Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 22:25 
 

Dakpan schreef:
Spablauw schreef:
Ziet er maar een inieminnie feestje uit? Echt 1000 man en klaar ofzo? Lijkt maar stom.


Ja man feestjes met minder dan 10.000 man zijn echt geen kut aan. Hoe kan je dat nou leuk vinden. Met zo weinig man is de kans echt klein dat je een waaier kan krijgen van aardige mensen. :/ :/ :/

Je hebt in de gaten dat je niet grappig bent?

The Skribbler schreef:
Kan je lachen om lose my mind, maar wel een kicken filmpje toch xd

De sfeer was echt super daar, en tja, dat Lose My Mind gedraaid wordt... boeiend. Komt de sfeer toch alleen maar ten goede :)

Spablauw schreef:
Ziet er maar een inieminnie feestje uit? Echt 1000 man en klaar ofzo? Lijkt maar stom.

Was inderdaad niet erg groot. Naar mijn idee wel groter als de Matrixx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 07:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
Spablauw schreef:
Ziet er maar een inieminnie feestje uit? Echt 1000 man en klaar ofzo? Lijkt maar stom.


Ja man feestjes met minder dan 10.000 man zijn echt geen kut aan. Hoe kan je dat nou leuk vinden. Met zo weinig man is de kans echt klein dat je een waaier kan krijgen van aardige mensen. :/ :/ :/

Je hebt in de gaten dat je niet grappig bent?


Leg mij eens uit hoe ik dat in de gaten zou moeten hebben op het internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 08:25 
 

Dakpan schreef:
Leg mij eens uit hoe ik dat in de gaten zou moeten hebben op het internet.

Citaat:
Dakpan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 08:41 
 

Dakpan schreef:
Spablauw schreef:
Ziet er maar een inieminnie feestje uit? Echt 1000 man en klaar ofzo? Lijkt maar stom.


Ja man feestjes met minder dan 10.000 man zijn echt geen kut aan. Hoe kan je dat nou leuk vinden. Met zo weinig man is de kans echt klein dat je een waaier kan krijgen van aardige mensen. :/ :/ :/

Huh? Ik bedoel gewoon dat ik had verwacht dat het groter ging zijn. De zaal kan iig. Wel meer volk aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Ziet er maar een inieminnie feestje uit? Echt 1000 man en klaar ofzo? Lijkt maar stom.


Kleine feestjes zijn over het algemeen veel leuker dan die massale grote feesten vind ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
Leg mij eens uit hoe ik dat in de gaten zou moeten hebben op het internet.

Citaat:
Dakpan


Oh mijn god KSwoosh, je hebt me echt helemaal gedist nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 12:00 
 

Dakpan schreef:
Spablauw schreef:
Ziet er maar een inieminnie feestje uit? Echt 1000 man en klaar ofzo? Lijkt maar stom.


Ja man feestjes met minder dan 10.000 man zijn echt geen kut aan. Hoe kan je dat nou leuk vinden. Met zo weinig man is de kans echt klein dat je een waaier kan krijgen van aardige mensen. :/ :/ :/

xd
gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

Haha Kasper :lol: dit moment weet ik nog wel

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 18:33 
 

Hoofdcoach schreef:
Haha Kasper :lol: dit moment weet ik nog wel

Afbeelding

geniaal momentje idd xd
had eigenlijk wel verwacht dat jij ook mee zou doen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Episch hoofd Kasper
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Godnondeju, dat zijn flinke jopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Godnondeju, dat zijn flinke jopen

Ze is ook wel flink, dus dat is niet zo gek toch?
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten