Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Heb hier eigenlijk veel zin in...

alleen jammer dat ik pas donderdag mijn tickets binnenkrijg... :mad:


hoezo is dat jammer? of als het volgende week donderdag is dan is het inderaard jammer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 15:19 
 

Hoofdcoach schreef:
Chris Two schreef:
Heb hier eigenlijk veel zin in...

alleen jammer dat ik pas donderdag mijn tickets binnenkrijg... :mad:


hoezo is dat jammer? of als het volgende week donderdag is dan is het inderaard jammer xd


omdat ik er sinds oktober al op wacht, verdju... ik wil die dingen hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 15:37 
 

Zou hij het dit jaar doen of niet??

[youtube] http://www.youtube.com/watch?v=EGg-MEKUpWY[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Zou hij het dit jaar doen of niet??

[youtube] http://www.youtube.com/watch?v=EGg-MEKUpWY[/youtube]

Deed hij vorig jaar nog... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Had iets meer van de climax verwacht, maar verder wel een lekker hard nummer. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timetable, svp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 16:32 
 

oppassen in amsterdam: http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... op-feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 16:42 
 

Dat wordt dus oude telefoon mee... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:

Op pandemonium was een bekende van me ookal d'r telefoon verloren!
Was ook in Amsterdam
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 18:39 
 

verloren of gejat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
verloren of gejat?

Hoe moet ik dat ruiken?
Gewoon kwijt, maar zal dus wel gejat wezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:50 
 

Bedoel: verloren is meer zelf kwijtraken en gestolen is kwijtraken door iemand anders toedoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Bedoel: verloren is meer zelf kwijtraken en gestolen is kwijtraken door iemand anders toedoen

Dat kun je alsnog niet ruiken, als je merkt dat iemand hem steelt dan pak je diegene wel aan lijkt me, dus het kan maar zo dat iemand hem sneaky uit haar zak heeft gevist maar het zou ook maar zo kunnen dat hij uit haar zak is gevallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:05 
 


Global hardcore Nation, iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:56 
 

hardcoresjors schreef:
KSwoosh schreef:

Op pandemonium was een bekende van me ookal d'r telefoon verloren!
Was ook in Amsterdam

Zou kunnen dusja/....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:28 
 

Ik zal even meeting topicje openen... kijken of er interesse is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:40 
 
Hardtraxxer

We gaan zaterdag met 25 man vanaf Amsterdam Centraal uurtje varen naar de RAI :beer:
voor de deur van het CS opstappen en aan de achterkant van de RAI eruit.
Geniaal :D zin in !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:09 
 



Hij klinkt opzich best fijn, maar niks voor de Industrial idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel raar dat dit de industrial anthem is, maar de track zelf maakt alles goed!! Wat een kk zieke plaat is dit zeg. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:36 
 
Hardtraxxer

Wat een cholera bende.. Waarom staan deze prutsers in de industrial area... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff wat heb ik zin in dit feest zeg :thumbsup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 22:30 
 
Hardtraxx Addict

Beetje jammer dit, had liever Ophidian of Dither een anthem zien maken. Het is gewoon frenchcore :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 22:35 
 

lekker plaatje :D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De surprise acts:

100% Dream Team (laatste keer)
Frantik Freak
Mr Courage live
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 00:51 
 

Steffnov schreef:
De surprise acts:

100% Dream Team (laatste keer)
Frantik Freak
Mr Courage live


MR Courage LIVE ook laatste keer
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten