Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 20:17 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Tja, het is maar wat je onder raw verstaat. De term is sowieso een beetje vaag als je ziet hoe artiesten het interpreteren en hoe het publiek dat ziet, ook te merken aan de reacties hier. De keuze om Titan niet te vragen kan ik eigenlijk goed begrijpen.

Overigens vind ik het wel heel cool dat Headhunterz ook aan de oudere hardstyle denkt met Tuneboy en Brennan Heart. Hopelijk gaat Tuneboy een beetje 2004-2007 draaien, dat zijn allemaal gouden platen!

De hoogtij dagen van de italiaanse hardstyle! :woot:

Ik heb de afstand naar Thrillogy er mij altijd van laten weerhouden om naar het feest te gaan, maar dat mag nu geen excuus meer zijn. Een dikke optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 20:34 

Aan het typen...

Hoogtij is meer 2001-2005/2006 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 22:19 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Hoogtij is meer 2001-2005/2006 :P

eigen smaak :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 15:01 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Overigens vind ik het wel heel cool dat Headhunterz ook aan de oudere hardstyle denkt met Tuneboy en Brennan Heart.

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 15:18 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Khadber schreef:
Overigens vind ik het wel heel cool dat Headhunterz ook aan de oudere hardstyle denkt met Tuneboy en Brennan Heart.

Vanwaar dit? Ik meld alleen dat ik het leuk vind dat er aan de oudere hardstyle word gedacht. Over de voorkeur voor artiesten heb ik het nooit gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 15:22 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Iris93 schreef:
Khadber schreef:

Vanwaar dit? Ik meld alleen dat ik het leuk vind dat er aan de oudere hardstyle word gedacht. Over de voorkeur voor artiesten heb ik het nooit gehad.

Ik dus wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 16:15 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Khadber schreef:

Ik dus wel.

Als je een mening/voorkeur over een artiest hebt kan je die ook best beargumenteren in plaats van alleen een paar tekens te plaatsen die naar een smiley verwijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 16:54 

Kraak... Piep...

Early van Brennan Heart hoop ik mee dat ze Brennan & Heart ook bedoelen en wat oude Bladmasterz tracks.
Dan is het nog wel interessant maar alles wat met memento en daarna kwam is voor mij al gauw bergafwaarts gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 17:55 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Early van Brennan Heart hoop ik mee dat ze Brennan & Heart ook bedoelen en wat oude Bladmasterz tracks.
Dan is het nog wel interessant maar alles wat met memento en daarna kwam is voor mij al gauw bergafwaarts gegaan.

idd dan zou het wel vet zijn Brennan & Heart :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:03 

Hardtraxxer

Iris93 schreef:
Nando schreef:
Zal wel zoiets worden:

B-Front:
Donkey Rollers
Zany
Titan
Jack of Sound
The Pitcher
Frontliner

Digital Punk
Slim Shore

Wildstylez:
Pavelow
Noisecontrollers
Headhunterz
The Prophet
Brennan Heart

DBSTF
Alpha2

:drool:

Iris93 schreef:
Khadber schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:32 

Donateur

Owned xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:57 

Hardtraxx Veteran

Ik heb haar gewoon heel snel omgetoverd tot een liefhebster van de JUISTE hardstyle. Ik heb veel over voor mijn plaatsgenoten, hoor. En ze is een snelle studente! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik heb haar gewoon heel snel omgetoverd tot een liefhebster van de JUISTE hardstyle. Ik heb veel over voor mijn plaatsgenoten, hoor. En ze is een snelle studente! :D

Jij? Daar zou ik niet zo zeker van zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 19:04 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Chukkels schreef:

Wie mag jij dankbaar zijn dat jij nu een vriendin hebt die van hardstyle houdt? En wie heeft ervoor gezorgd dat ze op Defqon de hele tijd in de Blue stond ipv op de main? Juist ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 19:05 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nando schreef:
Chukkels schreef:

Wie mag jij dankbaar zijn dat jij nu een vriendin hebt die van hardstyle houdt? En wie heeft ervoor gezorgd dat ze op Defqon de hele tijd in de Blue stond ipv op de main? Juist ja :P

Oke, ik hou m'n mond wel. :$ Maar ik ben natuurlijk wel haar meester als het gaat om de juiste hardstyle. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 19:06 

Hardtraxxer

Kut zooi niet aanwezig :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Oke, ik hou m'n mond wel. :$ Maar ik ben natuurlijk wel haar meester als het gaat om de juiste hardstyle. :)

Jij bent de meester, ik ben de professor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 19:18 

Hardtraxx Addict

decoupeerzaag schreef:

Nando schreef:
Chukkels schreef:

Dit dus. ;)
Ik heb gewoon 2 goede leermeesters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 19:22 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:
Nando schreef:
Zal wel zoiets worden:

B-Front:
Donkey Rollers
Zany
Titan
Jack of Sound
The Pitcher
Frontliner
Digital Punk
Slim Shore

:drool:

Aangepast naar mijn laatste bevindingen, speciaal voor de mensen die er toch enige moeite mee hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

Was Thrilogy trouwens (snel) uitverkocht vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 22:41 

Donateur

patrickjeb schreef:

Was niet uitverkocht, maar houdt er maar rekening mee dat het dit jaar wel uitverkocht raakt.

Aangezien je een headliner als Headhunterz hebt, verkoopt het al snel meer kaartjes omdat het nu toegankelijker is voor 'dagjes' mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
patrickjeb schreef:

Was niet uitverkocht, maar houdt er maar rekening mee dat het dit jaar wel uitverkocht raakt.

Aangezien je een headliner als Headhunterz hebt, verkoopt het al snel meer kaartjes omdat het nu toegankelijker is voor 'dagjes' mensen.

Naja, kan denk eind van de maand pas kaartje halen, zou eventueel ook nog eerder kunnen, maar heb nog wat dingen op de planning waar nog wat geld nodig is

Eind van de maand gewoon kaartje en anders is er altijd nog wel wat te regelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 23:19 

roberttt schreef:
patrickjeb schreef:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:37 

het valt me nu eigenlijk pas op dat Thrillogy elk jaar duurder wordt:
2007: 40
2008: 42
2009: 45
2010: 47.50
2011: 50

als dat zo door gaat zie je mij er niet meer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:48 

Bierkoning

Ik zie nu pas alles over dit feest, en ik ben wel tevreden :D Gelijk maar ff kaartjes halen dan
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten