Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had liever Brabanthallen gezien, vond Jaarbeurs vorig jaar echt een van de rukste locaties ooit. >.<

Feestje zelf was wel vet, ook al miste er iets voor mij. Even de namen afwachten nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 15:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vorig jaar B-Front moeten missen door tentamens :( Ben benieuwd wie er dit jaar staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 16:58 
 
Hardtraxxer

tijdens het dreamfields interview met dj thera zij hij dat hij graag een hele avond met theracords zou willen invullen.
dus wie weet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoop zo op Crypsis! Zou echt geweldig zijn :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Crypsis. Dan ga ik, dan moet ik. Thera ook trouwens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 17:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Art Of Fighters voor de hardcore-zaal en je zit denk ik vrij goed ;)

Dat zou niet heel vervelendd zijn opzich :innocent: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 17:51 
 
Hardtraxx Elite

Vorig jaar erg goed bevallen! Hoop op een wildstylez zaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pkadini schreef:
tijdens het dreamfields interview met dj thera zij hij dat hij graag een hele avond met theracords zou willen invullen.
dus wie weet :)

Haal dat maar uit je hoofd, gaat echt niet gebeuren. En terecht overigens, zijn niet bekend genoeg bij het grote publiek om zo'n area op een groot feest als dit te vullen. Hoe mooi het ook zou zijn..

Ik zet mijn hoop op Crypsis in de 'raw', Wildstylez in de 'mainstream'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het vorig jaar wel een vet feest maar er miste iets.
Kon me de hele avond weinig schelen waar ik stond en vond de locatie nou ook niet helemaal op en top.

De lijn omhoog even afwachten dus! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Optie. Even de line-up afwachten. Locatie schijnt tegen te vallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 21:21 
 
Hardtraxxer

Optie :thumbup: hoop op Noisecontrollers,Zany, en hardcore idk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon hopen op The Machine als raw artist :love: en dan zoiets:
Tartaros & Juized
The Machine
The Machine vs Alphaverb
The Machine vs B-Front
The Machine Live
Crypsis
The Machine vs Titan
The Machine vs Thera

en nog wat :woot:

Het liefst zie ik natuurlijk Zany, maar die heeft al 1 gehad.
En ik vrees voor Coone in de main hall
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hele mooie feesten in de Jaarbeurs gehad, vorig jaar was het t net niet...

De week ervoor is ook al Q-Dance @ Ziggodome.
Die staat voor mij al vast, deze weet ik nog niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond Thrillogy vorig jaar niet zo heel fantastisch. Maar goed, ik kan er heen fietsen en als de line-up me nou extreem bevalt (Wildstylez area zou al echt 100% de goede kant op gaan) kan ik toch maar een gokje wagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als crypsis de ene zaal host sowieso aanwezig. Wilde vorig jaar eigenlijk al gaan, maar toen kwam het er niet van. Dus dan moet het dit jaar maar worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar erg gestoord aan dat het geluid op de ene stage op andere stages ook goed hoorbaar was gedurende de avond. Ook de plassen water van 5-10cm bij alle WC's vond ik gewoon smerig. Verder was het gewoon 1 groot zweethok daar.

Thrillogy is elk jaar 1 van de weinige zekerheidjes geweest. Maar ik vond de locatie vorig jaar dus zo slecht vergeleken met de Brabanthallen, dat ik nu even de line-up afwacht. -.-

Ik gok op:
Coone/Wildstylez/Frontliner
Ran-D/Zatox/Crypsis
Angerfist/Endymion
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ran-D >.< Dat zou toch echt om te janken zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ran-D >.< Dat zou toch echt om te janken zijn.

Klopt, maar ik zie het nog wel gebeuren eerlijk gezegd. Toch 1 van de populairste producers geweest afgelopen jaar en denk dat hij te rawwww is voor de 'gewone' hardstyle stage -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 15:43 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Crypsis en ik koop het eerste kaartje. :thumbup:

En waarom denk je aan Thera of Deepack voor dit feest?


omdat thera naast b-front een van dé loudness residents is. Ik vrees idd van niet omdat (commercieel gezien) dit waarschijnlijk een minder groot succes is, maar ik gun 't 'm zeker!

Velen denken trouwen te 'weten' dat het zatox en crypsis zijn omdat er ergens gezegd zou zijn dat ze een shoot hadden met b2s, maar er is natuurlijk ook nog decibel he? aangezien zatox daar het anthem voor maakt zal hij vást wel een shoot ondergaan.

Vind het punt hier boven wel sterk op zich, als er zatox en crypsis zou komen zouden er twee 'raw' zalen zijn, tenzij zatox dan de zaal krijgt met hs/ws/nc etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 15:57 
 
Hardtraxxer

Zatox Hardstyle Zaal
Crypsis Hardstyle (RAW)
art of fighters Hardcore Zaal

Denk toch echt dat dit hem wordt :thumbup:
Zou niks mis mee zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Psyko Punkz
Citaat:
Just home from a kick ass Photo Shoot ! :)


Does that mean.... please, no!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz hosten de raw. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 16:36 
 
Hardtraxxer

hier weer eventjes kijken denk ik..
het is voor mij 10 minuutjes lopen dus zeker de moeite waard! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Psyko Punkz
Citaat:
Just home from a kick ass Photo Shoot ! :)


Does that mean.... please, no!


Gaat denk om een fotoshoot voor HDE/Q-Dance feest in de Ziggo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 16:46 
 
Hardtraxxer

Perry'd schreef:
Wesz91 schreef:
Psyko Punkz
Citaat:
Just home from a kick ass Photo Shoot ! :)


Does that mean.... please, no!


Gaat denk om een fotoshoot voor HDE/Q-Dance feest in de Ziggo ;)


of een E.P, of een album, of Bass Events NYE....... wie weet :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten