Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is de 2e track die The Prophet draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

volgens mij een nieuwe van Wasted Penguinz die nog niet aangekondigd is.
Vond dat prophet een dikke set draaide, hij doet er idd geen moeite voor.
maarja los van dat was het zeker lekker setje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind meer dat er The Prophet sounds in zitten dan Wasted Pinguinz sounds.. misschien collab, maar ik denk The Prophet - ID
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jopsem schreef:
haha vette foto :D ik herken nu de oranje hoedjes, heb ik meerdere keren voorbij zien komen :P volgende keer loop ik gewoon op de hoedjes af :P

Daar kom je nu pas achter? Die hoedjes zijn al in 2010 geïntroduceerd op feesten :lol:


ja weet ik veel :P zolang loop ik nog niet mee :$ ik dacht mis zijn er wel andere mensen die het overgenomen hebben ofzo :P maar ik weet het voor de volgende keer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
vind meer dat er The Prophet sounds in zitten dan Wasted Pinguinz sounds.. misschien collab, maar ik denk The Prophet - ID

Inderdaad, maar als het een WP plaat is, is het de eerste plaat van ze die ik kan waarderen. Hopen op een instrumental versie overigens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
p-stylez schreef:
vind meer dat er The Prophet sounds in zitten dan Wasted Pinguinz sounds.. misschien collab, maar ik denk The Prophet - ID

Inderdaad, maar als het een WP plaat is, is het de eerste plaat van ze die ik kan waarderen. Hopen op een instrumental versie overigens xd

dit.

Maar zijn duidelijke the prophet kicks, vooral in de break. dit van wasted pinguins zijn heel anders.

Misschien The Prophet & Wasted Pinguinz - TBA..

maarja zo kan je blijven speculeren.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten