe eens normaal ofzo.


Jemig he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou het netjes zijn als iemand geen drugs gebruikt op een feest?
Ik ben geen verslaafde ofzo waarvan het een prestatie is als hij een weekend van de shit af blijft, of vind je me soms wel een verslaafde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:59 
 

Kaboem,

slechte garp

Afbeelding

grt.

ps.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:00 
 
Hardtraxxer

Hou je klep gewoon Robbedoezel. Ik vind het ook een vrij kansloze vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:01 
 

Ik snap niet waar je mee bezig bent chris two, ben je nu ineens lekker de pest kop aan het worden ? Triest gedrag.

Jij zegt letterlijk dat sjors een junk is dus waarom zou dat een grap van mij zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:02 
 

kaboem schreef:
Jij zegt letterlijk dat sjors een junk is dus waarom zou dat een grap van mij zijn?

Ohja, waar? en waar herleidt je dat uit?


hardcoresjors schreef:
Waarom zou het netjes zijn als iemand geen drugs gebruikt op een feest?
Ik ben geen verslaafde ofzo waarvan het een prestatie is als hij een weekend van de shit af blijft, of vind je me soms wel een verslaafde?


Ik zie af en toe posts van je dat je wat gebruikt. Hoe ik het op de manier van Stijn hoorde was meer op de manier van: 'Ik ga weer een keer nuchter doen, lang geleden' althans, zo kwam het op mij over.

Begrijp me niet verkeerd, Sjors, je moet doen wat je zelf leuk vind, maar vind het netjes dat je ook daad bij woord voegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus HP en kaboem wat hebben jullie voor humor. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:06 
 

dus wou sjors alleen een blijk van waardering geven dat ik het netjes vond qua beslissing...



Zo kan je hem net zo goed junk noemen.
Wat maakt jou het uit wat sjors verder doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Waarom zou het netjes zijn als iemand geen drugs gebruikt op een feest?
Ik ben geen verslaafde ofzo waarvan het een prestatie is als hij een weekend van de shit af blijft, of vind je me soms wel een verslaafde?


Ik zie af en toe posts van je dat je wat gebruikt. Hoe ik het op de manier van Stijn hoorde was meer op de manier van: 'Ik ga weer een keer nuchter doen, lang geleden' althans, zo kwam het op mij over.

Begrijp me niet verkeerd, Sjors, je moet doen wat je zelf leuk vind, maar vind het netjes dat je ook daad bij woord voegt.[/quote]
:lol:
Ik had juist anderhalve maand geen pillen meer gedaan en ik was eigenlijk van plan om op Thunderdome weer is helemaal naar de donder te gaan, uit eindelijk had ik daar weinig zin in, dat is alles :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:07 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind dit een beetje pest gedrag richting Robbert als ik heel eerlijk mag zijn, ik twijfel dan ook om je te reporten.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten