Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 01:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij een speciaal jublieum hoort natuurlijk een speciaal feest.
2011 Is het jaar waarin, hardstyle pioneer en Scantraxx Recordz founder Dov Elkabas aka The Prophet, 25 jaar in het vak zit.
Dat moet natuurlijk uitgebreid gevierd worden!

Op 8 oktober zal Central Studios het domein zijn van The Prophet, waarbij hij tijdens zijn 25 jarige jubileum in het middelpunt staat.
Dit is de grote dag waarbij alles uit de kast wordt getrokken om deze unieke gebeurtenis niet zomaar voorbij te laten gaan.
Dit keer geen standaard line-up, maar een line-up waar nog lang over gesproken zal worden.
Er is voor ieder wat wils en je kunt die avond ongegeneerd los gaan op de beats van een grote lijst welbekende hardstyle en hardcore artiesten.

Datum: 8 Oktober 2011
Locatie: Central Studios, Utrecht
Tijd: 22.00-06.00
Prijs: €20
Line-up:
The Prophet
Noisecontrollers
Wildstylez
Zatox
Brennan Heart
Neophyte
Partyraiser
The Viper
Frontliner
Deepack
Alpha²
Kasparov
Bioweapon
A-lusion
Luna
Scope DJ
Beholder
Davide Sonar
Voutloos
Ruthless
Buzz Fuzz
Dano
Gizmo
Pavo
Panic
Champ-e-on
The Masochist

MC Renegade
MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 01:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik zou gaan is het waarschijnlijk meer voor de Hardcore Dj's van de Hardstyle, maar ga denk wel even kijken of ik nog een gaatje heb. Waarschijnlijk wordt het hem niet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word een optie, staan paar leuke namen bij, maar meer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit keer geen standaard line-up, maar een line-up waar nog lang over gesproken zal worden.


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Central Studio's is minder dan 5 min fietsen van mijn kamer, dus optie. Kom wel puur voor de hardstyle dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 10:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien wel een aardige optie. Waar is Headhunterz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een lijst met zoveel artiesten, en nog is er geen één die mij over de streep kan trekken om enigzins te twijfelen over het feit of ik wel zeker weet of ik zal gaan.. Maar ik verwachtte ook niet anders van Dov...

Edit: Merkwaardig is deze line-up wel. Mocht ik er over lange tijd nog over praten -zoals beschreven staat in de inleiding-, zal dat zeker niet hoog in positiviteit zijn! Misschien overdreef ik over het feit dat er geen één naam tussen staat die mij aanspreekt, maar nog schroom ik er niet over te twijfelen of dit hem wel of niet wordt voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 12:45 
 
Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Central Studio's is minder dan 5 min fietsen van mijn kamer, dus optie. Kom wel puur voor de hardstyle dan.


Is ook heel dichtbij voor mij inderdaad! Zeker een optie!
Nu hopen dat het niet snel uitverkocht is en ik na m'n vakantie nog kaarten kan halen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel aanwezig is niet te ver en voor de prijs ga je nog geen avondje stappen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 16:12 
 

Khadber schreef:
Central Studio's is minder dan 5 min fietsen van mijn kamer, dus optie. Kom wel puur voor de hardstyle dan.

After bij Khadber!


Optie, aan de line up ligt het iig niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een feest in Utrecht, gaat lekker zo.
Ben denk ik wel aanwezig voor die 20euries
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 21:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wow mooi prijsje voor zo'n feest. Line-up is ook niet echt slecht. Deze wordt een optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Een lijst met zoveel artiesten, en nog is er geen één die mij over de streep kan trekken om enigzins te twijfelen over het feit of ik wel zeker weet of ik zal gaan.. Maar ik verwachtte ook niet anders van Dov...

Edit: Merkwaardig is deze line-up wel. Mocht ik er over lange tijd nog over praten -zoals beschreven staat in de inleiding-, zal dat zeker niet hoog in positiviteit zijn! Misschien overdreef ik over het feit dat er geen één naam tussen staat die mij aanspreekt, maar nog schroom ik er niet over te twijfelen of dit hem wel of niet wordt voor mij.

Is er ook eens een keertje een line-up zonder raw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 00:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Mike-O schreef:
Een lijst met zoveel artiesten, en nog is er geen één die mij over de streep kan trekken om enigzins te twijfelen over het feit of ik wel zeker weet of ik zal gaan.. Maar ik verwachtte ook niet anders van Dov...

Edit: Merkwaardig is deze line-up wel. Mocht ik er over lange tijd nog over praten -zoals beschreven staat in de inleiding-, zal dat zeker niet hoog in positiviteit zijn! Misschien overdreef ik over het feit dat er geen één naam tussen staat die mij aanspreekt, maar nog schroom ik er niet over te twijfelen of dit hem wel of niet wordt voor mij.

Is er ook eens een keertje een line-up zonder raw :P

Zit wel een enkele artiest bij die je onder de noemer raw kan scharen, maar dat is de moeite niet. Ik hou ook wel van euforisch maar naar mijn mening zitten er teveel gasten in die voor mij een feest finaal kunnen verneuken. I don't like to take that risks.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 08:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Misschien wel een aardige optie. Waar is Headhunterz?



Suprise act?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Eigenlijk maar 4 á 5 dj's die ik wel graag zie op een feest, maar het is wel aardig in de buurt.
Optie dus.

Ojah en ik ga dus absoluut niet vanwege The Prophet, helemaal klaar met die man
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordozo schreef:
Dit keer geen standaard line-up, maar een line-up waar nog lang over gesproken zal worden.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ojah en ik ga dus absoluut niet vanwege The Prophet, helemaal klaar met die man

Nee inderdaad, meer om het prijskaartje en de korte reis. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

misschien aanwezig omdat het zo dichtbij is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 12:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Een lijst met zoveel artiesten, en nog is er geen één die mij over de streep kan trekken om enigzins te twijfelen over het feit of ik wel zeker weet of ik zal gaan.. Maar ik verwachtte ook niet anders van Dov...

Edit: Merkwaardig is deze line-up wel. Mocht ik er over lange tijd nog over praten -zoals beschreven staat in de inleiding-, zal dat zeker niet hoog in positiviteit zijn! Misschien overdreef ik over het feit dat er geen één naam tussen staat die mij aanspreekt, maar nog schroom ik er niet over te twijfelen of dit hem wel of niet wordt voor mij.


Gast hoe kun je zeggen dat The Prophet geen goed feest georganiseerd heeft ??
Hij zit niet voor niets al 25 jaar in het vak,en heeft al veel meer bereikt in de scene dan menig ander Dj.
Niet veel Dj's kunnen zeggen dat ze succesvol zijn in meerdere stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 23:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ff serieus, geen headhunterz, dat kan toch niet ? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 00:18 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
Ff serieus, geen headhunterz, dat kan toch niet ? :p


Dat bedoelen ze ook met 'dit keer geen standaard line-up'
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar een kaartje gehaald, voor 20eu een thuiswedstrijd kan ik niet voorbij laten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Central studios laten we niet glippen, ookal is de (hardstyle) lineup ook weer nii denderend, maar om de hoek altijd aanwezig :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Ff serieus, geen headhunterz, dat kan toch niet ? :p

Heeft ie zijn USA tour dan niet?
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten