Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 15:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Prophet label night

Afbeelding

georganiseerd door Supersized en Scantraxx Recordz

zaterdag 29 september 2012
22:00
Central Studios indoor
Utrecht

Voorverkoop: € 20,-
Tickets: Verkrijgbaar bij tickets.supersized.nl.
Minimumleeftijd: 18

Line Up:
Adaro
Alpha²
Arkaine
Artic
Audiofreq
Bass Modulators
Digital Punk
F8trix
Max Enforcer
Panic
Ran-D
Solutio & The I's
The Anarchist
The Prophet
The Viper
Waverider
Wildstylez
MC: Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 15:37 
 

En waarom staan jullie hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
En waarom staan jullie hier :lol:


Tillt = Scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 16:25 
 
Hardtraxx Addict

Hmm ja, er zitten toch wel wat leuke namen tussen.. En als ik dan op kamers in Utrecht zit is het toch lekker dichtbij. Optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben totaal niet rauwig dat XXlerator RAW tegelijk valt met dit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen headhunterz :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Geen headhunterz :O

Die zit dan op z'n tour in Zwitserland. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik ben totaal niet rauwig dat XXlerator RAW tegelijk valt met dit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 19:50 
 

patrickjeb schreef:
Chukkels schreef:
Ik ben totaal niet rauwig dat XXlerator RAW en Re-Action tegelijk valt met dit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 23:23 
 
Hardtraxxer

Kan me prima vermaken met deze line-up zeker wel een optie, hoe is deze locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
Kan me prima vermaken met deze line-up zeker wel een optie, hoe is deze locatie?

Ik vind het zelf een prima locatie. Twee zalen kunnen gemaakt worden, gok ook hier dus twee zalen.
Er KAN een heel degelijk feest in gegeven worden, hangt natuurlijk wel af van de organisator of deze er het geld in wil steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 14:05 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
kaboem schreef:
En waarom staan jullie hier :lol:


Tillt = Scantraxx


Nee toch? Gold was van Tillt en nu van Scantraxx oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
hoe is deze locatie?

Ben met Euphoria vorig jaar 1x in Central Studios geweest. Best een leuke en degelijke locatie zoals hierboven al wordt gezegd inderdaad. Geluid was ook dik in orde, alleen hitte in de tweede area was echt niet normaal.. :P

Denk wel dat het een leuke locatie is voor een feest als dit maar ik ga hier niet naar toe. XXLerator Raw it is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Dakpan schreef:
kaboem schreef:
En waarom staan jullie hier :lol:


Tillt = Scantraxx


Nee toch? Gold was van Tillt en nu van Scantraxx oid?


tilt is een sublabel van scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 15:47 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Murcie schreef:
Kan me prima vermaken met deze line-up zeker wel een optie, hoe is deze locatie?

Ik vind het zelf een prima locatie. Twee zalen kunnen gemaakt worden, gok ook hier dus twee zalen.
Er KAN een heel degelijk feest in gegeven worden, hangt natuurlijk wel af van de organisator of deze er het geld in wil steken.



eens! je kan er heel wat leuks van maken ondanks dat het een 'kleine' locatie is
ga hier wel kijken, feestje in de achtertuin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
tilt is een sublabel van scantraxx


TiLLT is van Make You Dance (net als Neophyte Records) toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 18:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De site van TiLLT is wel gehost op de zelfde plek als de Scantraxx labels, Italian Hardstyle en Digital Age. Zal ook wel weer via Make You Dance deel uitmaken van DJ BV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 19:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeeeel jammer dat dit tegelijk is met XX, daar wil ik sowieso heen, maar dit is 5 minuutjes lopen... AAAAAAAH! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 18:37 
 
Hardtraxxer

Thuiswedstrijd, sowieso aanwezig!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
AniThing schreef:
tilt is een sublabel van scantraxx


TiLLT is van Make You Dance (net als Neophyte Records) toch?


TiLLT valt rechtstreeks onder Scantraxx volgens mij.

Ik heb hier de Hardbass 2012 CD liggen en bij Chris One - Psycho staat er:

Copyright Control / Midtown Publishing Holland.
Licensed From Scantraxx. (P)2011 TiLLT Records / Make You Dance BV - The Netherlands

En Scantraxx valt onder Make You Dance, daarom staat die er na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okey, weer wat geleerd :P op Discogs stond TiLLT onder MYD, samen met Neophyte Records en Adrenaline Tracks (talent label van Neophyte Records). Verder stond er geen label bij, vandaar dat ik dit dacht.

Eigenlijk is net 1 grote incestbende xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Eigenlijk is net 1 grote incestbende xd


:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 00:21 
 
Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
Ritsurt schreef:
Dakpan schreef:

Tillt = Scantraxx


Nee toch? Gold was van Tillt en nu van Scantraxx oid?


tilt is een sublabel van scantraxx


Waarom staat Tillt dan niet als sublabel op Scantraxx site e.d. Voor een ''sublabel'' vind ik wel dat er erg weinig verwijzingen zijn naar Scantraxx..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 13:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het is ook geen sublabel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er best leuk uit, maar ga wel naar XX raw.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten