Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 22:31 

Hardtraxx Veteran

Qua platen die veel gedraaid werden sprongen Psycho, Bassface, Seven, Magic, Firestorm, Open the gates en Answers remix er wel dik bovenuit, vaak gehoord :P. Maar het was niet echt erg te noemen, weekend was toch veel te gaaf :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 22:33 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Qua platen die veel gedraaid werden sprongen Psycho, Bassface, Seven, Magic, Firestorm, Open the gates en Answers remix er wel dik bovenuit, vaak gehoord :P. Maar het was niet echt erg te noemen, weekend was toch veel te gaaf :thumbup:

Beter dan FTS 10x horen tijdens Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 22:39 

Hardtraxx Veteran

Wie kan zich nog het blonde meisje bij de muntenbalie achteraan de hardcorestage herinneren :love: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 01:50 

Hardtraxx Elite

Bosskabouter schreef:
- Het weer

Daar kan een organisatie ook niks aan doen hé. Tis niet dat een organisatie paar blikjes zon en wat lichte bewolking open trekt:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 10:03 

Hardtraxx Elite

rakkietakkie schreef:
Bosskabouter schreef:
- Het weer

Daar kan een organisatie ook niks aan doen hé. Tis niet dat een organisatie paar blikjes zon en wat lichte bewolking open trekt:lol:

Maar het kan wel een minpunt zijn in zijn festival beleving :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 08:03 

Hardtraxx Veteran

Toch een zeer geslaagde editie hoor!

We kwamen vrijdag rond een uur of half 6 aan op de camping in de gietende regen. Heel leuk om dan een plaatsje te bemachtigen en je tent recht te zetten in al die drukte. Eens de regen wat ging liggen zaten we al helemaal in de festivalsfeer. Na een paar biertjes besloten we af te treden naar de menigte. Op het moment dat we er aankwamen was Wildstylez bezig. Heerlijk setje om er in te komen. Toen Ran-D begon stonden we al helemaal vooraan. Onze kleren waren ook meteen droog door al dat vuur. Bassdrum Junkie eindelijk eens live gehoord (werd wel tijd seg), heerlijke track. Voor de rest een degelijk setje. Neophyte was dan weer één grote hitjesparade.

Na een paar uur slaap was het tijd voor het echte werk. Eerst even een kijkje gaan nemen op de Mainstage, die er toch wel heel vet uitzag. Max Enforcer en Atmozfears meegepikt. Ik had toch graag wat meer het hardere werk van Atmozfears gehoord, maar het was wel te verwachten dat dit een mainstream set ging worden, aangezien hij in de namiddag gepland stond. Na het eten gingen we naar de Raw Hardstyle tent voor Exit Mind, waar ik trouwens heel de avond ben blijven staan. Wat een held is Exit Mind toch, perfect afwisselen tussen oudere en nieuwe nummers. Zijn nieuwe track 'Get Down' ging echt lekker. The Vision, Outbreak en Crypsis waren ook wel goed. Niets op aan te merken. Ik kwam op een gegeven moment terug van de wc's en zag plots honderden bassface-maskers. Wtf was dat nou weer xd . Digital Punk vond ik best tegenvallen. Ik had graag wat meer nieuwer en onbekender werk gehoord. Crash 'N Burn vond ik dan wel weer heerlijk. Toen was het tijd Voor Thera vs. Deetox. Veel maten van me gingen naar de Main om B-Front mee te pikken, maar ik wou deze combinatie zeker eens live meemaken. Godver, wat heb ik hier helemaal geen spijt van. Wat een energie tussen hun en het publiek. Platen zoals: Ammunition, Tiger Season, Street Movement en Do or Die voor het eerst live gehoord. Thera is ook wel de absolute Move-koning! :D Zeker de beste set van de avond.

Zondag zijn we vanaf Festuca naar de Jailhouse gegaan. Ben hier weer heel de dag niet buiten geweest tot Frequencerz begon aan de Endshow :$ Endshow was trouwens echt wel baas. Godcore op de Main had ik zeker niet verwacht :thumbup:

Wel jammer dat The Qontinent, op zondag altijd al gedaan is om 11u. Zijn we maar zwaar gaan afteren op de camping. Ik geloof dat ik rond een uur of 5 in mijn tentje ben gekropen als een zombie.

Al bij al prima vermaakt ondanks het rotweer op vrijdag en zondag (namiddag). Weinig last gehad van het HEE-HOO, waarschijnlijk omdat ik maar een paar uur aan de Mainstage heb gestaan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 10:38 

Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Toen was het tijd Voor Thera vs. Deetox. Zeker de beste set van de avond.

Dat was die set zeker. Maar het hoogtepunt tijdens die set was toch zeker Syndrome :worship: :worship:
wat was het toch gruwelijk vet om die ineens te horen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 11:08 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Bosskabouter schreef:
- Het weer

Jemig wat een kansloze opmerking
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 16:20 

Hardtraxx Veteran

Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten