Zie net op m'n rooster dat ik 5 dagen later een tentamen heb ook in de jaarbeurs 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Kaartje ook binnen, wat een line-up 
Xqlusive, Awakening en nu ook Thrillogy!
Moet ik dit wel willen?
Moet ik dit wel willen?
Als het goed is welwrote:Xqlusive, Awakening en nu ook Thrillogy!
Moet ik dit wel willen?
Er zit een duiveltje in me hoofdwrote:Als het goed is welwrote:Xqlusive, Awakening en nu ook Thrillogy!
Moet ik dit wel willen?
Druk bezig met mensen/vervoer regelen, wil hier wel bij zijn eigenlijk!
Wie gaan er nog meer? Mocht ik niemand mee krijgen kunnen we mss ff een meetingkje houden?
Wie gaan er nog meer? Mocht ik niemand mee krijgen kunnen we mss ff een meetingkje houden?
ik ben er sowieso, thrillogy is elk jaar een zekerheidje voor mij! 
In het intervieuw vertellen ze dat ze op het laatst met ze 3e nog wat gaan doen
Hoe gaan ze dat doen dan? Maken ze van 3 zalen een zaal ofzo?
vorig jaar gingen ze met ze 3en in 1 zaal staan :pwrote:In het intervieuw vertellen ze dat ze op het laatst met ze 3e nog wat gaan doen
Misschien maken ze nu wel 1 zaal..
-
G
en et jaar daarvoor ook alwrote:vorig jaar gingen ze met ze 3en in 1 zaal staan :pwrote:In het intervieuw vertellen ze dat ze op het laatst met ze 3e nog wat gaan doen
Misschien maken ze nu wel 1 zaal..
was het niet zo dat ze bij de jaarbeurs doeken kunnen laten vallen en zo 1 grote zaal kunnen maken?
Ja. de muren gaan in de grond en word 1 grote zaal
-
G
heb je daar een filmpje van oid, ik heb echt geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen 
enigste wat ik voor me zie is zon schraal gordijn als in de gymzaal vroeger
enigste wat ik voor me zie is zon schraal gordijn als in de gymzaal vroeger
Ik lach ermee
. denk dat ze gewoon in de hs zaal doorgaan
Dat gaat toch nooit passen zou je zeggen?wrote:Ik lach ermee. denk dat ze gewoon in de hs zaal doorgaan
Ik ben er zeker bijwrote:Druk bezig met mensen/vervoer regelen, wil hier wel bij zijn eigenlijk!
Niet iedereen wil afsluiten tijdens de hitjesparade 
Dj Producer in de promo zaal jwzzzz!
Dj Producer in de promo zaal jwzzzz!
Volgens mij zijn de andere zalen maar tot 6 uur dan. Veel zijn er dan gewoon al naar huis - past makkelijk in voorgaande jaren.
-
G
precies, net zoals de vorige jaren, het is dan wel druk in de main, maar de main [aka HHZ HS] zal wss de grootste area zijn. past dus wss welwrote:Niet iedereen wil afsluiten tijdens de hitjesparade
nee tot 07:00wrote:Volgens mij zijn de andere zalen maar tot 6 uur dan. Veel zijn er dan gewoon al naar huis - past makkelijk in voorgaande jaren.
het feest gaat tot 08:00 door
Ik wil hier dus eigenlijk wel heen, gaan er nog meer heen (Rik, Sainen, Henk-Jan, Mojo?) 
Ik nietwrote:Ik wil hier dus eigenlijk wel heen, gaan er nog meer heen (Rik, Sainen, Henk-Jan, Mojo?)
Ben ook wel in voor een meeting.wrote:Ik ben er zeker bijwrote:Druk bezig met mensen/vervoer regelen, wil hier wel bij zijn eigenlijk!
Oke er gaan er dus best veel!
Zijn er mensen die evt. meteen aan het begin al willen meeten en daarna gewoon een beetje bij mekaar willen blijven door de nacht heen?
Zijn er mensen die evt. meteen aan het begin al willen meeten en daarna gewoon een beetje bij mekaar willen blijven door de nacht heen?
Het feest gaat tot 7 uur door, maar we mogen 2x 1am-2am doorlopen. Timetables zijn ook op die manier uitgedruktwrote:nee tot 07:00wrote:Volgens mij zijn de andere zalen maar tot 6 uur dan. Veel zijn er dan gewoon al naar huis - past makkelijk in voorgaande jaren.
het feest gaat tot 08:00 doorwe gaan een uurtje terug die dag