gvd, ga jij een keer naar een feest, ga ik nietwrote:morgen kaartje kopen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
WAT! Gewoon gaanwrote:gvd, ga jij een keer naar een feest, ga ik nietwrote:morgen kaartje kopen
godverdomme. kaarten kopen jij!wrote:gvd, ga jij een keer naar een feest, ga ik nietwrote:morgen kaartje kopen
Gaat em niet worden denk ik. Week erna tentamenweek en zit wat krap bij kas 
Deze gaat ook niet lukken ivm school :S
X-Qlusive Italy wel
X-Qlusive Italy wel
Headhunterz mogen ze van mij in de prullenbak gooien.
Had toch liever een early zaal gehad dan een Mr.Heady zaal.
Verder is het wel ok.
Had toch liever een early zaal gehad dan een Mr.Heady zaal.
Verder is het wel ok.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Het lijkt me toch wel een keer leuk om wat hardtraxx mensen te ontmoeten, misschien is dit het juiste feest daarvoor? 
Definitief niet aanwezig.
Precies belangrijk tentamen de maandag erna. Dat wordt m gewoon niet, klaar
Jeeeej, meer stampruimte voor ons!wrote:Definitief niet aanwezig.
Mogen we Willy wel adopteren dan?
Haha ja mooi figuur ben jij.
Sta jij gewoon te juichen dat ik er niet bij ben. Maar die opblaashond wil je dan weer wel.
Ik ga jou zoooooo hard negeren zaterdag. En Willy ook. Tsssss!
Sta jij gewoon te juichen dat ik er niet bij ben. Maar die opblaashond wil je dan weer wel.
Ik moet Willy nog ontmoeten (jou ook natuurlijk), kan dat zaterdag?wrote:Haha ja mooi figuur ben jij.
Had ik jou niet al een keer ontmoet op Hardbass? Op het einde bij de kluisjes...
Pff, nou ja zeg, twas maar een grapjewrote:Haha ja mooi figuur ben jij.
Ik ga gewoon duizenden Willy's hallucineren, dat maakt mijn dag wel goed!
En vooruit dan maar... Ik hallucineer in iedereen's achterhoofd wel jouw voorhoofd. Dan ben je er toch nog bij. Want een feest zonder jou is niet hetzelfde.
Nou ik vind je best wel een lul maar een bad trip gun ik je dan ook weer net nietwrote: En vooruit dan maar... Ik hallucineer in iedereen's achterhoofd wel jouw voorhoofd. Dan ben je er toch nog bij. Want een feest zonder jou is niet hetzelfde.
Haha ik zal wel een Willy-adoptieplan opzetten, speciaal voor de gelegenheid!
wrote:Nou ik vind je best wel een lul maar een bad trip gun ik je dan ook weer net nietwrote: En vooruit dan maar... Ik hallucineer in iedereen's achterhoofd wel jouw voorhoofd. Dan ben je er toch nog bij. Want een feest zonder jou is niet hetzelfde.![]()
Haha ik zal wel een Willy-adoptieplan opzetten, speciaal voor de gelegenheid!
Ik ben er bij met een vriendengroep van rond de 6 man
Kom vast wel wat HT'ers tegen! (Als gewoonlijk)
Uuuuuuuuuh ..wrote:Had ik jou niet al een keer ontmoet op Hardbass? Op het einde bij de kluisjes...
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Dangit, een vriend die normaal gezien zou meegaan, gaat toch wel naar zo'n slap boerefeestje in mijn regio zeker
Ach, het boeit mij toch niet zoveel, ik ga wel dik feesten, ook al ben ik alleen
Ach, het boeit mij toch niet zoveel, ik ga wel dik feesten, ook al ben ik alleen
Komt wel goedwrote:Dangit, een vriend die normaal gezien zou meegaan, gaat toch wel naar zo'n slap boerefeestje in mijn regio zeker![]()
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Ok, zal eens checkenwrote:Komt wel goedwrote:Dangit, een vriend die normaal gezien zou meegaan, gaat toch wel naar zo'n slap boerefeestje in mijn regio zeker![]()
Ach, het boeit mij toch niet zoveel, ik ga wel dik feesten, ook al ben ik alleenIk ga er ook alleen heen, en de HT-bende zal ook wel weer aanwezig zijn. Dus kom gezellig naar ons toe
Ik ga ook alleen, vermaakt me goed met de hele HT-bende 
Wil hier eigenlijk wel heen, ligt er aan of ik mensen mee krijg/geld heb/geen tentamenweek heb
Moet je snel zijn voor een kaartje?
Moet je snel zijn voor een kaartje?
-
A
Heb ook nog geen kaartje, over 2 weken als ik weer loon krijg dan haal ik mijn exemplaar