Het was weer een leuk weekend
Jammer was dat we in de regen aangekomen waren. Mijn vest, kussen en slaapzak waren doorweekt
En de regen zondag was ook balen. Maar gelukkig toen het wat minder ging regenen naar de Jailhouse gegaan. De sfeer was op de camping & het feest goed.
Hoop leuke setjes gehoord maar ook mindere. Heel veel dubbele platen gehoord die ik nu dus ook weer helemaal bue ben (als ik er al niet klaar mee was)
Wel fijn dat er ook een hoop oudere platen gedraaid werden
Chris One had toch wel de beste set van het weekend; prima plaat keuze en omdat iedereen naar de eindshow was, had je alle ruimte!
De + en -
++ Chris One
+ Thyron, Noisecult, The Vision, Exit Mind, Thera & Deetox, Festuca, Mad Dog Live, Neroz, Jack Of Sound
+ De oude platen die gedraaid werden
+ Gezellige groep
+ Sfeer
- Outbreak met zijn maskertjes gebeuren
- Zatox en Tatanka
- Eten
- Het weer
-- Dubbele platen