Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
Chris Two schreef:
KSwoosh schreef:
tijd genoeg gehad xd

Ze is niet de enige die om kaartje vraagt..

PF staat er vol mee met vragers... en allemaal: Net loon of net te laat..
Tis sinds 28 july in de verkoop xd

Ik vraag niet om zulke reacties maar naar mensen die misschien een kaartje te koop hebben.


O
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Ik vraag niet om zulke reacties maar naar mensen die misschien een kaartje te koop hebben.

Zet het anders even in het vraag topic Mandy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het nu al uitverkocht is, we wilde misschien gaan. Maar als het echt moet zal ik week van te voren nog wel 2e hands kaartjes kunnen fixen denk ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
El Mare schreef:
Ik denk dat veel mensen geen rekening hebben gehouden dat dit uitverkocht zou kunnen raken. Weet niet hoe dat met andere Thunderdomes is geweest?


las ergens dat er aantal edities wel uitverkocht waren
dacht 10-15 jaar edities


Hmm kan best, alleen die heb ik nooit meegemaakt, dus ik ging er een beetje vanuit dat deze niet uitverkocht zou raken, maar dat is dus wel het geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 23:10 
 

Hoofdcoach schreef:
mandy schreef:
Ik vraag niet om zulke reacties maar naar mensen die misschien een kaartje te koop hebben.


O

K
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Mwehhh ja hoor! Net op het moment dat ik loon heb is t uitverkocht :/ Iemand die nog een kaartje te koop heeft of iemand kent die er 1 wil verkopen?

Misschien gaan ze meer kaarten verkopen :P
Hoorde dat van iemand die het weer van MC Justice had gehoord die al die dingen regelt bij Id&t ofzo :P
Weet het niet zeker! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 00:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oeh gaan jullie meeten :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 00:18 
 
Hardtraxx Veteran

Pommie jelly? :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 00:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Op Mandy ja :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 04:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens kijken wat ik nog kan regelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 09:18 
 
Hardtraxx Veteran

Neem gewoon een Thunderdome tattoo, dat gezeik over die kaarten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Neem gewoon een Thunderdome tattoo, dat gezeik over die kaarten :/

Makkelijker gezegd dan gedaan haha, zal mij niks verbazen dat ze 'zo, maar, in één keer' toch nog wat kaartjes tevoorschijn toveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 03:40 
 
Hardtraxxer

El Mare schreef:
Chris Two schreef:
El Mare schreef:
Ik denk dat veel mensen geen rekening hebben gehouden dat dit uitverkocht zou kunnen raken. Weet niet hoe dat met andere Thunderdomes is geweest?


las ergens dat er aantal edities wel uitverkocht waren
dacht 10-15 jaar edities


Hmm kan best, alleen die heb ik nooit meegemaakt, dus ik ging er een beetje vanuit dat deze niet uitverkocht zou raken, maar dat is dus wel het geval :P


Ik ben zelf bij de 15 jaar geweest, als ik 't goed heb was dat ook in de RAI, en die was niet uitverkocht.. 'T was wel echt f*cking koud 's morgens om 07:00u, was toen iets van -10 buiten, en binnen was t 35 graden.. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 15:11 
 

mandy schreef:
hardcoresjors schreef:
Misschien gaan ze meer kaarten verkopen :P
Hoorde dat van iemand die het weer van MC Justice had gehoord die al die dingen regelt bij Id&t ofzo :P
Weet het niet zeker! ;)

Dat zou wel heel mooi zijn! :D Ga je ook?

Sossie & Mandy, dat wordt een gekke boel daar! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 22:30 
 
Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Neem gewoon een Thunderdome tattoo, dat gezeik over die kaarten :/

Geloof dat die tattoo iets van 300 euro kost. Dat heeft ook niet iedereen. ;) Ten tweede gaat de lijst met mensen die een tattoo hebben ook dicht wegens teveel aanmeldingen. Ook voor het eerst volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Dat zou wel heel mooi zijn! :D Ga je ook?

Ik ga 100% :P
Denk alleen niet dat die extra kaarten nog door gaan, degene van wie ik het had gehoord heeft al een tattoo gezet dus die zal wel slecht nieuws gehad hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die extra kaarten gaan gewoon door maar dan kon je tot (of tot en met) vandaag je foto en gegevens opsturen. Na vandaag ben je te laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 19:38 
 

B-Crusher schreef:
El Mare schreef:

las ergens dat er aantal edities wel uitverkocht waren
dacht 10-15 jaar edities


Hmm kan best, alleen die heb ik nooit meegemaakt, dus ik ging er een beetje vanuit dat deze niet uitverkocht zou raken, maar dat is dus wel het geval :P


Ik ben zelf bij de 15 jaar geweest, als ik 't goed heb was dat ook in de RAI, en die was niet uitverkocht.. 'T was wel echt f*cking koud 's morgens om 07:00u, was toen iets van -10 buiten, en binnen was t 35 graden.. :cool:[/quote]
Die was wel uitverkocht joh!
Mijn vrienden verklaarden me daarom voor gek dat ik m voor inkoopprijs verkocht.

De sluiting voor tattoo's is btw vanavond, je moet de tattoo wel al op je lichaam hebben staan aangezien je een foto moet insturen.

Maar goed ik heb gewoon kaartje, wil dit wel aan mijn kleinkinderen kunnen vertellen over een jaar of 40
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
mandy schreef:
Dat zou wel heel mooi zijn! :D Ga je ook?

Ik ga 100% :P
Denk alleen niet dat die extra kaarten nog door gaan, degene van wie ik het had gehoord heeft al een tattoo gezet dus die zal wel slecht nieuws gehad hebben xd

Pff balen dan ga ik ook maar een afspraak maken voor een tattoo.

Weet iemand of hij aan een minimaal formaat moet voldoen? Want gaat niet echt een grote worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil je er zo graag heen ja? :lol: Als ik per se een tattoo zou moeten zetten voor zoiets, ja dan denk jammer, maar dan ga ik maar niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat denk je nou zelf dan. Kom op zeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 12:37 
 

idd xd
zou wel mooi zijn als ie em nu laat zetten though, want de inzendmogelijkheid van fotos van je tattoo is voorbij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
idd xd
zou wel mooi zijn als ie em nu laat zetten though, want de inzendmogelijkheid van fotos van je tattoo is voorbij xd

Ooh balen.

Natuurlijk ging ik hem niet laten zetten.. Gekste actie ooit dit, mensen aansporen op het verneuken van hun huid. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:21 
 
Hardtraxxer

Gister een kennis gesproken die (weliswaar freelance) bij ID&T werkt als technicus dat dit wel degelijk de laatste keer wordt. Ze gaan geen nieuwe spullen meer kopen voor Thunderdome, het wordt waarschijnlijk een combinatie van oudere decors. Verder vertelde hij me dat 'ze echt wel iets speciaals regelen', informatie die erg nuttig is. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:43 
 

Youri! schreef:
Gister een kennis gesproken die (weliswaar freelance) bij ID&T werkt als technicus dat dit wel degelijk de laatste keer wordt.


Afbeelding
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten