Poster: Thunderdome - The Final Exam
Past

Thunderdome - The Final Exam

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
mandy wrote:
Chris Two wrote:
KSwoosh wrote: tijd genoeg gehad xd
Ze is niet de enige die om kaartje vraagt..

PF staat er vol mee met vragers... en allemaal: Net loon of net te laat..
Tis sinds 28 july in de verkoop xd
Ik vraag niet om zulke reacties maar naar mensen die misschien een kaartje te koop hebben.
O
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
mandy wrote: Ik vraag niet om zulke reacties maar naar mensen die misschien een kaartje te koop hebben.
Zet het anders even in het vraag topic Mandy.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Jammer dat het nu al uitverkocht is, we wilde misschien gaan. Maar als het echt moet zal ik week van te voren nog wel 2e hands kaartjes kunnen fixen denk ik. :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Chris Two wrote:
El Mare wrote:Ik denk dat veel mensen geen rekening hebben gehouden dat dit uitverkocht zou kunnen raken. Weet niet hoe dat met andere Thunderdomes is geweest?
las ergens dat er aantal edities wel uitverkocht waren
dacht 10-15 jaar edities
Hmm kan best, alleen die heb ik nooit meegemaakt, dus ik ging er een beetje vanuit dat deze niet uitverkocht zou raken, maar dat is dus wel het geval :P
G
Hoofdcoach wrote:
mandy wrote:Ik vraag niet om zulke reacties maar naar mensen die misschien een kaartje te koop hebben.
O
K
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
mandy wrote:Mwehhh ja hoor! Net op het moment dat ik loon heb is t uitverkocht :/ Iemand die nog een kaartje te koop heeft of iemand kent die er 1 wil verkopen?
Misschien gaan ze meer kaarten verkopen :P
Hoorde dat van iemand die het weer van MC Justice had gehoord die al die dingen regelt bij Id&t ofzo :P
Weet het niet zeker! ;)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Oeh gaan jullie meeten :$ :$ :$
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Pommie jelly? :$ :$
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Op Mandy ja :$ :$
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Eens kijken wat ik nog kan regelen...
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Neem gewoon een Thunderdome tattoo, dat gezeik over die kaarten :/
Hardtraxxer
417 posts member since 2012
last seen Aug 2015
Hoofdcoach wrote:Neem gewoon een Thunderdome tattoo, dat gezeik over die kaarten :/
Makkelijker gezegd dan gedaan haha, zal mij niks verbazen dat ze 'zo, maar, in één keer' toch nog wat kaartjes tevoorschijn toveren.
B
Hardtraxxer
62 posts member since 2012
last seen Feb 2014
El Mare wrote:
Chris Two wrote:
El Mare wrote:Ik denk dat veel mensen geen rekening hebben gehouden dat dit uitverkocht zou kunnen raken. Weet niet hoe dat met andere Thunderdomes is geweest?
dacht 10-15 jaar edities
Hmm kan best, alleen die heb ik nooit meegemaakt, dus ik ging er een beetje vanuit dat deze niet uitverkocht zou raken, maar dat is dus wel het geval :P
Ik ben zelf bij de 15 jaar geweest, als ik 't goed heb was dat ook in de RAI, en die was niet uitverkocht.. 'T was wel echt f*cking koud 's morgens om 07:00u, was toen iets van -10 buiten, en binnen was t 35 graden.. :cool:
G
mandy wrote:
hardcoresjors wrote:Misschien gaan ze meer kaarten verkopen :P
Hoorde dat van iemand die het weer van MC Justice had gehoord die al die dingen regelt bij Id&t ofzo :P
Weet het niet zeker! ;)
Dat zou wel heel mooi zijn! :D Ga je ook?
Sossie & Mandy, dat wordt een gekke boel daar! :bomb:
L
Hardtraxxer
136 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Hoofdcoach wrote:Neem gewoon een Thunderdome tattoo, dat gezeik over die kaarten :/
Geloof dat die tattoo iets van 300 euro kost. Dat heeft ook niet iedereen. ;) Ten tweede gaat de lijst met mensen die een tattoo hebben ook dicht wegens teveel aanmeldingen. Ook voor het eerst volgens mij.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
mandy wrote: Dat zou wel heel mooi zijn! :D Ga je ook?
Ik ga 100% :P
Denk alleen niet dat die extra kaarten nog door gaan, degene van wie ik het had gehoord heeft al een tattoo gezet dus die zal wel slecht nieuws gehad hebben xd
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Die extra kaarten gaan gewoon door maar dan kon je tot (of tot en met) vandaag je foto en gegevens opsturen. Na vandaag ben je te laat.
P
B-Crusher wrote:
El Mare wrote:
dacht 10-15 jaar edities
Ik ben zelf bij de 15 jaar geweest, als ik 't goed heb was dat ook in de RAI, en die was niet uitverkocht.. 'T was wel echt f*cking koud 's morgens om 07:00u, was toen iets van -10 buiten, en binnen was t 35 graden.. :cool:[/quote]
Die was wel uitverkocht joh!
Mijn vrienden verklaarden me daarom voor gek dat ik m voor inkoopprijs verkocht.

De sluiting voor tattoo's is btw vanavond, je moet de tattoo wel al op je lichaam hebben staan aangezien je een foto moet insturen.

Maar goed ik heb gewoon kaartje, wil dit wel aan mijn kleinkinderen kunnen vertellen over een jaar of 40
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
hardcoresjors wrote:
mandy wrote: Dat zou wel heel mooi zijn! :D Ga je ook?
Ik ga 100% :P
Denk alleen niet dat die extra kaarten nog door gaan, degene van wie ik het had gehoord heeft al een tattoo gezet dus die zal wel slecht nieuws gehad hebben xd
Pff balen dan ga ik ook maar een afspraak maken voor een tattoo.

Weet iemand of hij aan een minimaal formaat moet voldoen? Want gaat niet echt een grote worden.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Wil je er zo graag heen ja? :lol: Als ik per se een tattoo zou moeten zetten voor zoiets, ja dan denk jammer, maar dan ga ik maar niet xd
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Wat denk je nou zelf dan. Kom op zeg >.<
G
idd xd
zou wel mooi zijn als ie em nu laat zetten though, want de inzendmogelijkheid van fotos van je tattoo is voorbij xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
KSwoosh wrote:idd xd
zou wel mooi zijn als ie em nu laat zetten though, want de inzendmogelijkheid van fotos van je tattoo is voorbij xd
Ooh balen.

Natuurlijk ging ik hem niet laten zetten.. Gekste actie ooit dit, mensen aansporen op het verneuken van hun huid. xd
Y
Hardtraxxer
579 posts member since 2009
Gister een kennis gesproken die (weliswaar freelance) bij ID&T werkt als technicus dat dit wel degelijk de laatste keer wordt. Ze gaan geen nieuwe spullen meer kopen voor Thunderdome, het wordt waarschijnlijk een combinatie van oudere decors. Verder vertelde hij me dat 'ze echt wel iets speciaals regelen', informatie die erg nuttig is. :whistle:
C
Youri! wrote:Gister een kennis gesproken die (weliswaar freelance) bij ID&T werkt als technicus dat dit wel degelijk de laatste keer wordt.
Thunderdome - The Final Exam (15-12-2012, RAI, Amsterdam)

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 8 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 24 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago