Iemand heeft vast wel de beruchte tent gezien met het bordje; Damstraat? 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Kwam ik elke morgen langs ja 
Haha, daar zaten maten van me & ik dus in! :pwrote:Kwam ik elke morgen langs ja
Ik denk dat je 'wijfjes' verkeerd hebt gespeld.wrote:Haha, daar zaten maten van me & ik dus in! :pwrote:Kwam ik elke morgen langs ja
?wrote:Ik denk dat je 'wijfjes' verkeerd hebt gespeld.wrote:Haha, daar zaten maten van me & ik dus in! :pwrote:Kwam ik elke morgen langs ja
Hahaha mooooi
-
G
- 5 posts member since 2010
- last seen Oct 2010
Mihihi
. Snel rondspammen Tom!
Straks nog filmpjes van Heatzone, Waverider & Jones
Straks nog filmpjes van Heatzone, Waverider & Jones
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Zie ik Khad daar nu op het podium staan?
Hardtraxx Future Stage was gééééék!
ik wel heb enkel Heatzone en In-Phase gezien maar ze ware echt hard!
Hopelijk volgende jaar opnieuw
Hopelijk volgende jaar opnieuw
Mooi filmpje van In-Phase, maar ik heb een vraagje, wat is de track die rond 7:40 erin komt???
Staat in de beschrijving van het filmpje: In-Phase - Hear The Quiet.wrote:Mooi filmpje van In-Phase, maar ik heb een vraagje, wat is de track die rond 7:40 erin komt???
Ok, ja dus niet gezien, gwn filmpje opgezet en ff verder gewerkt voor me schoolshit!wrote:Staat in de beschrijving van het filmpje: In-Phase - Hear The Quiet.wrote:Mooi filmpje van In-Phase, maar ik heb een vraagje, wat is de track die rond 7:40 erin komt???
Ok thx Negert!
Geniaal, ik zag het direct zonder dat ik het HT shirt zag
Haha, ja die heb ik ook vaak voorbij zien komenwrote:Iemand heeft vast wel de beruchte tent gezien met het bordje; Damstraat?
Campingfeest was ook supervet, jammer dat het geluid niet echt hard was, maar dat mocht de pret niet drukken. Zaterdag en Zondag ook zeker vermaakt, volgend jaar ben ik er zeker weer bij
-
G
- 5 posts member since 2010
- last seen Oct 2010
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wat was die fotosite met die kiwi op het kaartje?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Hier staan nog een zooi filmpjes van vrijdag: http://www.youtube.com/results?search_q ... riday&aq=f
gisteravond rond 11 uur hahawrote:Zeker Martijn jong! Hoe laat was je thuis?
nog ff en afterparty gehouden bij guy
damstraat ben ik indd wel vaker langsgelopen wesley,
hadden jullie die toeter bij ?
Nope, we hadden geen toeter mee, die wilden we wel mee naar binnen meenemen, afgepakt bij de ingang!wrote:gisteravond rond 11 uur hahawrote:Zeker Martijn jong! Hoe laat was je thuis?
nog ff en afterparty gehouden bij guytoch nog flink liggen pilsen daar
![]()
Wie waren die idiooten op die gastoeter 's ochtends dan? steeds om 10 uur, halve zolenwrote:Nope, we hadden geen toeter mee, die wilden we wel mee naar binnen meenemen, afgepakt bij de ingang!wrote:gisteravond rond 11 uur hahawrote:Zeker Martijn jong! Hoe laat was je thuis?
nog ff en afterparty gehouden bij guytoch nog flink liggen pilsen daar
![]()
Daar waren we ook al naar opzoek, maar vanaf de plek waar wij stonden, leek het alsof het aan de andere kant was van de camping!
Iemand ook die kerel gezien die zijn tent probeerde op te bouwen, maar op zijn zeil in slaap was gevallen?
Iemand ook die kerel gezien die zijn tent probeerde op te bouwen, maar op zijn zeil in slaap was gevallen?