Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 05:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gooi er wel weer een weekendje tegenaan! Vorig jaar prima bevallen! Wel erg benieuwd hoe de line-up er uiteindelijk uit komt te zien, ik hoop op nog een aantal next generation namen voor de Raw stage! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De meeste verpauperde lineup die ik in tijden heb gezien. Doei Qontinent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
De meeste verpauperde lineup die ik in tijden heb gezien. Doei Qontinent.

#boos
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dramatische line up zeg... 12 interessante namen op de zaterdag en zondag bij elkaar, en dat verspreid over 6 stages.... nee, heel misschien ga ik nog de zaterdag maar verder laat ik deze voorbij gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up is idd niet geweldig maar dat boeit me eerlijk gezegd ook niet zoveel bij een feest als TQ.

Wel een optie, wil dit jaar eigenlijk wel weer gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had er ook meer van verwacht. Nee, dit wordt niet mijn 1e keer The Qontinent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 03:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line up is inderdaad niet alles, maar kan er mee door! Hoef ik ten minste een keer niet zulke moeilijke keuzes te maken tussen stages! Hoop gewoon dat er een goed sfeertje hangt en hopelijk geen regen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 13:22 
 
Hardtraxx Newbie

Nu met alle respect maar wat staan Noisecult en Sound Freakerz op de raw-stage te doen ? >.< .Waarom geen ''The machine ,Solutio ,Prefix & Density ,Regain enz enz ..... beetje raar -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle begin moet er zijn. Misschien staan ze vroeg op de dag, heb je er ook niet zo heel veel mee van doen toch?

Een van de twee festivaldagen aanwezig. Nog even afwachten welke acts op welke dag staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Een van de twee festivaldagen aanwezig. Nog even afwachten welke acts op welke dag staan.


Staat al op de website.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aha, niet door gekregen. Wordt de zaterdag dan hoogstwaarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 14:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Is hier ook een 24-uurs stage of iets dergelijks zoals op defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige jaren niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jochem148 schreef:
Is hier ook een 24-uurs stage of iets dergelijks zoals op defqon?

Nee. Er vanuit gaande dat het weer het zelfde is als de voorgaande 2 jaar, zijn dit de festivaltijden:

Vrijdag 19:00 - 01:00
Zaterdag 12:00 - 01:00
Zondag 12:00 - 23:00

De vrijdag kan alleen bezocht worden i.c.m. een camping ticket + zaterdag ticket of combi ticket.
Voor zaterdag en zondag worden er zowel combi- als losse tickets verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig op zaterdag. Gaat wat heen en weer geloop worden denk ik.
Zie wel een beetje op tegen het HEEEE HOOO gedoe. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op last world heb ik geen enkele hey ho gehoord in de theracords tent. Vermoed dat dit ook wel gelijkaardig gaat zijn in de raw tent.

Als je op de mainstage staat dan weet je gewoon dat je om de 5 minuten een hee ho om je oren gaat krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maak je niet dik zeg....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje gekocht, en opgooi tentje :). Laat maar komen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vertrekken rond half 4 vanuit Breda, goed veel zin !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 18:44 
 
Hardtraxxer

prima vermaakt gisteren zeg. vanaf exit mind alleen maar goede sets met als hoogtepunt bring it to them raw delete remix bij outbreak. Die nieuwe collab tussen outbreak en digital punk was ook erg vet. wat ging die hard zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 04:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist thuisgekomen vanaf de camping, subliem weekend meegemaakt ondanks het bizar slechte weer !
Na het festival meteen naar huis gegaan, we waren helemaal klaar met de 'moerascamping'.

Verslag volgt zsm
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 21:27 
 
Hardtraxxer

Het was weer een leuk weekend :)
Jammer was dat we in de regen aangekomen waren. Mijn vest, kussen en slaapzak waren doorweekt :(
En de regen zondag was ook balen. Maar gelukkig toen het wat minder ging regenen naar de Jailhouse gegaan. De sfeer was op de camping & het feest goed.
Hoop leuke setjes gehoord maar ook mindere. Heel veel dubbele platen gehoord die ik nu dus ook weer helemaal bue ben (als ik er al niet klaar mee was)
Wel fijn dat er ook een hoop oudere platen gedraaid werden :thumbsup:
Chris One had toch wel de beste set van het weekend; prima plaat keuze en omdat iedereen naar de eindshow was, had je alle ruimte!

De + en -

++ Chris One :worship:
+ Thyron, Noisecult, The Vision, Exit Mind, Thera & Deetox, Festuca, Mad Dog Live, Neroz, Jack Of Sound
+ De oude platen die gedraaid werden
+ Gezellige groep
+ Sfeer

- Outbreak met zijn maskertjes gebeuren >.<
- Zatox en Tatanka
- Eten
- Het weer
-- Dubbele platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 23:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jezus je bent er 3 dagen tuurlijk worden er platen dubbel gedraaid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 08:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Jezus je bent er 3 dagen tuurlijk worden er platen dubbel gedraaid xd


Nee Daan, een echte DJ die zondag draait moet weten wat er op vrijdagavond en zaterdag is gedraaid zodat hij geen dubbele platen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 09:10 
 
Hardtraxxer

Nee maar vind wel dat je geen platen hoort te draaien die een dj 2 uur geleden ook al heeft gedraaid.
En Psycho 4 of 5 keer gehoord zonder bij B-Front en Frequencerz te zijn geweest die hem ook wel gedraaid zullen hebben vind ik een beetje teveel.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten