Dat dus.wrote:Even kijken wat de rest van de line-up brengt.
Ga daar niet alleen voor B-Front heen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Daarom is eindbaas Promo aanwezigwrote:Dat dus.wrote:Even kijken wat de rest van de line-up brengt.
Ga daar niet alleen voor B-Front heen.
Misschien dat dit feest een optie gaat worden, mits de line van b-fronts area goed is
. Zou mn eerste keer thrillogy worden.
Hoop dat er zo min mogelijk mainstream geboekt wordt bij Promo. Gewoon lekker D-Passion, Wishmaster, Catscan, Ophidian en dat soort mensen daar neer gooien
Laat Evil Activities en dat soort koekenbakkers maar lekker thuis 
-
T
Dan vind ik wishmaster toch wel meer naar de mainstream kant gaan. negative a erbij :kwijl:wrote:Hoop dat er zo min mogelijk mainstream geboekt wordt bij Promo. Gewoon lekker D-Passion, Wishmaster, Catscan, Ophidian en dat soort mensen daar neer gooienLaat Evil Activities en dat soort koekenbakkers maar lekker thuis
B-Front + Promo! Nice
Hopelijk nodigt Promo ook wat r_AW mensen uit a la N-Vitral, Peaky, Armageddon Project, Void Settler etc
Hopelijk nodigt Promo ook wat r_AW mensen uit a la N-Vitral, Peaky, Armageddon Project, Void Settler etc
-
T
Mijn natte droom is toch wel dat hij sickest squad uitnodigd maar gebeurt toch nooit 
Alex B niet vergetenwrote:Hoop dat er zo min mogelijk mainstream geboekt wordt bij Promo. Gewoon lekker D-Passion, Wishmaster, Catscan, Ophidian en dat soort mensen daar neer gooienLaat Evil Activities en dat soort koekenbakkers maar lekker thuis
Zolang Wishmaster maar T3RDM-spul gaat draaien vind ik alles best.wrote:Dan vind ik wishmaster toch wel meer naar de mainstream kant gaan. negative a erbij :kwijl:wrote:Hoop dat er zo min mogelijk mainstream geboekt wordt bij Promo. Gewoon lekker D-Passion, Wishmaster, Catscan, Ophidian en dat soort mensen daar neer gooienLaat Evil Activities en dat soort koekenbakkers maar lekker thuis
Hoop gewoon dat ze standaard-namen thuis laten en er lekker een line-up van maken die bij Promo past: alternatief en eigenwijs!
Zou sowieso al aanwezig zijn, maar kan nou niet meer stuk, volle vertrouwe inwrote:B-Front! Hier moet ik heen
Zelfde hier.wrote:Zou sowieso al aanwezig zijn, maar kan nou niet meer stuk, volle vertrouwe inwrote:B-Front! Hier moet ik heen
Als promo gewoon d-passion, wishmaster, catscan, unexist en zo uitnodigt voor de mainstream. En het andere deel onder rude awakening draait met n-vitral, peaky pounder, void settler, the dj producer en al die dingen gaat draaien ben ik aanwazig.
ik ga alleen als promo ook zijn industrial/Schranz vrienden uitnodigt !
geen Early hardstyle
geen Early hardstyle
Haha geloof je het zelfwrote:Als promo gewoon d-passion, wishmaster, catscan, unexist en zo uitnodigt voor de mainstream. En het andere deel onder rude awakening draait met n-vitral, peaky pounder, void settler, the dj producer en al die dingen gaat draaien ben ik aanwazig.
Line van promo is inderdaad minder mainstream geworden; wishmaster, d-passion, ophidian, dj producer etc. Headhunterz line voorspelbaar met bh, prophet, wildstylez, nc etc. Nu nog wachten op die van B
.
Headhunterz
Supported by
Noisecontrollers
Psyko Punkz
Wildstylez
Tuneboy
Nicon
Brennan Heart
Zatox
The Prophet
Gunz for hire
Villain
B-Front
Supported by
Zany
Frontliner
Ran-D
Digital Punk
Frequencerz
Slim Shore
Crypsis
The Pitcher
Alpha²
DV8
Promo
Supported by
Endymion
D-Passion
Amnesys
Ophidian
The Wishmaster
Sequence & Ominous
Meccano Twins
The DJ Producer
Neophyte
Apster
Supported by
Noisecontrollers
Psyko Punkz
Wildstylez
Tuneboy
Nicon
Brennan Heart
Zatox
The Prophet
Gunz for hire
Villain
B-Front
Supported by
Zany
Frontliner
Ran-D
Digital Punk
Frequencerz
Slim Shore
Crypsis
The Pitcher
Alpha²
DV8
Promo
Supported by
Endymion
D-Passion
Amnesys
Ophidian
The Wishmaster
Sequence & Ominous
Meccano Twins
The DJ Producer
Neophyte
Apster
wrote:Ik zit de hele nacht bij B-Front en Promo!
Hij bedoelt natuurlijk ik stampwrote:wrote:Ik zit de hele nacht bij B-Front en Promo!
Headhunterz zaal wordt instant negeer, op Tuneboy na misschien. Mij niet gezien met die onzin.
B-Front had ik meer van verwacht. Ik mis hier toch echt een afbeuker a la Titan
. The Pitcher, Frequencerz, Slim Shore en Frontliner zijn wel tof, maar moet dat dan een raw-hardstyle zaal zijn? Matig dan... Zany en Crypsis zijn nog wel erg vet, maar zo vind ik het niet een zaal die zich qua stijl gaat onderscheiden van de rest. Meer een 2e hardstyle-zaal met een hard randje.
De enige reden dat ik hier ga komen is de Promo zaal. Die is gewoon zo geniaal dat ik alleen daarvoor mn kaartje ga halen.
En ik ga daar ook gewoon de hele avond staan. Echt geen woorden voor hoe GRUWELIJK
Maar 2 namen waarvan ik zeg "mwah" (hopen dat Endymion en Neophyte wat meer zaagwerk erop gooien), maar tenminste wel een van top tot teen gevarieerd aanbod! Alle soorten hardcore gaan aan bod komen. En D-Passion, Ophidian, Amnesys, Meccano Twins (!)...
ik word hier zooooo gelukkig van

B-Front had ik meer van verwacht. Ik mis hier toch echt een afbeuker a la Titan
De enige reden dat ik hier ga komen is de Promo zaal. Die is gewoon zo geniaal dat ik alleen daarvoor mn kaartje ga halen.
En ik ga daar ook gewoon de hele avond staan. Echt geen woorden voor hoe GRUWELIJK
ik word hier zooooo gelukkig van
De lineup van headhunterz had zo de lineup van qlimax kunnen zijn 
Op die Nicon na dan.
Zelfs de mainstage lineup van Defqon was minder standaard dan deze hardstyle lineup
Op die Nicon na dan.
Zelfs de mainstage lineup van Defqon was minder standaard dan deze hardstyle lineup