Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal me echt een worst wezen of dat Anthem goed wordt hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:05 
 

Dakpan schreef:
Ja echt nice man, Frenchcore artiesten voor een Industrial area.

Nee, het anthem maken voor een area waar je niet in staat :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Dakpan schreef:
Ja echt nice man, Frenchcore artiesten voor een Industrial area.

Nee, het anthem maken voor een area waar je niet in staat :')


Denk eens na joh, sukkel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:08 
 

Dakpan schreef:
Chris Two schreef:
Dakpan schreef:
Ja echt nice man, Frenchcore artiesten voor een Industrial area.

Nee, het anthem maken voor een area waar je niet in staat :')

Denk eens na joh, sukkel.


The Sickest Squad staat toch echt in de Industrial Dome... jij begint over Frenchcore.. (sinds er Frenchcore Dome is)

TSS heeft vroeger wel zeker Industrial geproduceerd en gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan kiezen ze toch gewoon een artiest die wèl Industrial maakt. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt er nog een meeting gepland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Wordt er nog een meeting gepland?

Vast wel. Beetje kijken naar de timetable, maar zou me niets verbazen als hij tijdens TOA vs DJ Producer wordt geplanned.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hooli schreef:
Wordt er nog een meeting gepland?

Vast wel. Beetje kijken naar de timetable, maar zou me niets verbazen als hij tijdens TOA vs DJ Producer wordt geplanned.

Kom ik ook wel denk :P
Wil ik eigenlijk wel zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 20:51 
 

Dakpan schreef:
Dan kiezen ze toch gewoon een artiest die wèl Industrial maakt. :')

Jij...jij...argh... serieus

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ik ben er voor in, effkes timetable afwachten en dan topic maken,

Zie ik jou kut smoel ook een x :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:04 
 

hardcoresjors schreef:
Project 141 schreef:
Ik ben er voor in, effkes timetable afwachten en dan topic maken,

Zie ik jou kut smoel ook een x :P

dit, alleen dan het 1e deel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Project 141 schreef:
Ik ben er voor in, effkes timetable afwachten en dan topic maken,

Zie ik jou kut smoel ook een x :P

dit, alleen dan het 1e deel

Zie ik jou kut?

hiiihihihihihihi :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:26 
 

hardcoresjors schreef:
KSwoosh schreef:
dit, alleen dan het 1e deel

Zie ik jou kut?

hiiihihihihihihi :$

kutvent :lol:
ik bedoelde et stuk van project xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
KSwoosh schreef:
dit, alleen dan het 1e deel

Zie ik jou kut?

hiiihihihihihihi :$

kutvent :lol:
ik bedoelde et stuk van project xd

Hahahaha (L)
One year anniversary Kasper :$
en dan heeft die kut ruben geen kaartje, wat een nerd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook geen kaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 10:13 
 

hardcoresjors schreef:
One year anniversary Kasper :$
en dan heeft die kut ruben geen kaartje, wat een nerd...

ohja damn! dat gaan we vieren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grendiner schreef:
Voor elke zaal een anthem zou top zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
hardcoresjors schreef:
Project 141 schreef:
Ik ben er voor in, effkes timetable afwachten en dan topic maken,

Zie ik jou kut smoel ook een x :P

Nou als je zo begint hoeft het niet meer hoor!!1! :mad: #YOLO

Grapje lieffie :$

Chukkels schreef:
Ik heb ook geen kaartje.

Waaaat?! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 20:19 
 

Project 141 schreef:
hardcoresjors schreef:
Project 141 schreef:
Ik ben er voor in, effkes timetable afwachten en dan topic maken,

Zie ik jou kut smoel ook een x :P

Nou als je zo begint hoeft het niet meer hoor!!1! :mad: #YOLO


Jongens geen fittie maken.... stijn gedraag je, je mag wel met mij mee he
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 00:12 
 

Project 141 schreef:
Wolla jij hebt helemaal geen tickets

wacht maar volgende week donderdag mattie
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Wordt het niet eens tijd voor een anthem en een timetable? :slow:

Promo & Neophyte maken een anthem, en Sickest Squad. Vast nog wel meer, not sure. Morgen komt sowieso preview van die eerste. Timetable zal aankomende week wel komen, is meestal de maandag of dinsdag ervoor he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn partykriebels zijn al aan het opkomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Mijn partykriebels zijn al aan het opkomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 01:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.revu.nl/2012/12/05/nu-in-nieuwe-revu-49/ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 02:46 
 

Heb hier eigenlijk veel zin in...

alleen jammer dat ik pas donderdag mijn tickets binnenkrijg... :mad:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten