Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 10:15 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Patrickjeb
@endymionmusic Gaan jullie live tijdens Thrilogy op de stage van Promo?

Citaat:
Endymion Music
@Patrickjeb Zeker weten!

Endymion Live dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 11:39 

Hardtraxx Veteran

Ben wel tevreden met de line-up. Voorspelbaar, maar meer had ik er ook niet van verwacht. Had Titan wel willen zien ipv Frontliner maar goed, je kan niet alles hebben. Erg vet van Zany, Crypsis, Slim Shore en Frequencerz live! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 11:52 

Hardtraxx Elite

Switchen tussen raw en hardcore area :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Switchen tussen raw en hardcore area :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 19:21 

Hardtraxxer

zeker optie, dit spreekt mij zo meer aan als een early zaal :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 20:30 

Hardtraxx Veteran

thepitcher90 schreef:
zeker optie, dit spreekt mij zo meer aan dan een early zaal :cool:

Mwuah had een Early zaal misschien nog wel vetter gevonden dan die Headhunterz area, maar ach gelukkig gaat Tuneboy een early set wegzetten, dus ben heel benieuwd of dat nog wat gaat worden. :)

In principe toch alleen maar bij de BF stage te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 22:03 

Hardtraxxer

IK HEB HIER DUS ZON GOTS GRUWLIJK FAKING ABNORMAAL ZIN IN :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Ik begin me nu toch wel heel erg af te vragen waarom Titan hier niet bij staat. Echt, een Raw-hardstyle area doelen ze op, zetten ze B-Front als headliner en dan komt Titan niet eens in de line-up voor.. Ik snap 't gewoon niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 23:06 

Hardtraxx Veteran

Lekker dicht bij mijn kamer en dan een beetje pendelen tussen HHZ en B-Front gok ik zo. Lijkt me wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 11:39 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Lekker dicht bij mijn kamer en dan een beetje pendelen tussen HHZ en B-Front gok ik zo. Lijkt me wel aardig.

Precies hetzelfde hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 13:08 

Khadber schreef:

dat wordt dus verplichte HT meeting aanwezigheid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 13:19 

ik weet niet of deze al gepost is:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 14:08 

Hardtraxx Veteran

Mooi dat het tot 8 uur duurt, ik hoop dan wel dat er geen werkzaamheden zijn tussen Arnhem en Nijmegen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 14:11 

El Mare schreef:
Mooi dat het tot 8 uur duurt, ik hoop dan wel dat er geen werkzaamheden zijn tussen Arnhem en Nijmegen :x

+1, geouwehoer altijd op dat traject
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 14:44 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Het duurt gewoon tot 7 uur hoor :P
Dat is de nacht dat de klok een uur achteruit gaat, waardoor je dus een uur langer kan feesten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 14:50 

Hardtraxx Veteran

Hmm nja, iig nogmaals hopen dat Nijmegen > Arnhem nu wel gewoon eens fatsoenlijk werkt, het is altijd gezeik met dat traject :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 14:57 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
El Mare schreef:

Het duurt gewoon tot 7 uur hoor :P
Dat is de nacht dat de klok een uur achteruit gaat, waardoor je dus een uur langer kan feesten :thumbsup:

Altijd mooi mee genomen 1 uur langer feesten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 15:12 

Hardtraxx Veteran

Goed punt van dat uur extra feesten! De hoeveelheid Dj's viel me al op, dacht eigenlijk dat de sets daardoor extra kort zouden worden (helaas, ben een fan van lange sets).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 15:17 

Hardtraxx Addict

Hmm, ik hou dit feest als optie :) Ik zie me hier niet zo snel heen gaan zonder vrienden, dus dat wordt overleggen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 15:25 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Ik begin me nu toch wel heel erg af te vragen waarom Titan hier niet bij staat. Echt, een Raw-hardstyle area doelen ze op, zetten ze B-Front als headliner en dan komt Titan niet eens in de line-up voor.. Ik snap 't gewoon niet xd

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 15:34 

Kraak... Piep...

Ja ik ga hier wel heen :). De Hardcore area is te sappig. De eerste 2 sets zijn al dingen waar je bij moet zijn, je ziet endymion nooit meer hun oude platen draaien, en nu een speciaal setje met alleen maar oud spul zoals demonsworld
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 15:46 

Hardtraxx Veteran

Tja, blijkbaar kiest B- liever voor anderen van Fusion op het moment. Zelf vond ik zijn EP op Fusion niet heel bijzonder, maar goed, wie ben ik. Ik zie ook liever Slim Shore en Frequencerz etc staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 16:01 

Iris93 schreef:
G1LL schreef:

Amen.

hopelijk een surprise act? :whistle:
dat zou wel mega tof zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Tja, blijkbaar kiest B- liever voor anderen van Fusion op het moment. Zelf vond ik zijn EP op Fusion niet heel bijzonder, maar goed, wie ben ik. Ik zie ook liever Slim Shore en Frequencerz etc staan.

Ik ook allebei, maar b2s doelt op RAW hardstyle etc etc etc (definitie etc weggelaten), dan zet je toch Titan er wel neer????? Freqz is leuk, vooral die nieuwe die ook in die Thrillogy mix van B-Front staat.. maar verder passen de Freqz toch meer bij de Headhunterz area als je 't mij vraagt. Had echt liever Titan erbij gezien, zelfde geld voor Donkey Rollers live ofzo (B-Front Ft. Donkey Rollers :drool: ) en natuurlijk voor Jack of Sound. Ik klaag niet, vind de line-up verder gewoon prima hoor maar 't is gewoon beetje vaag :)

KSwoosh schreef:
dat zou wel mega tof zijn

Dat zou te mooi zijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 18:50 

Hardtraxx Veteran

Tja, het is maar wat je onder raw verstaat. De term is sowieso een beetje vaag als je ziet hoe artiesten het interpreteren en hoe het publiek dat ziet, ook te merken aan de reacties hier. De keuze om Titan niet te vragen kan ik eigenlijk goed begrijpen.

Overigens vind ik het wel heel cool dat Headhunterz ook aan de oudere hardstyle denkt met Tuneboy en Brennan Heart. Hopelijk gaat Tuneboy een beetje 2004-2007 draaien, dat zijn allemaal gouden platen!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten