Past

25 Years The Prophet

Time
– (Sun)
Price
€20
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 19 days ago
Bij een speciaal jublieum hoort natuurlijk een speciaal feest.
2011 Is het jaar waarin, hardstyle pioneer en Scantraxx Recordz founder Dov Elkabas aka The Prophet, 25 jaar in het vak zit.
Dat moet natuurlijk uitgebreid gevierd worden!

Op 8 oktober zal Central Studios het domein zijn van The Prophet, waarbij hij tijdens zijn 25 jarige jubileum in het middelpunt staat.
Dit is de grote dag waarbij alles uit de kast wordt getrokken om deze unieke gebeurtenis niet zomaar voorbij te laten gaan.
Dit keer geen standaard line-up, maar een line-up waar nog lang over gesproken zal worden.
Er is voor ieder wat wils en je kunt die avond ongegeneerd los gaan op de beats van een grote lijst welbekende hardstyle en hardcore artiesten.

Datum: 8 Oktober 2011
Tijd: 22.00-06.00
Prijs: €20
Line-up:
The Prophet
Noisecontrollers
Wildstylez
Zatox
Brennan Heart
Neophyte
Partyraiser
The Viper
Frontliner
Deepack
Alpha²
Kasparov
Bioweapon
A-lusion
Luna
Scope DJ
Beholder
Davide Sonar
Voutloos
Ruthless
Buzz Fuzz
Dano
Gizmo
Pavo
Panic
Champ-e-on
The Masochist

MC Renegade
MC Da Syndrome
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Als ik zou gaan is het waarschijnlijk meer voor de Hardcore Dj's van de Hardstyle, maar ga denk wel even kijken of ik nog een gaatje heb. Waarschijnlijk wordt het hem niet :thumbup:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Word een optie, staan paar leuke namen bij, maar meer niet
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Dit keer geen standaard line-up, maar een line-up waar nog lang over gesproken zal worden.

:huh:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Central Studio's is minder dan 5 min fietsen van mijn kamer, dus optie. Kom wel puur voor de hardstyle dan.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Misschien wel een aardige optie. Waar is Headhunterz?
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Een lijst met zoveel artiesten, en nog is er geen één die mij over de streep kan trekken om enigzins te twijfelen over het feit of ik wel zeker weet of ik zal gaan.. Maar ik verwachtte ook niet anders van Dov...

Edit: Merkwaardig is deze line-up wel. Mocht ik er over lange tijd nog over praten -zoals beschreven staat in de inleiding-, zal dat zeker niet hoog in positiviteit zijn! Misschien overdreef ik over het feit dat er geen één naam tussen staat die mij aanspreekt, maar nog schroom ik er niet over te twijfelen of dit hem wel of niet wordt voor mij.
Last edited by Rampestamper on , edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Khadber wrote:Central Studio's is minder dan 5 min fietsen van mijn kamer, dus optie. Kom wel puur voor de hardstyle dan.
Is ook heel dichtbij voor mij inderdaad! Zeker een optie!
Nu hopen dat het niet snel uitverkocht is en ik na m'n vakantie nog kaarten kan halen! :)
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Misschien wel aanwezig is niet te ver en voor de prijs ga je nog geen avondje stappen :D
A
Khadber wrote:Central Studio's is minder dan 5 min fietsen van mijn kamer, dus optie. Kom wel puur voor de hardstyle dan.
After bij Khadber!

Optie, aan de line up ligt het iig niet :D
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Weer een feest in Utrecht, gaat lekker zo.
Ben denk ik wel aanwezig voor die 20euries
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wow mooi prijsje voor zo'n feest. Line-up is ook niet echt slecht. Deze wordt een optie!
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Mike-O wrote:Een lijst met zoveel artiesten, en nog is er geen één die mij over de streep kan trekken om enigzins te twijfelen over het feit of ik wel zeker weet of ik zal gaan.. Maar ik verwachtte ook niet anders van Dov...

Edit: Merkwaardig is deze line-up wel. Mocht ik er over lange tijd nog over praten -zoals beschreven staat in de inleiding-, zal dat zeker niet hoog in positiviteit zijn! Misschien overdreef ik over het feit dat er geen één naam tussen staat die mij aanspreekt, maar nog schroom ik er niet over te twijfelen of dit hem wel of niet wordt voor mij.
Is er ook eens een keertje een line-up zonder raw :P
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
nielstil wrote:
Mike-O wrote:Een lijst met zoveel artiesten, en nog is er geen één die mij over de streep kan trekken om enigzins te twijfelen over het feit of ik wel zeker weet of ik zal gaan.. Maar ik verwachtte ook niet anders van Dov...

Is er ook eens een keertje een line-up zonder raw :P
Zit wel een enkele artiest bij die je onder de noemer raw kan scharen, maar dat is de moeite niet. Ik hou ook wel van euforisch maar naar mijn mening zitten er teveel gasten in die voor mij een feest finaal kunnen verneuken. I don't like to take that risks.. :P
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
TiMOTHYb wrote:Misschien wel een aardige optie. Waar is Headhunterz?

Suprise act?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Eigenlijk maar 4 á 5 dj's die ik wel graag zie op een feest, maar het is wel aardig in de buurt.
Optie dus.

Ojah en ik ga dus absoluut niet vanwege The Prophet, helemaal klaar met die man
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Jordozo wrote:Dit keer geen standaard line-up, maar een line-up waar nog lang over gesproken zal worden.
:lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Pommer wrote: Ojah en ik ga dus absoluut niet vanwege The Prophet, helemaal klaar met die man
Nee inderdaad, meer om het prijskaartje en de korte reis. xd
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
misschien aanwezig omdat het zo dichtbij is..
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2011
last seen Nov 2011

Gast hoe kun je zeggen dat The Prophet geen goed feest georganiseerd heeft ??
Hij zit niet voor niets al 25 jaar in het vak,en heeft al veel meer bereikt in de scene dan menig ander Dj.
Niet veel Dj's kunnen zeggen dat ze succesvol zijn in meerdere stijlen.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Ff serieus, geen headhunterz, dat kan toch niet ? :p
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
Vincent_ wrote:Ff serieus, geen headhunterz, dat kan toch niet ? :p
Dat bedoelen ze ook met 'dit keer geen standaard line-up'
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Toch maar een kaartje gehaald, voor 20eu een thuiswedstrijd kan ik niet voorbij laten gaan.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Central studios laten we niet glippen, ookal is de (hardstyle) lineup ook weer nii denderend, maar om de hoek altijd aanwezig :clap:
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Vincent_ wrote:Ff serieus, geen headhunterz, dat kan toch niet ? :p
Heeft ie zijn USA tour dan niet?

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago