Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 13:56 
 
Hardtraxx Elite

niet duur. misschien wel heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat ik deze wel heen ga. Niet duur en ach word wel vet denk ik zo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
patrickjeb schreef:
Chukkels schreef:
Ik ben totaal niet rauwig dat XXlerator RAW en Re-Action tegelijk valt met dit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 18:54 
 
Hardtraxxer

BUMP. Nog mensen die hierheen gaan verder? Locatie en geluid is altijd top (de hoofdzaal in ieder geval) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:57 
 
Hardtraxx Addict

Hebben ze bij dit feest meer barren? Het slotfeest van de UIT was hier ook en toen was er 1 bar voor 3000 man. Dat schiet natuurlijk niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Hebben ze bij dit feest meer barren? Het slotfeest van de UIT was hier ook en toen was er 1 bar voor 3000 man. Dat schiet natuurlijk niet op.

Op Euphoria is dit al twee jaar op rij goed geregeld, plus dat dit volgens mij voor het eerst is geregeld in de UITweek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 18:30 
 

aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk aanwezig.. Lekker dichtbij en de line-up is zeker niet slecht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 15:38 
 
Hardtraxxer

Zeker een aanrader, toplocatie, goed geluid en topzaal.. En eindelijk weer eens een thuiswedstrijd, die zijn er niet zoveel in Utrecht.. Hopen dat ze niet te vroeg met de hardcore beginnen zoals bij 25 yrs..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 21:39 
 

Hoofdcoach schreef:
Waarschijnlijk aanwezig :cool:

Nice man, gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
Waarschijnlijk aanwezig :cool:

Nice man, gezellig!


Sowieso, moet weer even met jou stampen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 23:02 
 

Hoofdcoach schreef:
Sowieso, moet weer even met jou stampen :D

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 12:15 
 
Hardtraxx Elite

Q-Dominic schreef:
Zeker een aanrader, toplocatie, goed geluid en topzaal.. En eindelijk weer eens een thuiswedstrijd, die zijn er niet zoveel in Utrecht.. Hopen dat ze niet te vroeg met de hardcore beginnen zoals bij 25 yrs..


Dat was inderdaad alles door elkaar heen, had ook zijn charmes moet ik zeggen. Zal nu wel anders zij gok ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig als ik wat maatjes zover krijg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

Wie gaan er allemaal? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 14:44 
 

Hoofdcoach schreef:
Wie gaan er allemaal? :cool:

Jij, ik, onze aanhang, onze franse vriend, Mellow en dat was het wel zover ik weet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
Wie gaan er allemaal? :cool:

Jij, ik, onze aanhang, onze franse vriend, Mellow en dat was het wel zover ik weet


Ik :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Dolle boel dus :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
22:00 - 22:45: F8trix
22:45 - 23:30: Waverider
23:30 - 00:30: The Prophet & Wildstylez
00:30 - 01:30: Arkaine & The Anarchist & The Prophet
01:30 - 02:30: Audiofreq & Bass Modulators & The Prophet
02:30 - 03:30: Alpha² & Ran-D & The Prophet
03:30 - 04:15: Adaro & Artic & The Prophet
04:15 - 05:00: Digital Punk & Solutio & The I's & The Prophet
05:00 - 05:30: The Prophet & The Viper
05:30 - 06:00: Panic & The Prophet
MC: Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 23:00 
 

lekkaaaaaaaah :D
maar op et einde... panic... bah...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Panic is echt janken met de pet op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 16:26 
 
Hardtraxxer

Heel veel zin in vanavond!!! Waar kan ik Hardtraxxers tegen komen?
Waarom is Panic zo kut dan? Gewoon standaard mainstream toch?? Hopelijk veel early platen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 16:03 
 

Heb ik veel gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Top feestje :love: met gezellige mensen :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten