Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 11:33 

Hardtraxx Veteran

Wat is die promo tog een goeie gast zeg! Heerlijk eerlijk en niks geen standaard zinnetjes, gewoon recht voor zijn raap! :thumbup:

Dit wordt zeker een twijfelgeval, al had ik iets meer van de B-front line-up verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 11:33 

Hardtraxx Elite

B-front line valt ook tegen; niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 11:35 

Hardtraxx Veteran

Hier de andere 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 11:41 

Hardtraxx Veteran

Line ups zien er wel goed uit, ik snap niet echt wat mensen nog meer hadden verwacht? Dit is toch gewoon puur wat je kan verwachten van B-Front, alleen een Titan die ontbreekt misschien maar voor de rest zit het goed in elkaar als het aan mij ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 11:42 

jammer van de hardcore zaal zeg, volges mij wordt dat meer industrial als mainstream hardcore :(
de hardstyle is dan wel een stuk beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 11:45 

Hardtraxx Crew

Dit was toch gewoon te verwachten van B-Front. Je weet wie zn vrienden zijn en waar ie vaak mee samenwerkt. Die staan er sowieso. En super dat ie Crypsis uitnodigt en die live-act van Frequencerz. Ook vet dat Slim Shore opent, kan ie mooi wat ouwe Dutch Master platen draaien :D

Ik ga er iig naar toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 11:48 

Hardtraxx Veteran

http://twitpic.com/5z989n
omroep Brabant in de bocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 12:06 

Hardtraxx Elite

als ik ga word het Nicon in hhz zaal en de rest promo en b-front
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 12:08 

Hardtraxx Veteran

Wel vette namen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 12:19 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
jammer van de hardcore zaal zeg, volges mij wordt dat meer industrial als mainstream hardcore :(

Is alleen maar beter :P..zeker weten aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 12:20 

Hardtraxxer

Hier gaan we dus gewoon heen. Promo is held, lekker beginnen met files set om vervolgens veel harder te gaan. Tussen door b-front ff checken omdat het kan en alleen bij HHZ vs Wildstylez kijken, hopen op een project one set
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 12:21 

Hardtraxx Veteran

Wie is Nicon? :P Is dat die dubstyle waar hij het over heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 12:29 

Hardtraxx Elite

Nicon is die Dubstep Koning geen dubstyle want dat is crap

nicon op defqon alleen de zaal is veel te groot
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 12:47 

Hardtraxx Veteran

Line up is goed te doen! Wel jammer dat de Donkey's geen live act neerzetten. Van de Promo line up ken ik niet zo veel. Maar daarom juist ook wel een reden om een kijkje te gaan nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 12:53 

KSwoosh schreef:

Zo hoort dat! Dit wordt echt mijn feest, ik loop bij promo de zaal in en kom er niet meer uti :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 13:05 

Hardtraxx Veteran

Hier moet ik heen! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 13:11 

Hardtraxx Veteran

Wat een lachertje dat mensen huilen om de line-up. Wat hadden jullie dan verwacht? Dat CO², Thera, Chris One, Chain Reaction, Kodex, Radical Redemption, The Machine of Da Tweekaz uitgenodigd zou worden door Bob? Nee, want met deze artiesten heeft B-Front geen enkele link. Enige die je eigelijk mist is Titan, maar dan ook alleen omdat hij bij het label zit. Maar dan nog is het logisch om Titan niet uit te nodigen. Want waar moet je die neerzetten? Die gast knalt zo hard, dat het gewoon eigenlijk heiligschennis is om die te laten openen of vroeg in de nacht neer te zetten. Nee, ik snap de logica achter deze line-up volledig en ik vind hem dan ook prima te doen. Als je alleen maar hard wil, ga je maar The Qontinent, Thrillogy gaat over de link tussen artiesten en B-Front heeft, zoals hij zelf ook aangeeft in het interview, een hele goede link met de artiesten die hij heeft uitgenodigd en vandaar dat het logisch is dat die hem supporten gedurende de avond.

