Hardtraxxer

dj-rico01 schreef:
Fr4ns schreef:
Foto werd naar mijn idee te snel genomen, xd

Je moest niezen aight?

Haha, laten we het daar op houden xd
Hardtraxx Veteran

Op het begin werd er ook een foto van mij gemaakt maar kan hem op geen een site vinden xd
Hardtraxx Elite

modernization schreef:
Rawbin schreef:
Nice, ze staan er dus idd op :P

Afbeelding

Fr4ns, Modernization, Rawbin

Afbeelding

Sam (geen lid, een vriend van Virginia), dawasiknie, Virginia (geen lid, vriendin van Mike-O), Mike-O, olijfboompje

Jezus wat een bek trek ik, maar te zwijgen over Fr4ns :lol:

Zo is die compleet.. :P
Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
modernization schreef:
Rawbin schreef:
Nice, ze staan er dus idd op :P

Afbeelding

Fr4ns, Modernization, Rawbin

Afbeelding

Sam (geen lid, een vriend van Virginia), dawasiknie, Virginia (geen lid, vriendin van Mike-O), Mike-O, olijfboompje

Jezus wat een bek trek ik, maar te zwijgen over Fr4ns :lol:

Zo is die compleet.. :P

Haha held :P :worship:
Die foto met Michel man :P
Jij slaat alles :loving: :worship:
Hardtraxx Elite

Nuchter trek ik nog de gekste bekken.. xd
Hardtraxx Veteran

Hier de foto en het filmpje (HD aber naturlich :$ ) waar tenminste members op staan. Anderen zet ik er van de week wel een keer op :P !

Afbeelding`

Hardtraxx Veteran

En heus was jij dat mike-o, heb volgens mij ook nog ff met jou staan praten, maar wist niet dat jij het was :lol: lekker bekkie trek jij op een gegeven moment op het filmpje :')
Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:
En heus was jij dat mike-o, heb volgens mij ook nog ff met jou staan praten, maar wist niet dat jij het was :lol: lekker bekkie trek jij op een gegeven moment op het filmpje :')

Ja klopt, heb idd even met jou staan praten. Maar, ik zie mezelf niet voorbij komen op dat filmpje hoor..? :P
Hardtraxx Veteran

Haha mooie foto met mooie oogjes en zweetplekken :P
Ik heb weer mijn best gedaan :innocent:

En Mike, jij trekt altijd lekkere bekkies :whistle:
Hardtraxxer

Rawbin schreef:

was dat niet gelijk na het begin xD
volgens mij ben ik dan de schuldige :lol:
Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Rawbin schreef:

Ja klopt, heb idd even met jou staan praten. Maar, ik zie mezelf niet voorbij komen op dat filmpje hoor..? :P

Dan weet ik voor de volgende keer dat jij Mike-O bent haha ^^ en op 0:17 / 0:18, met die pruil-onderlip. Volgens mij ben jij dat :$
Hardtraxx Veteran

Of niet, ik zie nu dat er op jouw shirt qbase staat, en die van het filmpje volgens mij billabong :P maar die 2 shirts lijken wel superveel op elkaar.

Of je bent het wel gewoon :evil:
Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:
Of niet, ik zie nu dat er op jouw shirt qbase staat, en die van het filmpje volgens mij billabong :P maar die 2 shirts lijken wel superveel op elkaar.

Of je bent het wel gewoon :evil:

Haha, nee dat is iemand anders.. Je hebt deze jongeman voor je: http://partyflock.nl/user/1174111:Schnitzelbakker.html
Hardtraxxer

Nee das een gozer die altijd met mij en modernization mee gaat, doet niet aan HT ^^
Hardtraxxer

Fr4ns schreef:
Nee das een gozer die altijd met mij en modernization mee gaat, doet niet aan HT ^^

Onze rave-neger :D muziek kenner op en top :p
Hardtraxxer

modernization schreef:
Fr4ns schreef:

Onze rave-neger :D muziek kenner op en top :p

dat staat vast :P
Hardtraxx Veteran

Dan leek die qua shirt dus veel op jou! ^^

Op next: loudness? :$

Edit: geluid was naar mijn gevoel erg goed. Echt superzuiver en ook op een goed volume :thumbup:
Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Hier de foto en het filmpje (HD aber naturlich :$ ) waar tenminste members op staan. Anderen zet ik er van de week wel een keer op :P !

Lol ik sta daar gewoon voor jullie. Ik heb bijna de hele avond voor de subs daar gestaan :P
Donateur

Afbeelding
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
HARDTRAXX FOTO

Waarom heb je je arm nou weer voor het shirt van Daniël, Daan? :P

Wessel kijkt er ook weer bij :lol:
Hardtraxx Veteran

haha mooie foto :D was zeker vet :yay:
Hardtraxx Veteran

WTF hahahah echt een toffe foto, maar kan me dat echt niet meer herrinneren xd
Hardtraxxer

Zin om het weekend nog eens over te doen! :woot:
Hardtraxxer

haha vette foto :D ik herken nu de oranje hoedjes, heb ik meerdere keren voorbij zien komen :P volgende keer loop ik gewoon op de hoedjes af :P
Hardtraxx Veteran

Jopsem schreef:
haha vette foto :D ik herken nu de oranje hoedjes, heb ik meerdere keren voorbij zien komen :P volgende keer loop ik gewoon op de hoedjes af :P

Daar kom je nu pas achter? Die hoedjes zijn al in 2010 geïntroduceerd op feesten :lol:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten