Patrickjeb
@endymionmusic Gaan jullie live tijdens Thrilogy op de stage van Promo?
Endymion Live dusEndymion Music
@Patrickjeb Zeker weten!
Patrickjeb
@endymionmusic Gaan jullie live tijdens Thrilogy op de stage van Promo?
Endymion Live dusEndymion Music
@Patrickjeb Zeker weten!
wrote:Switchen tussen raw en hardcore area
Mwuah had een Early zaal misschien nog wel vetter gevonden dan die Headhunterz area, maar ach gelukkig gaat Tuneboy een early set wegzetten, dus ben heel benieuwd of dat nog wat gaat worden.wrote:zeker optie, dit spreekt mij zo meer aan dan een early zaal
Precies hetzelfde hier!wrote:Lekker dicht bij mijn kamer en dan een beetje pendelen tussen HHZ en B-Front gok ik zo. Lijkt me wel aardig.
dat wordt dus verplichte HT meeting aanwezigheidwrote:Lekker dicht bij mijn kamer en dan een beetje pendelen tussen HHZ en B-Front gok ik zo. Lijkt me wel aardig.
+1, geouwehoer altijd op dat trajectwrote:Mooi dat het tot 8 uur duurt, ik hoop dan wel dat er geen werkzaamheden zijn tussen Arnhem en Nijmegen
Het duurt gewoon tot 7 uur hoorwrote:Mooi dat het tot 8 uur duurt, ik hoop dan wel dat er geen werkzaamheden zijn tussen Arnhem en Nijmegen
Altijd mooi mee genomen 1 uur langer feestenwrote:Het duurt gewoon tot 7 uur hoorwrote:Mooi dat het tot 8 uur duurt, ik hoop dan wel dat er geen werkzaamheden zijn tussen Arnhem en Nijmegen
Dat is de nacht dat de klok een uur achteruit gaat, waardoor je dus een uur langer kan feesten
Amen.wrote:Ik begin me nu toch wel heel erg af te vragen waarom Titan hier niet bij staat. Echt, een Raw-hardstyle area doelen ze op, zetten ze B-Front als headliner en dan komt Titan niet eens in de line-up voor.. Ik snap 't gewoon niet
hopelijk een surprise act?wrote:Amen.wrote:Ik begin me nu toch wel heel erg af te vragen waarom Titan hier niet bij staat. Echt, een Raw-hardstyle area doelen ze op, zetten ze B-Front als headliner en dan komt Titan niet eens in de line-up voor.. Ik snap 't gewoon niet
Ik ook allebei, maar b2s doelt op RAW hardstyle etc etc etc (definitie etc weggelaten), dan zet je toch Titan er wel neer????? Freqz is leuk, vooral die nieuwe die ook in die Thrillogy mix van B-Front staat.. maar verder passen de Freqz toch meer bij de Headhunterz area als je 't mij vraagt. Had echt liever Titan erbij gezien, zelfde geld voor Donkey Rollers live ofzo (B-Front Ft. Donkey Rollerswrote:Tja, blijkbaar kiest B- liever voor anderen van Fusion op het moment. Zelf vond ik zijn EP op Fusion niet heel bijzonder, maar goed, wie ben ik. Ik zie ook liever Slim Shore en Frequencerz etc staan.
Dat zou te mooi zijnwrote: dat zou wel mega tof zijn