Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Lagen jullie om 10 uur nog te maffen dan? Zaterdag was ik 6.30 op, zondag 8 uur (6 uur wakker) en maandag heb ik helemaal niet geslapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 13:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Lagen jullie om 10 uur nog te maffen dan?

Tja, wilde wel, maar dat lukte niet door die klote toeter :P

tomb schreef:
maandag heb ik helemaal niet geslapen.

Zondag op maandag maar 30 minuten kunnen slapen. Wat maakt die regen toch een herrie op zo'n tentje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 13:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1e nacht kon ik echt niet slapen :/ maar de rest goed geslapen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

,
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zaterdag was er ook zo'n man enigste wat hij zij was ALLES NAAR DE KLOTE !!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toen ik zondagnacht eindelijk in me tentje las moest ik ook nog lachen, was 4uur oid. en toen regende het nog met bakken uit de lucht. Lig ik eindelijk lekker, hoor ik vlakbij "K*nk*er België!!!" En trapt ie tegen een hek, en dat zo'n 40x. s'Ochtends rits je je tentje open, zie je heel dubbelgevouwen hek liggen xd
Die gozer was niet zo blij met het weer daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

THUNDERDOMEEEEEEE

(haha die snapt alleen niet iedereen) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 17:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
THUNDERDOMEEEEEEE

(haha die snapt alleen niet iedereen) :D


LOL :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kortom; tering relaxed weekend gehad daar, op het weer na dan! Prachtige sets gehoord en vette stages gezien!
Hopelijk op Decibel beter weer want dat was het enige minpuntje, maar daar kan ik het festival niet op afrekenen :P

Afbeelding
DWX stage

Afbeelding
Mainstage

Afbeelding
Thunderdome stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 23:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Oh jongens ik heb heeerlijk geslapen, alleen af en toe van die schreeuwende lui 's ochtens maar dan gewoon ff omdraaien :D ! :P
Als je gewoon op iedere set helemaal kapot gaat:P Slaap je als een roos :kiss2:
Hebben jullie trouwens tijdens Wildstylez ook nog een idioot gezien die steeds net als de kick erin kwam hoog sprong ? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
Oh jongens ik heb heeerlijk geslapen, alleen af en toe van die schreeuwende lui 's ochtens maar dan gewoon ff omdraaien :D ! :P
Als je gewoon op iedere set helemaal kapot gaat:P Slaap je als een roos :kiss2:
Hebben jullie trouwens tijdens Wildstylez ook nog een idioot gezien die steeds net als de kick erin kwam hoog sprong ? ^^


Als ik er was, was ik die kerel! :D wat wil je... 1m98, dan wil je dat ook nog eens extra id verf zetten! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 23:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

DjDeenite schreef:
Trainfreak schreef:
Oh jongens ik heb heeerlijk geslapen, alleen af en toe van die schreeuwende lui 's ochtens maar dan gewoon ff omdraaien :D ! :P
Als je gewoon op iedere set helemaal kapot gaat:P Slaap je als een roos :kiss2:
Hebben jullie trouwens tijdens Wildstylez ook nog een idioot gezien die steeds net als de kick erin kwam hoog sprong ? ^^


Als ik er was, was ik die kerel! :D wat wil je... 1m98, dan wil je dat ook nog eens extra id verf zetten! :clap:


Ik had het eigenlijk over mezelf :P
ben zelf ook aardig lang :p

Ik sprong steeds aardig hoog wanneer de kick erin kwam, ik stond redelijk ver vooraan in het midden bij die gele balk waar die kabels doorheen gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
DjDeenite schreef:
Trainfreak schreef:
Oh jongens ik heb heeerlijk geslapen, alleen af en toe van die schreeuwende lui 's ochtens maar dan gewoon ff omdraaien :D ! :P
Als je gewoon op iedere set helemaal kapot gaat:P Slaap je als een roos :kiss2:
Hebben jullie trouwens tijdens Wildstylez ook nog een idioot gezien die steeds net als de kick erin kwam hoog sprong ? ^^


Als ik er was, was ik die kerel! :D wat wil je... 1m98, dan wil je dat ook nog eens extra id verf zetten! :clap:


Ik had het eigenlijk over mezelf :P
ben zelf ook aardig lang :p

Ik sprong steeds aardig hoog wanneer de kick erin kwam, ik stond redelijk ver vooraan in het midden bij die gele balk waar die kabels doorheen gaan :D

Gadver man :oh: Stond ik vlak achter jou, hadden jullie ook 2 vrouwtjes bij? en waren jullie snoepjes aan het eten? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 00:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Snoepjes kan (pepermuntjes of kauwgum :P) maar geen vrouwtjes Khad zaterdag een Headhunterz Shirt aan Zondag op die dag dus een blauw shirt met hoofd met koptelefoon zie HT leden Foto's onderaan :P
off-topic/de-ht-leden-t5808.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
Snoepjes kan (pepermuntjes of kauwgum :P) maar geen vrouwtjes Khad zaterdag een Headhunterz Shirt aan Zondag op die dag dus een blauw shirt met hoofd met koptelefoon zie HT leden Foto's onderaan :P
off-topic/de-ht-leden-t5808.html

Ooh, heb ik je toch niet gezien, en btw, kheb ook een foto met da tweekaz getrokken daar aan de main :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 14:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

John, waar blijven jouw foto's? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
Trainfreak schreef:
Snoepjes kan (pepermuntjes of kauwgum :P) maar geen vrouwtjes Khad zaterdag een Headhunterz Shirt aan Zondag op die dag dus een blauw shirt met hoofd met koptelefoon zie HT leden Foto's onderaan :P
off-topic/de-ht-leden-t5808.html

Ooh, heb ik je toch niet gezien, en btw, kheb ook een foto met da tweekaz getrokken daar aan de main :D


Ik eentje met Intractable One en Promo in de Thunderdome :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 15:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
Trainfreak schreef:
Snoepjes kan (pepermuntjes of kauwgum :P) maar geen vrouwtjes Khad zaterdag een Headhunterz Shirt aan Zondag op die dag dus een blauw shirt met hoofd met koptelefoon zie HT leden Foto's onderaan :P
off-topic/de-ht-leden-t5808.html

Ooh, heb ik je toch niet gezien, en btw, kheb ook een foto met da tweekaz getrokken daar aan de main :D


5 minuten daarvoor liepen de Beat Providers er ook, ook nog ff fotootje mee gemaakt, ben B-Front ook nog tegengekomen bij de hangmatten en Villian bij het hek voor aan de main kwam ie naar benee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 01:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Lagen jullie om 10 uur nog te maffen dan? Zaterdag was ik 6.30 op, zondag 8 uur (6 uur wakker) en maandag heb ik helemaal niet geslapen.


sow hoe hebben jullie dat dan gedaan ?
k heb toch wel iedere nacht tot ong 10 uur gepit.
volgend jaar wat oordopjes meenemen voor in de tent :P
gaat het slapen wat makkelijker, want het kwam te vaak voor dat je weer wakker gemaakt werd door 1 of andere doorgesnoven gast :P

ik vond eerlijk gezegt wel de camping zwaar klote geregeld, geen stromend water bij de wc's, geen wasbakken of spiegels op de camping, wel zo handig om je lenzen uit te doen.
nu heb ik het steeds moeten doen op de afterparty op de camping :P
die waren trouwens ook zo enorm vet iedere avond, en dan vooral de zaterdag :), zondag ben ik na een half uur wat kaakschaatsend voor me uit zitten staren maar naar mn tent gagaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 09:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zit John nog vrolijk in zijn tent de week vol te maken...? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 09:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

haha hij heeft toch de foto's gemaakt ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 10:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
haha hij heeft toch de foto's gemaakt ?

Klopt ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
hdhessel schreef:
haha hij heeft toch de foto's gemaakt ?

Klopt ja...

Hij moest meteen weer weg, hij had een cruise.. Hij zal het wel druk hebben dus ;).

Zo WAT een weekend! Ben net terug van mijn andere activiteit erna, dus ik kan er nu pas wat over schrijven!

Campingfeest was gewoon super gelukt, helaas werd het later pas druk, maar na wat opstartproblemen is alles eigenlijk prima verlopen! Echt heel blij met de uitwerking van alles!

Zaterdag was door mijn slechte nacht wel zwaar, maar wel een leuke dag. Jammer dat het geluid bij A2 wat zachter stond, want hun set was geniaal! Frontliner had ook een strakke set en ik vond Psyko Punkz voor het eerst ook echt een lekker setje wegzetten. AVIO: Standaard geniaal!
Headhunterz was helaas wat minder, maar wel het orgineel van Rock Civiliation gehoord, dat was wel tof!

Zondag: Zany & NC, wat ging ik hard! Angerfist viel me alles mee. Ook toffe sets gehoord van B-Front, Da Tweekaz en Wildstylez.

Moet ik trouwens wel zeggen dat de hardcore van tegenwoordig bizar veel breaks had! Zowel Korsakoff als Angerfist had daar last van.. Bij Korsakoff zou het misschien nog door haar keuze kunnen komen..

Edit: Vergeten te melden: maar held van de avond was ISAAC! Wat een ongelofelijk dikke set, eindelijk iemand die zo verschrikkelijk dik kan mixen, je kon echt horen dat dat een aanwinst was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 17:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hoelang gaat het ongv nog duren voor de eerste officiele aftermovie er is ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 17:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
Hoelang gaat het ongv nog duren voor de eerste officiele aftermovie er is ?


Vraag het ze even -.- : [email protected]
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten