Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:02 

Hardtraxxer

Tickets besteld! Op dit moment, totaal geen zin in. Komt nog wel! :cool:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:11 

Hardtraxx Elite

Haha wij maken een mooi tentenkamp. :thumbsup: Heb hier echt heeul veel zin in!
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:14 

Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:

Succes met die ruimte die je daar krijgt, echt kut geregeld.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 16:32 

Hardtraxx Elite

M-arijn schreef:
Onthafloorx schreef:

Succes met die ruimte die je daar krijgt, echt kut geregeld.

Weetik was er vorig jaar ook drama was het. :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 22:22 

Hardtraxx Addict

Ja dat was echt idioot, wij hadden al een grotere tent dus konden we bij iedere keer dat het opschoof bijna nooit die tent opzetten. Ipv dan nog 2 meter extra in eens op te schuiven zodat iedereen alles kan neerzetten en er niemand meer wacht de eerste 2 minuten, nee laat ze maar sukkelen :/
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 22:56 

Hardtraxx Veteran

Jippie ticket gewonnen via The Geminizers/The Magic Show, kwam goed uit want had er nog geen gehaald. :)
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 23:20 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Jippie ticket gewonnen via The Geminizers/The Magic Show, kwam goed uit want had er nog geen gehaald. :)

Leuk, ben blij dat jij een van de winnaars was ipv een of andere random gast die niet op HT zit xd
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 19:30 

Hardtraxxer

ik zie allemaal dinge staan over slechte controle voor drugs, dus is het aan te raden om 40 / 50 euro wiet mee te nemen? Hoorde namelijk ook weer dingen over drugshonden, maar staan die dan ook bij de tassen te controleren? We verdelen de wiet en andere drugs dan wel over 6 man dus lijkt mij dat dat wel handig gaat ofniet?
Verder kan ik nie wachten tot volgende week!!! :loving:
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 20:14 

Hardtraxx Addict

Grendiner schreef:
ik zie allemaal dinge staan over slechte controle voor drugs, dus is het aan te raden om 40 / 50 euro wiet mee te nemen? Hoorde namelijk ook weer dingen over drugshonden, maar staan die dan ook bij de tassen te controleren? We verdelen de wiet en andere drugs dan wel over 6 man dus lijkt mij dat dat wel handig gaat ofniet?

Vorig jaar is niet in onze tassen gekeken, mochten zo doorlopen :P Hoorde wel wat over een hond die een tent besnuffelde waar paar 100 pillen lagen maar weet niet of dat waar is.

Ga definitief niet :( Kan de auto niet mee, helaas.
Bericht Geplaatst op 01 aug 2012 17:24 

Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
M-arijn schreef:
Grendiner schreef:

Vorig jaar is niet in onze tassen gekeken, mochten zo doorlopen :P Hoorde wel wat over een hond die een tent besnuffelde waar paar 100 pillen lagen maar weet niet of dat waar is.

Ga definitief niet :( Kan de auto niet mee, helaas.

Liepen wel honden over het terrein. Bij de kerel die naast ons stond werd de hele tent doorzocht door zo'n hond.

Nu ik dit heb gelezen ben ik heeeeel erg aan het twijfelen of ik nou twee pilletjes mee naar binnen ga nemen of niet </3
Bericht Geplaatst op 01 aug 2012 18:32 

Hardtraxx Addict

Ach werd daar genoeg gebruikt, die hond liep ook alleen in die tent omdat diegene er verdacht van werd te dealen. Dus 2 pillen in een paar sokken oid kan prima :P
Bericht Geplaatst op 01 aug 2012 18:49 

Hardtraxx Veteran

Maar bij het betreden van de camping liepen ze vorig jaar niet rond? Nouja, ik kijk wel, als ik hoor dat er een hond bij de entree rondloopt laat ik het mooi thuis, anders graaf ik het gewoon in voor m'n tent haha :lol:
Bericht Geplaatst op 01 aug 2012 19:27 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Maar bij het betreden van de camping liepen ze vorig jaar niet rond? Nouja, ik kijk wel, als ik hoor dat er een hond bij de entree rondloopt laat ik het mooi thuis, anders graaf ik het gewoon in voor m'n tent haha :lol:

Vorig weekend op Tomorrowland bleek maar weer dat de controle in België suckt. Stond nog voor entree, Drugs = End Festival. Vervolgens kom ik daar wordt m'n ID niet gevraagd ik ben mini en geef ik m'n tas zegt ze oeeeeh leuke tas loop maar door. Precies hetzelfde bij m'n vrienden.. Vorig jaar op the Qontinent hadden 2 vrienden 24 blikken halve liter bier mee terwijl dat dit geeneens mag.. En nog gewone drank etc..
Bericht Geplaatst op 01 aug 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Als de weervoorspellingen goed zijn ga ik weer op de camping dit jaar, als dat niet het geval is ga ik heen en weer. (Is maar half uurtje rijden)

Week erop zit ik ook al in een tentje op Decibel, ben niet echt een kampeerder maar voor zulke dingen maak ik wel een uitzondering. :)
Bericht Geplaatst op 01 aug 2012 22:19 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Fuzzylogic schreef:

(...) geef ik m'n tas zegt ze oeeeeh leuke tas loop maar door. (...) 2 vrienden 24 blikken halve liter bier mee terwijl dat dit geeneens mag.. En nog gewone drank etc..

:lol:

Hoe hebben ze die blikken mee naar binnen gekregen? Is het voldoende om in je tentdoos te proppen?
Bericht Geplaatst op 02 aug 2012 07:50 

Hardtraxx Addict

Zin in! :surrender:
Bericht Geplaatst op 02 aug 2012 22:12 

Hardtraxx Elite

Mensen die last minute ineens niet meer gaN waardoor we zonder vervoer en tent zitten en als we een tent hebben etc niet bij onze grote groep vrienden munnen zitten, omdat zei de enige was die mee kon aangezien ik pas vrijdagavond er ben leuk joh een week van te voren. :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 02 aug 2012 22:58 

Hardtraxxer

Weekendticket te koop!! Kan helaas niet gaan omdat ik moet werken. Wil iemand nog een kaartje? Ik doe hem iets onder de prijs weg. ;)
Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 01:30 

Hardtraxx Veteran

Woodside schreef:
Weekendticket te koop!! Kan helaas niet gaan omdat ik moet werken. Wil iemand nog een kaartje? Ik doe hem iets onder de prijs weg. ;)

Ziek melden, je. werk kan je niet verplichten dan te komen ^^
Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 01:33 

Donateur

Fuzzylogic schreef:

Hoe hebben ze die blikken mee naar binnen gekregen? Is het voldoende om in je tentdoos te proppen?

Schei uit met dat gezanik om de regels altijd. Als je 17 bent en je wilt naar binnen bij een 18+ feest neem je een risico. Bij een feest waarbij je 6 blikjes bier mee mag nemen er 20 meeneemt loop je een risico. Jouw probleem hoe je dat verder afhandelt.
Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 02:10 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Fuzzylogic schreef:

Schei uit met dat gezanik om de regels altijd. Als je 17 bent en je wilt naar binnen bij een 18+ feest neem je een risico. Bij een feest waarbij je 6 blikjes bier mee mag nemen er 20 meeneemt loop je een risico. Jouw probleem hoe je dat verder afhandelt.

Ik vraag alleen hoe ze dat mee naar binnen hebben gekregen? Is alleen maar handig, misschien helpt het me wel om het mee naar binnen te krijgen en dat is alleen maar mooi meegenomen dan ;)
Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 11:02 

Donateur

Ja, goed verstoppen zodat de kans klein wordt dat ze op die plek kijken net als bij je pillen (of je pep). Of dacht je dat er een supergeheime plaats was waar je 6 halve liters kon verstoppen?
Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 12:03 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ja, goed verstoppen zodat de kans klein wordt dat ze op die plek kijken net als bij je pillen (of je pep). Of dacht je dat er een supergeheime plaats was waar je 6 halve liters kon verstoppen?

In je onderbroek?
Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 16:59 

Hardtraxx Elite

Thera maakt the dungeon remix!
Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 17:21 

Hardtraxx Elite

hdhessel schreef:
Thera maakt the dungeon remix!

serieus?
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten