Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Psyko Punkz hosten de raw. :cool:


Op Dominator worden ze daar blijkbaar wel ingedeeld :')
Maar hopen op heel wat anders..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
omdat thera naast b-front een van dé loudness residents is.


Waar haal je dit vandaan? Heb het iig nog nooit gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

Dat concludeert hij zelf na een aantal malen dat Pieter op Loudness heeft gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 keer in april, niet in December en met Theracords Live in April dit jaar, als hij in December er ook stond had ik je willen geloven :)
Niet te snel conclusies trekken. Kan je niet maken en zeker niet als je met die twitter van Hardstylenews (Ofzo iets) allemaal dingen plaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 22:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
1 keer in april, niet in December en met Theracords Live in April dit jaar, als hij in December er ook stond had ik je willen geloven :)
Niet te snel conclusies trekken. Kan je niet maken en zeker niet als je met die twitter van Hardstylenews (Ofzo iets) allemaal dingen plaatst.

Idd kan je echt niet maken man, straks verlies je followers als je onjuistheden verspreidt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 07:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wij hebben altijd al eens willen gaan, maar nooit interessante artiesten gevonden die zijn uitgekozen voor het hosten.

We wachten het af wat ze deze keer gaan brengen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 08:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Wij hebben altijd al eens willen gaan, maar nooit interessante artiesten gevonden die zijn uitgekozen voor het hosten.

We wachten het af wat ze deze keer gaan brengen. :/


B-Front niet interessant genoeg.. Denk dat het niet veel interessanter kan voor een thrillogy.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 08:56 
 
Hardtraxx Veteran

Optie. Vorig jaar was vet! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 12:48 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
Godverdomme dat is 2 dagen voor mijn 18e verjaardag.

haha nou daar doen ze echt niet moeilijk over hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 12:50 
 

opaa schreef:
ik ben zeker aanwezig! Vond 2010 erg kut maar vorig jaar zo vet! Mijn gok qua namen is:

Hardstyle zaal: Deepack of Zatox
Raw hardstyle zaal: Crypsis of Thera
Hardcore: Angerfist? Geen idee, geen verstand van haha

serieus?
2009 en 2010 vond ik juist bruut :P
vorig jaar express niet gegaan wegens de schrale hc zaal en b-front
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 13:21 
 

Maar Frontliner was er hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 14:03 
 
Hardtraxx Newbie

2009 was voor mij nog steeds de vetste ooit maar dat komt meer omdat dat 1 van mn eerste feestjes was :P
Maar als de namen zatox en crypsis worden ga ik toch wel effe flink aan de twijfel.... sws vind ik jaarbeurs echt een graflocatie... beter terug naar de brabanthallen ;) achja... We zien t allemaal wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
hoebedoelje schreef:
Wij hebben altijd al eens willen gaan, maar nooit interessante artiesten gevonden die zijn uitgekozen voor het hosten.

We wachten het af wat ze deze keer gaan brengen. :/


B-Front niet interessant genoeg.. Denk dat het niet veel interessanter kan voor een thrillogy.. :whistle:


B-Front begint me onaardig te vervelen onderhand.

Toneshifterz, Thera en Amnesys lijkt me wel wat. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 14:31 
 
Hardtraxxer

Ik beschouw idd thera als een loudness resident, dat hij het ook echt is is nooit officieel door iemand gezegd, klopt. Misschien gebruikte ik verkeerde woorden :P Maar hij mocht dan weer wel cd2 van de loudness cd compileren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 14:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:

Toneshifterz, Thera en Amnesys lijkt me wel wat. ;)


Gewoon Crypsis! Dat moet gewoon, hij is hardstyle held #1 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 15:10 
 
Hardtraxx Addict

Please laat het Crypsis zijn :worship:
Hardcore hoop ik idd ook op AOF :D
Wie er meer bij zou kunnen komen geen idee, Code Black? Wildstylez?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wildstylez, Crypsis en AoF zou echt een instant buy zijn zonder line up te zien.

Lekker speculeren dadelijk krijgen we Coone, Zatox en Endymion >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 15:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Als Zatox al z'n oude nummers draait kan dat nog wel vet worden hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 16:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik denk Crypsis, Thera zijn tijd komt nog wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Thera zijn tijd komt nog wel :)

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 20:45 
 

Almighty schreef:
Maar Frontliner was er hoor

dan was het sowieso een vet feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 21:26 
 
Hardtraxxer

DjThera schreef:
hdhessel schreef:
Thera zijn tijd komt nog wel :)

:thumbsup:


hij houd ons wel in de gaten!

laten we 'm allemaal bellen om te vragen of thera 't wordt

z'n nummer begint met 06
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
DjThera schreef:
hdhessel schreef:
Thera zijn tijd komt nog wel :)

:thumbsup:


hij houd ons wel in de gaten!

laten we 'm allemaal bellen om te vragen of thera 't wordt

z'n nummer begint met 06

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 22:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

opaa schreef:
DjThera schreef:
hdhessel schreef:
Thera zijn tijd komt nog wel :)

:thumbsup:


hij houdt ons wel in de gaten!

laten we 'm allemaal bellen om te vragen of thera 't wordt

z'n nummer begint met 06

Jij zou stand up comedian moeten worden gek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 11:14 
 
Hardtraxx Elite

opaa schreef:
DjThera schreef:
hdhessel schreef:
Thera zijn tijd komt nog wel :)

:thumbsup:


hij houd ons wel in de gaten!

laten we 'm allemaal bellen om te vragen of thera 't wordt

z'n nummer begint met 06


hou op
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten