Chukkels schreef:
Wat een lachertje dat mensen huilen om de line-up. Wat hadden jullie dan verwacht? Dat CO², Thera, Chris One, Chain Reaction, Kodex, Radical Redemption, The Machine of Da Tweekaz uitgenodigd zou worden door Bob? Nee, want met deze artiesten heeft B-Front geen enkele link. Enige die je eigelijk mist is Titan, maar dan ook alleen omdat hij bij het label zit. Maar dan nog is het logisch om Titan niet uit te nodigen. Want waar moet je die neerzetten? Die gast knalt zo hard, dat het gewoon eigenlijk heiligschennis is om die te laten openen of vroeg in de nacht neer te zetten. Nee, ik snap de logica achter deze line-up volledig en ik vind hem dan ook prima te doen. Als je alleen maar hard wil, ga je maar The Qontinent, Thrillogy gaat over de link tussen artiesten en B-Front heeft, zoals hij zelf ook aangeeft in het interview, een hele goede link met de artiesten die hij heeft uitgenodigd en vandaar dat het logisch is dat die hem supporten gedurende de avond.
Topavond, ik ben erbij!
Dus als je de reden erachter begrijpt, wat iedereen wel doet dus dat hoef je ons heus niet uit te leggen, dan moet je de lineup anders beoordelen? Het resultaat blijft nog altijd hetzelfde, namelijk een standaard lineup van hier tot ginder, in ieder geval het hardstyle gedeelte. Het is leuk en begrijpelijk dat de artiesten mensen uitnodigen met wie ze een goede band hebben, maar als de uiteindelijke lineup daardoor niet boeiend is, wil dat nog niet zeggen dat je er geen kritiek op mag hebben? Even ter vergelijking, de lineup van X-qlusive Italy is ook nu al te voorspellen. Ga je daar dan ook zeggen: Wat een lachertje die mensen die huilen om de lineup, dit had je toch kunnen verwachten? Of zeg je het alleen hier omdat je zelf toevallig de lineup wel goed vind.
Gelukkig is het concept van het feest nog wel uniek en heeft headhunterz ook nog moeite gedaan om er nog een beetje diversiteit in aan te brengen (tuneboy/brennan heart? die early draaien + een dubstep dj).