Topavond, ik ben erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 13:23 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk line-up en zoals hierboven gezegd wordt, soms zijn de verwachtingen van bepaalde mensen zo vreselijk hoog, dat ze teleurgesteld raken als dan ineens iemand er niet bij staat oid.
Ik wil hier zeker heen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 13:30 

Chukkels schreef:
Wat een lachertje dat mensen huilen om de line-up. Wat hadden jullie dan verwacht? Dat CO², Thera, Chris One, Chain Reaction, Kodex, Radical Redemption, The Machine of Da Tweekaz uitgenodigd zou worden door Bob? Nee, want met deze artiesten heeft B-Front geen enkele link. Enige die je eigelijk mist is Titan, maar dan ook alleen omdat hij bij het label zit. Maar dan nog is het logisch om Titan niet uit te nodigen. Want waar moet je die neerzetten? Die gast knalt zo hard, dat het gewoon eigenlijk heiligschennis is om die te laten openen of vroeg in de nacht neer te zetten. Nee, ik snap de logica achter deze line-up volledig en ik vind hem dan ook prima te doen. Als je alleen maar hard wil, ga je maar The Qontinent, Thrillogy gaat over de link tussen artiesten en B-Front heeft, zoals hij zelf ook aangeeft in het interview, een hele goede link met de artiesten die hij heeft uitgenodigd en vandaar dat het logisch is dat die hem supporten gedurende de avond.

Topavond, ik ben erbij!

Christian heeft gesproken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 13:49 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Topavond, ik ben erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 13:51 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:

Zit geen enkele pure industrial naam bij ... Enkel The DJ Producer en Ophidian willen nog wel eens een industrial plaatje erop gooien. Wel een twijfelgevalletje, Promo is namelijk wel de held van de mainstream hardcore scene atm :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 14:01 

Aan het typen...

Chukkels schreef:

Topavond, ik ben erbij!

Dus als je de reden erachter begrijpt, wat iedereen wel doet dus dat hoef je ons heus niet uit te leggen, dan moet je de lineup anders beoordelen? Het resultaat blijft nog altijd hetzelfde, namelijk een standaard lineup van hier tot ginder, in ieder geval het hardstyle gedeelte. Het is leuk en begrijpelijk dat de artiesten mensen uitnodigen met wie ze een goede band hebben, maar als de uiteindelijke lineup daardoor niet boeiend is, wil dat nog niet zeggen dat je er geen kritiek op mag hebben? Even ter vergelijking, de lineup van X-qlusive Italy is ook nu al te voorspellen. Ga je daar dan ook zeggen: Wat een lachertje die mensen die huilen om de lineup, dit had je toch kunnen verwachten? Of zeg je het alleen hier omdat je zelf toevallig de lineup wel goed vind.

Gelukkig is het concept van het feest nog wel uniek en heeft headhunterz ook nog moeite gedaan om er nog een beetje diversiteit in aan te brengen (tuneboy/brennan heart? die early draaien + een dubstep dj).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 14:07 

Hardtraxxer

Volgend jaar een raw area hosted by Thera! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 14:16 

Hardtraxx Addict

B-Front :thumbsup: :woot: :thumbsup: :woot:

PROMO!!!!!! :bomb: :bomb: :bomb: :loving: :loving:

Dit wordt een topfeestje :D Al moet ik op de feest hierheen vanuit Den Haag, ik ben erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 14:38 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Chukkels schreef:

Topavond, ik ben erbij!

Dus als je de reden erachter begrijpt, wat iedereen wel doet dus dat hoef je ons heus niet uit te leggen, dan moet je de lineup anders beoordelen? Het resultaat blijft nog altijd hetzelfde, namelijk een standaard lineup van hier tot ginder, in ieder geval het hardstyle gedeelte. Het is leuk en begrijpelijk dat de artiesten mensen uitnodigen met wie ze een goede band hebben, maar als de uiteindelijke lineup daardoor niet boeiend is, wil dat nog niet zeggen dat je er geen kritiek op mag hebben? Even ter vergelijking, de lineup van X-qlusive Italy is ook nu al te voorspellen. Ga je daar dan ook zeggen: Wat een lachertje die mensen die huilen om de lineup, dit had je toch kunnen verwachten? Of zeg je het alleen hier omdat je zelf toevallig de lineup wel goed vind.

Gelukkig is het concept van het feest nog wel uniek en heeft headhunterz ook nog moeite gedaan om er nog een beetje diversiteit in aan te brengen (tuneboy/brennan heart? die early draaien + een dubstep dj).

Ik heb het meer over de mensen die zeggen van "Jammer, niet zo rauw als ik hem verwacht had" of een reactie als "Ik had meer verwacht van B-Front, dus ben ik er niet bij". Nee, dus. deze line-up is logisch en de mensen die anders hadden verwacht snap ik niet.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten