Ruzie gehad ofzo?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Was zeer vet feestie! Wildstylez was de enige die ik minder vond omdat het erg veel leek op zijn Qlimax set met wat andere nummers. Maar de sfeer was echt vanaf het begin al top, en genoeg vrouwelijk schoon
Live act van Second Identity was me ook echt goed bevallen omdat ik het album niet zo vond, maar live klonk het toch wel erg lekker vooral Live without existing! Alleen the Masochist kon me niet echt bekorren maar dat zal wel komen omdat ik niet veel met hardcor heb.
F
Hardtraxxer
189 posts member since 2010
last seen Apr 2013
Heerlijk feest! Heeft mijn verwachtingen overtroffen. Eigenlijk waren alle setjes wel dik in orde eigenlijk vond ik Wasted Penguinz het minst, maar opbouw van het feest qua muziek was in orde en werden eventuele mixfoutjes wel goed gemaakt met dikke nummers, En dat A2 opeens Psycho erin gooide vond ik een welkome verassing. Al met al een top feest!
Nog een paar hardtraxxers gemeet, waaronder Dawasiknie en Rawbin, er zijn ook nog foto's gemaakt als ik me niet vergis. Uiteindelijk nog chauffeur voor Rawbin geweest
Nog een paar hardtraxxers gemeet, waaronder Dawasiknie en Rawbin, er zijn ook nog foto's gemaakt als ik me niet vergis. Uiteindelijk nog chauffeur voor Rawbin geweest
Was een erg lekker feest
Het was mijn eerste keer in Outland en dit was dan ook zeker niet mijn laatste keer
Setjes van de avond waren ook dik in orde alleen vond ik the Masochist niet echt op niveau draaien, ik had er wat meer van verwacht.
Ik ben ook nog op de meeting plek geweest maar heb daar niemand van HT gezien
Ik heb verder ook helemaal geen HTers gesproken maar vast wel gezien...
Ik ben ook nog op de meeting plek geweest maar heb daar niemand van HT gezien
Haha, nogmaals bedankt, was echt zwaar relaxedwrote:Heerlijk feest! Heeft mijn verwachtingen overtroffen. Eigenlijk waren alle setjes wel dik in orde eigenlijk vond ik Wasted Penguinz het minst, maar opbouw van het feest qua muziek was in orde en werden eventuele mixfoutjes wel goed gemaakt met dikke nummers, En dat A2 opeens Psycho erin gooide vond ik een welkome verassing. Al met al een top feest!
Ik heb nog een aantal filmpjes en een foto (met dawasikni, fr4ns, olijfboompje en ik)
Nice, ze staan er dus idd op

Fr4ns, Moderization, Rawbin

?, dawasikni, ?, ?, olijfboompje

Fr4ns, Moderization, Rawbin

?, dawasikni, ?, ?, olijfboompje
Haha, zo ken ik jullie week schaatsers!
Daniël: Held! Geniaal shirt! Heb je ze nog gesproken trouwens?
Ik had een avondje Bier&Beuqen hoor chuk
Met defqon waarschijnlijk pas weer.
Al heb ik wel mn twijfels. Ben eigenlijk nog veel meer naar de klote van alleen maar alcohol, en was aan het einde echt verrot! Dit had ik met die zooi veel minder.
En ik heb me toch een partij spierpijn, vooral in m'n armen, niet eens echt in m'n benen
Al heb ik wel mn twijfels. Ben eigenlijk nog veel meer naar de klote van alleen maar alcohol, en was aan het einde echt verrot! Dit had ik met die zooi veel minder.
En ik heb me toch een partij spierpijn, vooral in m'n armen, niet eens echt in m'n benen
Alcohol is bad, hmmkay?wrote:Ik had een avondje Bier&Beuqen hoor chukMet defqon waarschijnlijk pas weer.
Oh shit ik zie net bij daniel de foto's, jezus wat een ramp.. 
Ja haha, ze zijn weer geniaal.wrote:Oh shit ik zie net bij daniel de foto's, jezus wat een ramp..
En tering Robin, jij staat er wel het ergst bij
F
Hardtraxxer
last seen Apr 2013
@rawbin
Kolere zeg, sta ik eens op een foto die hier word gepost, trek ik een verlepte kop, niet normaal
wanneer volgen jou fotos?
Kolere zeg, sta ik eens op een foto die hier word gepost, trek ik een verlepte kop, niet normaal
wanneer volgen jou fotos?
nee ik sla deze over..op 2 of 3 artiesten na is dit totaal niet mijn line-up 
Uh... Dit feest is al geweest?wrote:nee ik sla deze over..op 2 of 3 artiesten na is dit totaal niet mijn line-up
oh dat zie ik nu paswrote:Uh... Dit feest is al geweest?wrote:nee ik sla deze over..op 2 of 3 artiesten na is dit totaal niet mijn line-up
Haha twas ook weer leukwrote:Haha, zo ken ik jullie week schaatsers!![]()
Ik heb ze helaas niet gesproken, andere mensen spraken mij wel aan op mijn shirt
Die andere zijn geloof ik Sam en Virginia (weet ik zeker)
Jezus wat een bek trek ik, maar te zwijgen over Fr4nswrote:Nice, ze staan er dus idd op![]()
Fr4ns, Modernization, Rawbin
?, dawasikni, Virginia(geen lid), Mike-o, olijfboompje
F
Hardtraxxer
last seen Apr 2013
Foto werd naar mijn idee te snel genomen, 
wrote:Foto werd naar mijn idee te snel genomen,
Jij bent gewoon traagwrote:Foto werd naar mijn idee te snel genomen,
F
Hardtraxxer
last seen Apr 2013
ja dat zal het zijn 
Ik trek anders ook wel een bek alsof ik het allemaal niet meer snap maar wel leuk vind 
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Je moest niezen aight?wrote:Foto werd naar mijn idee te snel genomen,
Who was there
Nobody has said they're going yet.