Zal me echt een worst wezen of dat Anthem goed wordt hoor. 
Nee, het anthem maken voor een area waar je niet in staat :')wrote:Ja echt nice man, Frenchcore artiesten voor een Industrial area.
Nee, het anthem maken voor een area waar je niet in staat :')wrote:Ja echt nice man, Frenchcore artiesten voor een Industrial area.
Denk eens na joh, sukkel.wrote:Nee, het anthem maken voor een area waar je niet in staat :')wrote:Ja echt nice man, Frenchcore artiesten voor een Industrial area.
The Sickest Squad staat toch echt in de Industrial Dome... jij begint over Frenchcore.. (sinds er Frenchcore Dome is)wrote:Denk eens na joh, sukkel.wrote:Nee, het anthem maken voor een area waar je niet in staat :')wrote:Ja echt nice man, Frenchcore artiesten voor een Industrial area.
Vast wel. Beetje kijken naar de timetable, maar zou me niets verbazen als hij tijdens TOA vs DJ Producer wordt geplanned.wrote:Wordt er nog een meeting gepland?
Kom ik ook wel denkwrote:Vast wel. Beetje kijken naar de timetable, maar zou me niets verbazen als hij tijdens TOA vs DJ Producer wordt geplanned.wrote:Wordt er nog een meeting gepland?
Jij...jij...argh... serieuswrote:Dan kiezen ze toch gewoon een artiest die wèl Industrial maakt. :')

Zie ik jou kut smoel ook een xwrote: Ik ben er voor in, effkes timetable afwachten en dan topic maken,
dit, alleen dan het 1e deelwrote:Zie ik jou kut smoel ook een xwrote: Ik ben er voor in, effkes timetable afwachten en dan topic maken,
Zie ik jou kut?wrote:dit, alleen dan het 1e deelwrote:Zie ik jou kut smoel ook een xwrote: Ik ben er voor in, effkes timetable afwachten en dan topic maken,
kutventwrote:Zie ik jou kut?wrote:dit, alleen dan het 1e deel
hiiihihihihihihi
Hahahahawrote:kutventwrote:Zie ik jou kut?wrote:dit, alleen dan het 1e deel
hiiihihihihihihi![]()
ik bedoelde et stuk van project
ohja damn! dat gaan we vieren!wrote:One year anniversary Kasper
en dan heeft die kut ruben geen kaartje, wat een nerd...
wrote:Voor elke zaal een anthem zou top zijn
Grapje lieffiewrote:Nou als je zo begint hoeft het niet meer hoor!!1!wrote:Zie ik jou kut smoel ook een xwrote: Ik ben er voor in, effkes timetable afwachten en dan topic maken,#YOLO
Waaaat?!wrote:Ik heb ook geen kaartje.
Jongens geen fittie maken.... stijn gedraag je, je mag wel met mij mee hewrote:Nou als je zo begint hoeft het niet meer hoor!!1!wrote:Zie ik jou kut smoel ook een xwrote: Ik ben er voor in, effkes timetable afwachten en dan topic maken,#YOLO
wacht maar volgende week donderdag mattiewrote:Wolla jij hebt helemaal geen tickets
Promo & Neophyte maken een anthem, en Sickest Squad. Vast nog wel meer, not sure. Morgen komt sowieso preview van die eerste. Timetable zal aankomende week wel komen, is meestal de maandag of dinsdag ervoor he.wrote:Wordt het niet eens tijd voor een anthem en een timetable?
wrote:Mijn partykriebels zijn al aan het opkomen