Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is alleen een dag ook leuk om te gaan? zo ja welke zondag of zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar was mijn eerste keer en was erg goed bevallen. Ga dit jaar zeker proberen er weer bij te zijn. Was vorig jaar mijn eerste kennismaking met schranz ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chichi schreef:
is alleen een dag ook leuk om te gaan? zo ja welke zondag of zaterdag?

Zaterdag zou ik zeggen. Ligt natuurlijk ook aan je persoonlijke voorkeuren gezien de line ups enzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
chichi schreef:
is alleen een dag ook leuk om te gaan? zo ja welke zondag of zaterdag?

Zaterdag zou ik zeggen. Ligt natuurlijk ook aan je persoonlijke voorkeuren gezien de line ups enzo :)


Thanks! Jaa natuurlijk even de line-up afwachten nog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
EDIT: hoe veel waren jullie vorig jaar ongeveer kwijt aan het hele weekend?

Ik denk nog geen 170 euro met alles erop en eraan. Maar ik heb dan ook flink bespaard door even naar de camping te lopen zo nu en dan en mezelf daar vol te gieten met drinken in plaats van dure muntjes op het terrein te halen :P Eten en drinken is echt gruwelijk duur daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik net geen 200 excl. ticket en vervoer. Even kijken of ik dit jaar weer ga, vond vorig jaar de camping (in vergelijking met de 2 jaar er voor) erg tegenvallen omdat we kutplekken hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:13 
 
Hardtraxx Newbie

Ik was twee jaar geleden 100 euro kwijt voor het hele weekend. Maar ik scheurde ook mijn enkelband af op de pre-party dus heb ook weinig gezien van het hele festival :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
RANGERS & VIGILANTES TAKE HEED

Lone Rangers, are you ready to stomp up a storm at the wildest festival in Belgium? Join your fellow posse of rangers and vigilantes in the weekend of the 8th, 9th and 10th of August at the rocky outpost of The Qontinent.

The Wild Wild Weekend will kick off on Friday with the official pre-party - yeehaw!
On Saturday and Sunday several areas will blast their sounds across the west including the Mainstage, Hardcore outdoor, Tek/Freestyle, Hardstyle/Raw and Industrial. For the outlaws who want it a little dirty, the subground area of Qult will be your hideout for the weekend.

Get ready for one insane weekend festival lead by top class artists, cheered on by an exhilarated and raging audience. Again, you can rest in the camping grounds just beyond the mystic lakes surrounding The Qontinent.

Mark the dates and start the countdown. The gold rush for tickets will commence on Saturday the 19th of April!

The Qontinent : Wild Wild Weekend - http://bit.ly/TQWildWildWeekend
Check the 2013 Aftermovie: http://bit.ly/TQ2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

geen hardtechno/schranz area meer dus, als ik het goed begrijp :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qult stage dus? Nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 17:28 
 
Hardtraxxer

ik gok zomaar dat de wild motherfuckers de anthem maken. :P
hoe duur is een weekend ticket incl. camping eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:26 
 
Hardtraxx Elite

vorig jaar 81 dacht ik. weet niet of dat dit jaar al bekend is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Constructor schreef:
geen hardtechno/schranz area meer dus, als ik het goed begrijp :(

Ja godver en dan wel zo'n kut Qult stage erbij. :mad: Niet meer zo'n zekerheid nu, even de lineup van de Industrial en de Hardcore (al zal dat niet alles zijn) afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 01:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mogelijk nog eens aanwezig dit jaar, het is alweer 3 jaar geleden.
En een QULT stage weet mij precies wel te boeien! Hopelijk een Geck-E aanwezig dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trailer:



EDIT:

Eerste deel van de line-up:
’s Aphira
Activator
Akyra
Amnesys
Andy the Core
Anime
Atmozfears
Audiofreq
Bestien
Chris One
Coone
Crypsis

D.O.M
Da Tweekaz
Dark-E
Digital Punk
Dr Phunk
Dr Rude
Hard Driver
In-Phase
Josh & Wesz
Kasparov
Kutski

Lords of TEK
Lowriderz
Mad Dog Live
Mental Theo
Neilio
Noisecult
Nuron
Outlander
Pat B
Phuture Noize
Playboyz
Quitara

Radical Redemption
Ruthless
S1ngular
Saltzer
Section Grabuge
Stephanie
Tatanka
The Viper
The Vision
Thera
Tieum
TNT
Tommyknocker

MC Axys
MC Chucky
MC Jeff

Op de website zelf kan je al de indeling per dag/stage zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen slecht begin, wil nog steeds graag een weekend gaan, maar ik zou echt niet weten met wie ik moet gaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk wordt The Vision weer eens een keer geboekt door Q. Al zal Bass Events er ook wel een groot aandeel in hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis nog enige vorm van industrial / hardtechno / iets in die richting. Q zal toch niet die stage hebben laten vliegen he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik mis nog enige vorm van industrial / hardtechno / iets in die richting. Q zal toch niet die stage hebben laten vliegen he?

Ze hebben pas 4 namen bekend gemaakt daarvan, 2 op de zaterdag en 2 op de zondag :)
Op de Qontinent site zie je overigens ook de verdeling van de artiesten tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, zie het. Hardtechno is dus weg, en alle 4 de industrial namen die er staan, zijn geen industrial -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 18:25 
 
Hardtraxxer

Ticket voor de zaterdag gekocht, eerste keer the qontinent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ah, zie het. Hardtechno is dus weg, en alle 4 de industrial namen die er staan, zijn geen industrial -.-


Ik had ook nog de hoop dat die Qult stage er als extra stage bij zou komen, maar de hardtechno stage is dus inderdaad verdwenen. Zeer matig, was toch wel een van de pluspunten van Qontinent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tweede wave:

Citaat:
ACTI / Adrenalize / Alex Kidd / Adrenokrome / Bass D / Code Black / D-Passion / Danger Hardcore Team / Dany BPM / DaY-mar / Decipher & Shinra / Deetox / Dirtcaps / E-Force / Endymion / Evolver / Geck-o / Goliath / Hellter Skellter / Lumberjack / Maissouille / Man-D / MC Shizzler / Miss Puss / Noisekick / Nosferatu / Nova / Outbreak / Panic / Pavo / Predator / Psyko Punkz / Rageddy @ndy / Ran-D / Re-Style / Rolling Drones / Sandy Warez / Sledge / Sound Rush / SRB / Stereotuners / The Oddword / The Punisher / The Snatcher / Toneshifterz / VNNR / Wasted Penguinz / Zatox ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus christus wat kut. Lijkt erop dat er dus totaal geen Industrial is en alleen maar Frenchcore-ish troep. Hoogstwaarschijnlijk niet aanwezig dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 01:11 
 
Hardtraxx Addict

Hiwo schreef:
Ticket voor de zaterdag gekocht, eerste keer the qontinent.


Hier ook, kaartje in the pocket voor de zaterdag :yay: .
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten