Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 13:00 
 

Mystery Guest hé, het had ook Bonehead ofzo kunnen zijn, just saying.
Dat is het risico dat je niet weet, en de verassing komt altijd later
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maxies uit het vet gehaald, gedoucht, aangekleed en al. Ik ben er klaar voor.












Maar zoals gewoonlijk moet ik nog een eeuwigheid wachten op mn vriendin xd
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Maxies uit het vet gehaald, gedoucht, aangekleed en al. Ik ben er klaar voor.












Maar zoals gewoonlijk moet ik nog een eeuwigheid wachten op mn vriendin xd



Haha same here, denk dat ik al 1,5 uur klaar zit :P
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier allemaal!
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik mn vriendin op marktplaats ga zetten ofzo. Heeft ze zich eindelijk helemaal aangekleed, make-up ect ect. Hoor je t volgende inene : "Nee, ik wil toch wat anders aan!"


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Jeff, leuk he, vrouwen :P

Inmiddels al onderweg, ff een vriendin meeten in Utrecht (die ook gaat) en dan gas met die zooi :yay:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahah! Ja.. Fantastisch xd .

Word haar 1e Thunderdome, ik denk dat ik voornamelijk bij de early te vinden ben. Uitstapje naar Partyraiser, Dr. Peacock.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand toevallig nog 2 tickets over? :P :D
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk! Zeker me beste feestje tot nu toe, unexist & negative a :worship:
Tieum! :worship:
Locatie! :worship:
Promo & d passion :worship:
Verder nog meer goeie setjes, was alleen beetje druk en kk warm :P
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 11:15 
 
Hardtraxx Addict

Zo, wat een goed feest was dit zeg. Alles was goed, ruimte, barbediening, warmte, sets waren super. Top setje van de avond denk toch wel Unexist & Negative A. Eigenlijk hele avond bij main gestaan, en er werd zeer goed gedraaid, weinig hitjes als Coming Home en Open gehoord.
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand Lady Dana meegemaakt?
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 12:29 
 

Zo, eindelijk thuis (na 5 uur reizen, godverdomme :mad: ).

Prima feestje voor nop. Negative A & Unexist beste set v.d avond en daarnaast ook Lowroller die mooi setje neerzet. Dana helaas gemist (vind ik heel jammer) en ook de 3SA Tribute gemist.

Weinig HT gezien, wel veel bekende...
Goede sfeer, goed geluid (++) maar 'karige' aankleding.
Prima vermaakt...
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Neophyte aangevallen door wat gekken? las ut op partyflock.
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Topfeestje gehad hier. Lekker los gegaan met Swooshie en paar bazige fotos gemaakt.
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 15:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Topfeestje gehad hier. Lekker los gegaan met Swooshie en paar bazige fotos gemaakt.


Nakend?
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Neophyte aangevallen door wat gekken? las ut op partyflock.


Schijnt zijn aangevallen door Amsterdammers ofzo weinig over te vinden..

EA tweet dit;
Citaat:
This night didn't exactly go as planned. Let's keep it at that #hardcore
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad lekkere setjes gehoord, heeft iemand nog die gozer bij de main op zo'n kooi zien staan hakken wat een gek xd
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mijn eerste grote feest.. :worship:

Inderdaad, vind ik dat het ook wat 'mager' aangekleed was. Wel vond ik de Tunnel of Terror cool gebouwd xd

Beste sets van de avond waren toch echt wel: Dither, Lowroller & Trasher vs. Limewax (van TOA (meer dan) de helft gemist.. :cry: >.<)

Rossieking schreef:
Heerlijk feest gehad lekkere setjes gehoord, heeft iemand nog die gozer bij de main op zo'n kooi zien staan hakken wat een gek xd

Niet gezien, maar een vriend van mij had het daar al over.
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 17:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die tweet van EA ook, wat een kneus. xd
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Heerlijk feest gehad lekkere setjes gehoord, heeft iemand nog die gozer bij de main op zo'n kooi zien staan hakken wat een gek xd

Ik stond met Mikeee daar in die kooi, hing er zelf nog in toen hij er buitenom op klom. Maffe Italiaan, dacht echt dat dat ding het niet zo houden.

Sowieso zelden zo'n hoog wappie gehalte op een feest gezien, niet normaal meer. Maar toch, op een wat ssaai middenstuk na, geslaagd feestje ^^
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 19:56 
 
Hardtraxxer

Zoo wauw, topfeest achter de rug...
Veel main gestaan, met uitstapje naar Tieum :thumbsup: heel dik!
Sfeer vond ik erg goed, heerlijk vermaakt met de mensen waarmee ik was.
Die lasershow, woo de tering wat was die goed. Zelden zoiets diks gezien
Geluid was ook goed, en hitte viel ook wel mee! echt toplocatie!
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 20:11 
 

Inderdaad, het VDK gehalte was uitermate hoog.. liepen aardig wat scheve gezichten rond.

WTF momentje v.d avond: Sef (Die rapper) op Thunderdome zien, was aardig... uhhh,, what

en genietmomentje: Steffnov irriteren :P
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 20:16 
 
Hardtraxx Addict

Chris Two schreef:
Inderdaad, het VDK gehalte was uitermate hoog.. liepen aardig wat scheve gezichten rond.


Ik vond dat best meevallen, oke iedereen zat eraan maar ben zover ik mij nog kan herinneren zeer weinig extreme gevallen tegengekomen.
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Rossieking schreef:
Heerlijk feest gehad lekkere setjes gehoord, heeft iemand nog die gozer bij de main op zo'n kooi zien staan hakken wat een gek xd

Ik stond met Mikeee daar in die kooi, hing er zelf nog in toen hij er buitenom op klom. Maffe Italiaan, dacht echt dat dat ding het niet zo houden.

Sowieso zelden zo'n hoog wappie gehalte op een feest gezien, niet normaal meer. Maar toch, op een wat ssaai middenstuk na, geslaagd feestje ^^


Het mooiste was nog dat hij die beveiligers rustig ging filmen, het wappie gehalte was erg top :D de meeste mensen waren supper gezellig :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
en genietmomentje: Steffnov irriteren :P

Je snapt dat het op 1 punt na allemaal gespeeld was? -.-
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten