Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:39 
 

Q-Dominic schreef:
Heel veel zin in vanavond!!! Waar kan ik Hardtraxxers tegen komen?
Waarom is Panic zo kut dan? Gewoon standaard mainstream toch?? Hopelijk veel early platen..

linksvoor stonden ik Hoofdcoach en na 4 en ook Mellow :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:48 
 

mooi momentje btw: dat iemand me waaier kapot maakte per ongeluk, en ik naar de stand toeliep waar ze die dingen verkochten, en zei: "ja mn vriendin heeft deze net gekocht maar hij is meteen kapot gegaan, hebben jullie mss nog een nieuwe?"
en ik meteen een nieuwe kreeg :worship:

terwijl ik em niet eens daar had gekocht :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mooi momentje btw: dat iemand me waaier kapot maakte per ongeluk, en ik naar de stand toeliep waar ze die dingen verkochten, en zei: "ja mn vriendin heeft deze net gekocht maar hij is meteen kapot gegaan, hebben jullie mss nog een nieuwe?"
en ik meteen een nieuwe kreeg :worship:

terwijl ik em niet eens daar had gekocht :lol: :lol:


Man jij bent echt geboren voor waaiers. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hahaha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was dovje vs Tillt :p?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 22:59 
 

Wow swoosh. Jij hebt echt wel een vet feest gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 23:04 
 

kaboem schreef:
Wow swoosh. Jij hebt echt wel een vet feest gehad!

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders doen jullie gewoon even normaal >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 23:21 
 

sjobie schreef:
Anders doen jullie gewoon even normaal >.<

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
sjobie schreef:
Anders doen jullie gewoon even normaal >.<

[youtube]


Jij komt sowieso op #1 bij de grappigste lid van het jaar verkiezingen als het aan mij ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
sjobie schreef:
Anders doen jullie gewoon even normaal >.<


Doe zelf normaal Robbedoes
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 08:30 
 

Dakpan schreef:
Man jij bent echt geboren voor waaiers. :worship:

:lol: :lol: :worship:

sjobie schreef:
Anders doen jullie gewoon even normaal >.<

dat kennen ze toch niet :P
op deze manier kan ik er ook nog wel om lachen hahaha
maar het waaier verhaal kon ik na vorige week echt niet laten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was echt een vet feestje! mega gezellig. Alleen qua aankleding had 't van mij wat beter gemogen. Nog een puntje van kritiek vind ik dat Dov zich eigenlijk de hele avond niet heeft laten zien. Een half setje bij Wildstylez, verder heb ik 'm misschien 2 keer een plaatje zien inmixen. Hoorde van vrienden dat hij mega dronken was, jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:42 
 

W0uT3R schreef:
Was echt een vet feestje! mega gezellig. Alleen qua aankleding had 't van mij wat beter gemogen. Nog een puntje van kritiek vind ik dat Dov zich eigenlijk de hele avond niet heeft laten zien. Een half setje bij Wildstylez, verder heb ik 'm misschien 2 keer een plaatje zien inmixen. Hoorde van vrienden dat hij mega dronken was, jammer!

Hoe kan je dat nou kritiek vinden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:56 
 

W0uT3R schreef:
Was echt een vet feestje! mega gezellig. Alleen qua aankleding had 't van mij wat beter gemogen. Nog een puntje van kritiek vind ik dat Dov zich eigenlijk de hele avond niet heeft laten zien. Een half setje bij Wildstylez, verder heb ik 'm misschien 2 keer een plaatje zien inmixen. Hoorde van vrienden dat hij mega dronken was, jammer!

ik vond het helemaal niet erg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 09:39 
 
Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Was echt een vet feestje! mega gezellig. Alleen qua aankleding had 't van mij wat beter gemogen. Nog een puntje van kritiek vind ik dat Dov zich eigenlijk de hele avond niet heeft laten zien. Een half setje bij Wildstylez, verder heb ik 'm misschien 2 keer een plaatje zien inmixen. Hoorde van vrienden dat hij mega dronken was, jammer!


Ik hoorde dat ie vdk was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 16:24 
 
Hardtraxxer

vriend van me gaf z'n telefoon ff aan Villain met dit als resultaat:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 21:41 
 

sjeeks schreef:
vriend van me gaf z'n telefoon ff aan Villain met dit als resultaat:

mezelf gespot @ 2:22 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose my mind (L) (L) (L) (L) :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 09:22 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Lose my mind (L) (L) (L) (L) :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

Heerlijk momentje (L) mezelf ook gespot xd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lose my mind :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan je lachen om lose my mind, maar wel een kicken filmpje toch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha ja zkr. Stond zelf ook gewoon mee te zingen op de decibel pre party met lose my mind dus mag niks zeggen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:20 
 

Ziet er maar een inieminnie feestje uit? Echt 1000 man en klaar ofzo? Lijkt maar stom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Ziet er maar een inieminnie feestje uit? Echt 1000 man en klaar ofzo? Lijkt maar stom.


Ja man feestjes met minder dan 10.000 man zijn echt geen kut aan. Hoe kan je dat nou leuk vinden. Met zo weinig man is de kans echt klein dat je een waaier kan krijgen van aardige mensen. :/ :/ :/
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten