Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
We gaan zaterdag met 25 man vanaf Amsterdam Centraal uurtje varen naar de RAI :beer:
voor de deur van het CS opstappen en aan de achterkant van de RAI eruit.
Geniaal :D zin in !


hee rob, jij hier ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable:

THE THUNDERDOME
21:30 - 22:00 TERMINAL & VAVACULO (TD RADIO CREW)
22.00 - 23:00 BASS-D & THE VIPER
23:00 - 00:00 ENDYMION
WELCOME TO ANOTHER EDITION OF THUNDERDOME
00:00 - 00:55 PROMO & D-PASSION
00:55 - 00:00 TRIBUTE TO 3 STEPS AHEAD
01:00 - 01:30 NOIZE SUPPRESSOR (LIVE)
01:30 - 02:30 NOSFERATU VS.TOMMYKNOCKER
02:30 - 02:45 100% DREAMTEAM (LIVE)
02:45 - 03:45 UNEXIST & NEGATIVE A
03:45 - 04:45 NEOPHYTE RECORDS ALLSTARS
04:45 - 05:15 TRAXTORM GANGSTAZ ALLIED (LIVE)
05:15 - 06:15 PARTYRAISER
06:15 - 07:00 DROKZ & DAY-MAR
HOSTED BY: MC RUFFIAN


GLOBAL HARDCORE NATION
21:30 - 22:00 PAVO
22:00 - 22:30 LEVIATHAN feat. DANNY FIRESTONE
22:30 - 23:00 WAXWEAZLE
23:00 - 00:00 BUZZ FUZZ - GIZMO - DANO
00:00 - 00:40 UZI feat. MC DA MOUTH OF MADNESS
00:40 - 01:15 THE PROPHET
01:15 - 01:45 NEOPHYTE (LIVE)
01:45 - 02:30 THE STUNNED GUYS AND FRIENDS
02:30 - 03:00 PROMO (XX-CLUSIVE PROMO FILES SET)
03:00 - 03:30 PCP (LIVE)
03:30 - 04:15 THE DARKRAVER
04:15 - 04:45 SHADOWLANDS TERRORISTS (LIVE)
04:45 - 05:30 MENTAL THEO
05:30 - 06:30 LENNY DEE & ROB GEE
06:30 - 07:00 FRANTIC FREAK
HOSTED BY: MC DA MOUTH OF MADNESS


THE INDUSTRIAL DOME
22:00 - 22:45 N!CK & RED FACTION (TD RADIO CREW)
22:45 - 23:30 DITHER
23:30 - 00:15 LOWROLLER
00:15 - 02:00 THE OUTSIDE AGENCY & THE DJ PRODUCER
02:00 - 03:00 OPHIDIAN
03:00 - 04:00 TIEUM
04:00 - 05:00 THRASHER VS. LIMEWAX
05:00 - 06:30 THE SICKEST SQUAD
HOSTED BY: MC JUSTICE


THE FRENCHCORE DOME
22:00 - 22:30 ENTHORINE (TD RADIO CREW)
22:30 - 23:30 J-ROON & KOSMIX
23:30 - 00:30 RANDY
00:30 - 01:45 SANDY WAREZ
01:45 - 03:00 DR. PEACOCK
03:00 - 04:30 RADIUM
04:30 - 06:00 THE SPEED FREAK
HOSTED BY: MC AXYS


THE TUNNEL OF TERROR
22:00 - 23:30 THE VIZITOR
23:30 - 01:00 SRB
01:00 - 01:45 MR. COURAGE (LIVE)
01:45 - 03:00 DROKZ
03:00 - 03:45 THE DESTROYER (LIVE)
03:45 - 05:15 AKIRA
05:15 - 06:30 NOISEKICK


THE THUNDERGODS
22:00 - 23:00 DANO
23:00 - 00:10 THE PROPHET
00:10 - 01:00 REQUEZ & TRIME
01:00 - 02:00 DJ WEIRDO
02:00 - 03:00 FLAMMAN & ABRAXAS feat. MC REMSY
03:00 - 04:00 BUZZ-FUZZ & CHAMP-E-ON
04:00 - 05:00 GIZMO & THE DARKRAVER
05:00 - 06:00 THE RAVER & MANGA & HUMANOISE (TD CREW)
HOSTED BY: MC TERN-TERROR
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:00 - 22:45 Binnen komen
22:45 - 23:30 Dither
23:30 - 00:15 SRB
00:15 - 02:00 The Outside Agency vs The DJ Producer
02:00 - 02:30 Ophidian
02:30 - 03:00 Promo (XX-Clusive Promo Files Set)
03:00 - 03:45 Destroyer Live
03:45 - 04:15 Akira
04:15 - 04:45 Shadowlands Terrorists Live (of gewoon Akira, weet ik veel)
04:45 - 05:15 Akira
05:15 - 05:30 Zie wel
05:30 - 06:30 Lenny Dee & Rob Gee
06:30 - 07:00 Drokz & Day-Mar

Timetable ligt me niet helemaal super moet ik zeggen...maar hier hou ik me toch niet aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
God wat leuk, TOA vs Producer 1 uur en 45 minuten :D

00:15 - 02:00 THE OUTSIDE AGENCY & THE DJ PRODUCER
02:00 - 03:00 OPHIDIAN

Mijn timetable.

:thumbsup:

Maar wat een stakkers met hun anthem, gewoon diep triest.. Maar is alweer goed gemaakt met 1 uur en 3 kwartier 3 goden on-stage :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

02:30 - 02:45 100% DREAMTEAM (LIVE)

Dat is wel echt de moeite een kwartiertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:01 
 
Hardtraxx Addict

Vooraf beetje rondlopen, miss SRB.
00:15 - 02:00 THE OUTSIDE AGENCY & THE DJ PRODUCER
02:00 - 03:00 OPHIDIAN
03:00 - 03:45 THE DESTROYER (LIVE) / 02:45 - 03:45 UNEXIST & NEGATIVE A

Daarna zie ik wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

100% Dreamteam, dat is gewoon bijna 15 jaar terug dat die voor het laatst ergens stonden.

Buzz Fuzz, Gizmo, Dano & The Prophet. (voor de mensen die niet weten wie het zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:03 
 
Hardtraxx Addict

Tegenvallende TT van Industrial stage, jammer dat Dither en Lowroller zo vroeg staan. TOA & DJ Producer wil ik sowieso zien. Dither, Lowroller ook. Maar zal wel weer geen fuck van terecht komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Tegenvallende TT van Industrial stage, jammer dat Dither en Lowroller zo vroeg staan. TOA & DJ Producer wil ik sowieso zien. Dither, Lowroller ook. Maar zal wel weer geen fuck van terecht komen :P

Gewoon in die zaal blijven staan en alles komt goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:49 
 

4 cd's dit jaar.. die gaat aangeschaft worden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

02:45 - 03:45 UNEXIST & NEGATIVE A
03:00 - 04:00 TIEUM
03:00 - 04:30 RADIUM
:cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
100% Dreamteam, dat is gewoon bijna 15 jaar terug dat die voor het laatst ergens stonden.

Buzz Fuzz, Gizmo, Dano & The Prophet. (voor de mensen die niet weten wie het zijn)



Dano is wel uberheld :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:21 
 
Hardtraxxer

Ophidian en TGA ben ik bij, de rest? geen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:30 
 

21.30 – 22.00 Terminal & Vavaculo / Pavo
22.00 – 22.45 N!CK & Red Faction
22.45 – 23.30 Dither
23.30 – 00:15 Lowroller
00:15 – 00.55 The DJ Producer vs The Outside Agency
00.55 – 01.00 3SA Tribute
01.00 – 01.30 Noize Suppressor LIVE
01.30 – 02.00 The DJ Producer vs The Outside Agency
02.00 – 02.30 Ophidian
02.30 – 03.00 Promo FILES SET
03.00 – 03.45 Negative A vs Unexist
03.45 – 04.00 Tieum
04.00 – 05.00 Limewax vs Trasher
05.00 – 06.15 The Sickest Squad
06.15 – 07.00 DaY-már vs Drokz

Maar kennende het groepje waar ik mee ga: Industrial, terror en afsluiten op de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:08 
 

prima TT :)

23:00 - 00:00 ENDYMION [THUNDERDOME]
00:15 - 02:00 THE OUTSIDE AGENCY & THE DJ PRODUCER [INDUSTRIAL DOME]
01:15 - 01:45 NEOPHYTE [GLOBAL HARDCORE NATION]
01:45 - 02:30 THE STUNNED GUYS AND FRIENDS [GLOBAL HARDCORE NATION]
01:45 - 03:00 DR. PEACOCK [FRENCHCORE DOME]
03:45 - 04:45 NEOPHYTE RECORDS ALLSTARS [THUNDERDOME]
05:15 - 06:15 PARTYRAISER [THUNDERDOME]
06:15 - 07:00 DROKZ & DAY-MAR [THUNDERDOME]
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit wordt (denk ik) genieten tot 3 uur in de Industrial Dome :drool: daarna.. ehm... rondjes lopen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
De surprise acts:

100% Dream Team (laatste keer)
Frantik Freak
Mr Courage live


Hadden ze beter van tevoren bekend kunnen maken, ik denk dat er veel mensen zijn die dit willen meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 12:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
02:30 - 02:45 100% DREAMTEAM (LIVE)

Dat is wel echt de moeite een kwartiertje.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Steffnov schreef:
De surprise acts:

100% Dream Team (laatste keer)
Frantik Freak
Mr Courage live


Hadden ze beter van tevoren bekend kunnen maken, ik denk dat er veel mensen zijn die dit willen meemaken.

Hoezo, het is toch al uitverkocht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Delt-A schreef:
Steffnov schreef:
De surprise acts:

100% Dream Team (laatste keer)
Frantik Freak
Mr Courage live


Hadden ze beter van tevoren bekend kunnen maken, ik denk dat er veel mensen zijn die dit willen meemaken.

Hoezo, het is toch al uitverkocht xd

I.v.m. mensen die bij het begin van thunderdome in de jaren 90 waren en van de early zijn enzo. :p ik denk dat veel 'oude' gabbers hen liever langer dan een kwartier willen aanschouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 14:09 
 

Tickets binnen, eindelijk!

IT'S PARTY KICKING TIME!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 23:01 
 

Delt-A schreef:
Steffnov schreef:
De surprise acts:

100% Dream Team (laatste keer)
Frantik Freak
Mr Courage live


Hadden ze beter van tevoren bekend kunnen maken, ik denk dat er veel mensen zijn die dit willen meemaken.

Citaat:
Buzz Fuzz
Dano
Gizmo
The Prophet

:')
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, vroeger, toen hij het nog kon...

We zullen zien of hij het nog kan. Ofja...ik niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 01:02 
 

Steffnov schreef:
Tja, vroeger, toen hij het nog kon...

We zullen zien of hij het nog kan. Ofja...ik niet :P

same here xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Delt-A schreef:
Steffnov schreef:
De surprise acts:

100% Dream Team (laatste keer)
Frantik Freak
Mr Courage live


Hadden ze beter van tevoren bekend kunnen maken, ik denk dat er veel mensen zijn die dit willen meemaken.

Hoezo, het is toch al uitverkocht xd


Die act word toch nu pas bekend gemaakt, nadat het uitverkocht is?

En ja er zijn volgens mij genoeg oude gabbers die dat willen zien
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten