Haha, laten we het daar op houdenwrote:Je moest niezen aight?wrote:Foto werd naar mijn idee te snel genomen,
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
F
Hardtraxxer
189 posts member since 2010
last seen Apr 2013
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Op het begin werd er ook een foto van mij gemaakt maar kan hem op geen een site vinden 
Zo is die compleet..wrote:Jezus wat een bek trek ik, maar te zwijgen over Fr4nswrote:Nice, ze staan er dus idd op![]()
Fr4ns, Modernization, Rawbin
Sam (geen lid, een vriend van Virginia), dawasiknie, Virginia (geen lid, vriendin van Mike-O), Mike-O, olijfboompje
Last edited by Rampestamper on , edited 1 time in total.
Haha heldwrote:Zo is die compleet..wrote:Jezus wat een bek trek ik, maar te zwijgen over Fr4nswrote:Nice, ze staan er dus idd op![]()
Fr4ns, Modernization, Rawbin
Sam (geen lid, een vriend van Virginia), dawasiknie, Virginia (geen lid, vriendin van Mike-O), Mike-O, olijfboompje
Die foto met Michel man
Jij slaat alles
Nuchter trek ik nog de gekste bekken.. 
Hier de foto en het filmpje (HD aber naturlich
) waar tenminste members op staan. Anderen zet ik er van de week wel een keer op
!
`
View on YouTube
`View on YouTube
En heus was jij dat mike-o, heb volgens mij ook nog ff met jou staan praten, maar wist niet dat jij het was
lekker bekkie trek jij op een gegeven moment op het filmpje :')
Ja klopt, heb idd even met jou staan praten. Maar, ik zie mezelf niet voorbij komen op dat filmpje hoor..?wrote:En heus was jij dat mike-o, heb volgens mij ook nog ff met jou staan praten, maar wist niet dat jij het waslekker bekkie trek jij op een gegeven moment op het filmpje :')
Haha mooie foto met mooie oogjes en zweetplekken 
Ik heb weer mijn best gedaan
En Mike, jij trekt altijd lekkere bekkies
Ik heb weer mijn best gedaan
En Mike, jij trekt altijd lekkere bekkies
F
Hardtraxxer
last seen Apr 2013
was dat niet gelijk na het begin xDwrote:En heus was jij dat mike-o, heb volgens mij ook nog ff met jou staan praten, maar wist niet dat jij het waslekker bekkie trek jij op een gegeven moment op het filmpje :')
volgens mij ben ik dan de schuldige
Dan weet ik voor de volgende keer dat jij Mike-O bent hahawrote:Ja klopt, heb idd even met jou staan praten. Maar, ik zie mezelf niet voorbij komen op dat filmpje hoor..?wrote:En heus was jij dat mike-o, heb volgens mij ook nog ff met jou staan praten, maar wist niet dat jij het waslekker bekkie trek jij op een gegeven moment op het filmpje :')
Of niet, ik zie nu dat er op jouw shirt qbase staat, en die van het filmpje volgens mij billabong
maar die 2 shirts lijken wel superveel op elkaar.
Of je bent het wel gewoon
Haha, nee dat is iemand anders.. Je hebt deze jongeman voor je: http://partyflock.nl/user/1174111:Schnitzelbakker.htmlwrote:Of niet, ik zie nu dat er op jouw shirt qbase staat, en die van het filmpje volgens mij billabongmaar die 2 shirts lijken wel superveel op elkaar.
F
Hardtraxxer
last seen Apr 2013
Nee das een gozer die altijd met mij en modernization mee gaat, doet niet aan HT 
Onze rave-negerwrote:Nee das een gozer die altijd met mij en modernization mee gaat, doet niet aan HT
F
Hardtraxxer
last seen Apr 2013
dat staat vastwrote:Onze rave-negerwrote:Nee das een gozer die altijd met mij en modernization mee gaat, doet niet aan HTmuziek kenner op en top :p
Dan leek die qua shirt dus veel op jou!
Op next: loudness?
Edit: geluid was naar mijn gevoel erg goed. Echt superzuiver en ook op een goed volume
Op next: loudness?
Edit: geluid was naar mijn gevoel erg goed. Echt superzuiver en ook op een goed volume
Lol ik sta daar gewoon voor jullie. Ik heb bijna de hele avond voor de subs daar gestaanwrote:Hier de foto en het filmpje (HD aber naturlich) waar tenminste members op staan. Anderen zet ik er van de week wel een keer op
!
View on YouTube
Waarom heb je je arm nou weer voor het shirt van Daniël, Daan?wrote:HARDTRAXX FOTO
Wessel kijkt er ook weer bij
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
haha mooie foto
was zeker vet 
WTF hahahah echt een toffe foto, maar kan me dat echt niet meer herrinneren 
Zin om het weekend nog eens over te doen! 
haha vette foto
ik herken nu de oranje hoedjes, heb ik meerdere keren voorbij zien komen
volgende keer loop ik gewoon op de hoedjes af 
Who was there
Nobody has said they're going yet.