+1... wat een gruwelijk feest was hetwrote:Zin om het weekend nog eens over te doen!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Wrijf het er maar inwrote:+1... wat een gruwelijk feest was hetwrote:Zin om het weekend nog eens over te doen!![]()
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Sorrywrote:Wrijf het er maar inwrote:+1... wat een gruwelijk feest was hetwrote:Zin om het weekend nog eens over te doen!![]()
Dat klopt, was zelf ook niet meer op 100% op dat moment 
En de oranje mutsen? Dat hebben wij maar als tegenhanger geïntroduceerdwrote:haha vette fotoik herken nu de oranje hoedjes, heb ik meerdere keren voorbij zien komen
volgende keer loop ik gewoon op de hoedjes af
Tegenhangerwrote:En de oranje mutsen? Dat hebben wij maar als tegenhanger geïntroduceerdwrote:haha vette fotoik herken nu de oranje hoedjes, heb ik meerdere keren voorbij zien komen
We zijn juist voor elkaar gemaakt
De liefde is blijkbaar niet wederzijds.. Daniël heeft zaterdag ook een roze shirt geïntroduceert, en Erik de groene hoed!wrote:Tegenhangerwrote:En de oranje mutsen? Dat hebben wij maar als tegenhanger geïntroduceerdwrote:haha vette fotoik herken nu de oranje hoedjes, heb ik meerdere keren voorbij zien komen

Last edited by Rampestamper on , edited 1 time in total.
Ja eigenlijk wel heawrote:Tegenhangerwrote:En de oranje mutsen? Dat hebben wij maar als tegenhanger geïntroduceerdwrote:haha vette fotoik herken nu de oranje hoedjes, heb ik meerdere keren voorbij zien komen
Virginia is echt fucking geniaalwrote: De liefde is blijkbaar niet wederzijds.. Daniël heeft zaterdag ook een roze shirt geïntroduceert, en Erik de groene hoed!
wrote:
Ja eigenlijk wel heaHaha, nee wij waren te goedkoop om een hoedje te kopen, en kregen er 1 gratis bij broodje unox in de efteling. Dus de space-muts
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Als die het nou ook nog deedwrote:Het feest opnieuw beleven![]()
http://www.ustream.tv/channel/scantraxxswat2011 met dank aan Banaanslak
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ja idd hij faalt een beetje 
En ook met dank aan Chukkels btw
En mijwrote:Ja idd hij faalt een beetje
Ik gaf hem aan Chukkels
Haha
Heldig lijstje met dankbetuigingen
Lieg niet!wrote:En mijwrote:Ja idd hij faalt een beetje
Ik gaf hem aan Chukkels
Haha
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Haha jij ook bedankt jawrote:En mijwrote:Ja idd hij faalt een beetje
Ik gaf hem aan Chukkels
Haha
Fuuuu, ik zag het op twitterwrote:Lieg niet!wrote:En mijwrote:Ja idd hij faalt een beetje
Ik gaf hem aan Chukkels
Haha
Meneer Twitter en niet Christian aka Chukkels.wrote:En wie heeft Twitter ontworpen?
Nou jawrote:Meneer Twitter en niet Christian aka Chukkels.wrote:En wie heeft Twitter ontworpen?
View on YouTube
wrote:Nou jawrote:Meneer Twitter en niet Christian aka Chukkels.wrote:En wie heeft Twitter ontworpen?Goed strijk jij maar met de eer van het kanaal, strijk ik met de eer van z'n liveset posten:
View on YouTube
Peniskoker dat je bent
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Haha
heerlijk die beelden

Bah, bah, bah. Na 15 minuten weer afgezet, welgeteld 1 overgang gehoord, naar Recession toe (hulde voor die plaat overigens). De rest gewoon stop play. Zonde dat een DJ die zo lang in het vak zit en zoveel ervaring heeft zoiets doet.wrote: View on YouTube
Boeiend, platenkeuze was vet. Dat ie stop en play doet wist ik toch al, dat nam ik maar voor lief.
Who was there
Nobody has said they're going yet.