B-Crusher schreef:
El Mare schreef:
las ergens dat er aantal edities wel uitverkocht waren
dacht 10-15 jaar edities
Hmm kan best, alleen die heb ik nooit meegemaakt, dus ik ging er een beetje vanuit dat deze niet uitverkocht zou raken, maar dat is dus wel het geval

Ik ben zelf bij de 15 jaar geweest, als ik 't goed heb was dat ook in de RAI, en die was niet uitverkocht.. 'T was wel echt f*cking koud 's morgens om 07:00u, was toen iets van -10 buiten, en binnen was t 35 graden..

[/quote]
Die was wel uitverkocht joh!
Mijn vrienden verklaarden me daarom voor gek dat ik m voor inkoopprijs verkocht.
De sluiting voor tattoo's is btw vanavond, je moet de tattoo wel al op je lichaam hebben staan aangezien je een foto moet insturen.
Maar goed ik heb gewoon kaartje, wil dit wel aan mijn kleinkinderen kunnen vertellen over een jaar of 40