TiMOTHYb schreef:
Crypsis en ik koop het eerste kaartje.

En waarom denk je aan Thera of Deepack voor dit feest?
omdat thera naast b-front een van dé loudness residents is. Ik vrees idd van niet omdat (commercieel gezien) dit waarschijnlijk een minder groot succes is, maar ik gun 't 'm zeker!
Velen denken trouwen te 'weten' dat het zatox en crypsis zijn omdat er ergens gezegd zou zijn dat ze een shoot hadden met b2s, maar er is natuurlijk ook nog decibel he? aangezien zatox daar het anthem voor maakt zal hij vást wel een shoot ondergaan.
Vind het punt hier boven wel sterk op zich, als er zatox en crypsis zou komen zouden er twee 'raw' zalen zijn, tenzij zatox dan de zaal krijgt met hs/ws/nc etc.