Dakpan schreef:
Spablauw schreef:
Ziet er maar een inieminnie feestje uit? Echt 1000 man en klaar ofzo? Lijkt maar stom.
Ja man feestjes met minder dan 10.000 man zijn echt geen kut aan. Hoe kan je dat nou leuk vinden. Met zo weinig man is de kans echt klein dat je een waaier kan krijgen van aardige mensen.

Je hebt in de gaten dat je niet grappig bent?
The Skribbler schreef:
Kan je lachen om lose my mind, maar wel een kicken filmpje toch

De sfeer was echt super daar, en tja, dat Lose My Mind gedraaid wordt... boeiend. Komt de sfeer toch alleen maar ten goede

Spablauw schreef:
Ziet er maar een inieminnie feestje uit? Echt 1000 man en klaar ofzo? Lijkt maar stom.
Was inderdaad niet erg groot. Naar mijn idee wel groter als de Matrixx.