kaboem schreef:
Jij zegt letterlijk dat sjors een junk is dus waarom zou dat een grap van mij zijn?
Ohja, waar? en waar herleidt je dat uit?
hardcoresjors schreef:
Waarom zou het netjes zijn als iemand geen drugs gebruikt op een feest?
Ik ben geen verslaafde ofzo waarvan het een prestatie is als hij een weekend van de shit af blijft, of vind je me soms wel een verslaafde?
Ik zie af en toe posts van je dat je wat gebruikt. Hoe ik het op de manier van Stijn hoorde was meer op de manier van: 'Ik ga weer een keer nuchter doen, lang geleden' althans, zo kwam het op mij over.
Begrijp me niet verkeerd, Sjors, je moet doen wat je zelf leuk vind, maar vind het netjes dat je ook daad bij woord voegt.