Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Youri! schreef:
Gister een kennis gesproken die (weliswaar freelance) bij ID&T werkt als technicus dat dit wel degelijk de laatste keer wordt.


Afbeelding


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:32 
 

Mooie vinger, sjors, kun je die nu in je eigen anoes frotten
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Mooie vinger, sjors, kun je die nu in je eigen anoes frotten

Was je aan het stikken in een pepernoot tijdens die laatste 2 woorden?
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist. Praat dit maar via PM uit.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Chris Two schreef:
Mooie vinger, sjors, kun je die nu in je eigen anoes frotten

Was je aan het stikken in een pepernoot tijdens die laatste 2 woorden?

:worship:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

Haha Sjors :worship: ik moest hardop lachen
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vraagje: weet iemand of er een reden is dat Angerfist nooit op Thunderdome heeft gestaan?

Of ben ik heel scheel aan t kijken? :P
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:27 
 

Hooli schreef:
Vraagje: weet iemand of er een reden is dat Angerfist nooit op Thunderdome heeft gestaan?

Of ben ik heel scheel aan t kijken? :P

is idd zo, waarom weet ik ook niet.
mss vanwege et volk dat ze aantrekken fzo? tis toch een klasse apart naar mijn idee
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Vraagje: weet iemand of er een reden is dat Angerfist nooit op Thunderdome heeft gestaan?

Of ben ik heel scheel aan t kijken? :P

Heel lang geleden hadden Danny Masseling (Angerfist) en Duncan Stutterheim (oprichter ID&T) een slaande ruzie en daardoor wordt Angerfist nooit gevraagd voor Thunderdome.

Kortom, geintje. Hij heeft 2x op een Thunderdome gestaan.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:37 
 
Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Chris Two schreef:
Mooie vinger, sjors, kun je die nu in je eigen anoes frotten

Was je aan het stikken in een pepernoot tijdens die laatste 2 woorden?

Nee in een bloembol HAHAHA!!!!!!!!!!!!@!!@!#$1!
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ahh ik zie t :P

Had op pf bij zijn geschiedenis gezocht op thunderdome, vond alleen preparty van dominator een keer.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
hardcoresjors schreef:
Chris Two schreef:
Mooie vinger, sjors, kun je die nu in je eigen anoes frotten

Was je aan het stikken in een pepernoot tijdens die laatste 2 woorden?

Nee in een bloembol HAHAHA!!!!!!!!!!!!@!!@!#$1!

Hoe durf jij. Dit ga ik reporten.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Instaban!!!!1!1 :bomb:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2012 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Chris Two schreef:
Mooie vinger, sjors, kun je die nu in je eigen anoes frotten

Was je aan het stikken in een pepernoot tijdens die laatste 2 woorden?

Wat zijn we weer vriendelijk tegen elkaar.. :yawn:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2012 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gelukkig zijn hier bijna alleen maar ekte huppelende hardstylers die liever niets met hardcore te maken willen hebben!
Bericht Geplaatst op 27 nov 2012 18:34 
 

Project 141 schreef:
VALEO schreef:
Wat zijn we weer vriendelijk tegen elkaar.. :yawn:


Thunderdome brengt de agressieve gabber weer naar boven.

godverdomme gezellig godverdomme
Bericht Geplaatst op 27 nov 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Gelukkig zijn hier bijna alleen maar ekte huppelende hardstylers die liever niets met hardcore te maken willen hebben!


KUT VOLK! :mad: :P
Bericht Geplaatst op 28 nov 2012 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Gelukkig zijn hier bijna alleen maar ekte huppelende hardstylers die liever niets met hardcore te maken willen hebben!

En wat bedoelt gij daar mee? :huh:

KSwoosh schreef:
Project 141 schreef:
VALEO schreef:
Wat zijn we weer vriendelijk tegen elkaar.. :yawn:


Thunderdome brengt de agressieve gabber weer naar boven.

godverdomme gezellig godverdomme

:lol:
Bericht Geplaatst op 03 dec 2012 17:28 
 

The sickest squad dus het anthem...
bron:
http://www.doomsday.be/news/exclusive-i ... est-squad/
Bericht Geplaatst op 03 dec 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
The sickest squad dus het anthem...
bron:
http://www.doomsday.be/news/exclusive-i ... est-squad/

Heb het gevoel dat dat niet het enige anthem gaat worden
Bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Chris Two schreef:
The sickest squad dus het anthem...
bron:
http://www.doomsday.be/news/exclusive-i ... est-squad/

Heb het gevoel dat dat niet het enige anthem gaat worden

Ik hoop het niet nee :P
Bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor elke zaal een anthem zou top zijn :loving:
Bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:55 
 

Steffnov schreef:
Chris Two schreef:
The sickest squad dus het anthem...
bron:
http://www.doomsday.be/news/exclusive-i ... est-squad/

Heb het gevoel dat dat niet het enige anthem gaat worden


Denk het ook niet... maar dit kon ik als eerste vinden.
Maar is dus Industrial area anthem.. nice
Bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Steffnov schreef:
Chris Two schreef:
The sickest squad dus het anthem...
bron:
http://www.doomsday.be/news/exclusive-i ... est-squad/

Heb het gevoel dat dat niet het enige anthem gaat worden


Denk het ook niet... maar dit kon ik als eerste vinden.
Maar is dus Industrial area anthem.. nice


Ja echt nice man, Frenchcore artiesten voor een Industrial area.
Bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ja echt nice man, Frenchcore artiesten voor een Industrial area.

Ik heb ergens gehoord dat sickest squad vroeger industrial maakte :P
Misschien is er hoop voor je
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten