Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Min. Leeftijd: 18
Meer info komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gokje line-up:
DBSTF
Headhunterz
The Prophet
Dana ("ontdekker", mits hersteld van haar break, rug was het toch?)
Coone
Deepack
Dee-Block & S-te-Pack LIVE
Zatox / Noisecontrollers (?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

L to the AME
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gokje line-up:
DBSTF
Headhunterz
The Prophet
Dana ("ontdekker", mits hersteld van haar break, rug was het toch?)
Coone
Deepack
Dee-Block & S-te-Pack LIVE
Zatox / Noisecontrollers (?)

+ MC Villain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers dan ipv Zatox. Zou zonde zijn als Zatox hier stond.

Verder misschien A-Lusion of zo nog, in ieder geval nog wat Scantraxx namen (Brennan Heart misscien).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez nog mischien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:04 
 

We zien vanzelf wel wat de line up word ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Optie, is hier toch om de hoek dus waarom niet. Alleen deze keer zorg ik er zeker voor dat ik gehoorbescherming mee neem, het geluid in Outland staat simpelweg té hard.

Maar goed... er komt een XQ-DBSTF aan zie ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Optie, is hier toch om de hoek dus waarom niet. Alleen deze keer zorg ik er zeker voor dat ik gehoorbescherming mee neem, het geluid in Outland staat simpelweg té hard.

Maar goed... er komt een XQ-DBSTF aan zie ik.


Eerst nog maar afwachten wat er met de Noisecontrollers gebeurt. Daar werd precies hetzelfde gezegd, maar daar horen we nog niets van :thumbup:

Mooie poster trouwens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De Noisecontrollers hebben toch hun XQ (lees Thrillogy) ?
Het is nu al sinds XQ Showtek dat er eind oktober een soort van "proloog" komt voor de XQ in januari het jaar daarop. Ik ga er van uit dat dat nu ook het geval zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 10:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Juist, hier moet ik bij zijn ;) lekker om de hoek :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 11:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
De Noisecontrollers hebben toch hun XQ (lees Thrillogy) ?
Het is nu al sinds XQ Showtek dat er eind oktober een soort van "proloog" komt voor de XQ in januari het jaar daarop. Ik ga er van uit dat dat nu ook het geval zal zijn.


XQ != Thrillogy

Je hebt inderdaad een best grote kans dat het een XQ DBSTF wordt. Niet dat ik daar op te wachten zit, maarja. Leuk voor ze mocht dat gebeuren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar nog leuke een XQ Activator, Deepack of Zatox.

In ieder geval beter als een XQ Brennan Heart. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 12:48 
 
Hardtraxxer

Misschien wel aanwezig :) ff kijke wie er nogmeer komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XQ dbstf vs nc? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik bid elke dag, dat DBSTF geen XQ krijgen.. Wat zou dat een ontzettende deceptie worden, hele scantraxx crew erbij, en handjesklappen op ride with uzzzzzz.. Wordt gewoon misselijk van het idee.
Ik hoop op een XQ van zatox en tatanka.. Zatox wordt het denk ik niet, omdat hij dit jaar pas op een Q feest heeft staat, nameijk mysteryland.. En qlimax 2010 gok ik.. Tatanka heeft de afgelopen jaren op elk groot feest gestaan, en maakt overaal een feest van..

Toch zullen ze allebei geen XQ krijgen.. Gok BH of DBSTF :sick: .. iig kan ik dan gerust naar hardbass in feb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DBSTF

Line up DBSTF in outland revealed! DBSTF, Wildstylez, dj Coone, max enforcer, frontliner(live), deepack, Zany & Evil activities!! Rock on!
about 1 hour ago via Twitterrific
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
DBSTF

Line up DBSTF in outland revealed! DBSTF, Wildstylez, dj Coone, max enforcer, frontliner(live), deepack, Zany & Evil activities!! Rock on!
about 1 hour ago via Twitterrific

In ieder geval nog Deepack en Zany. Hopen dan Max Enforcer een knalset neer zet ipv de hitjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm ik vind het toch niet echt een vette line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 17:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frontliner, Deepack en Zany zijn wel vet. En Evil Activities is ook wel in orde.
Entree is toch maar 15 euro ofzo, dat vind ik geen geld. Je moet alleen de drukte en het te harde geluid voor lief nemen. Ik zal iig zeker geen stap meer in Outland zetten totdat ik goede gehoorbescherming heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 00:47 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar heb ik me prima vermaakt met de edite met Headhunterz :D Maar zou zonde zijn als DBSTF een X-Qlusive krijgen want dat staat nu al vast na een feest als dit en dat is toch jammer omdat ze vorig jaar al hun Thrillogy hebben gehad en die line up is gewoon vergelijkbaar met dit.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Frontliner, Deepack en Zany zijn wel vet. En Evil Activities is ook wel in orde.
Entree is toch maar 15 euro ofzo, dat vind ik geen geld. Je moet alleen de drukte en het te harde geluid voor lief nemen. Ik zal iig zeker geen stap meer in Outland zetten totdat ik goede gehoorbescherming heb.


+1 Reken maar dat dit toch wel erg vet gaat worden! :thumbup:

En Evil Activities als afsluiter is niet mis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tickets kosten 20 euro, maar de sfeer in outland is altijd erg gezellig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan · Saturday 23rd of October 2010, Outland Rotterdam
Niemand minder dan Diederik Bakker & Stefan de Daas a.k.a. D-Block & S-te-Fan zullen op zaterdag 23 oktober centraal staan in een one-night only event. Tijdens deze avond zal Outland worden omgetoverd tot een ware DBSTF-tempel met de door hen uitgenodigde acts en dj's: 'We vonden het echt helemaal te gek dat wij deze mogelijkheid aangeboden kregen! We hebben met Thrillogy mee mogen maken hoe het is om zelf een avond te hosten, op het gebied van artiesten en muzikale invulling. Dit was ons en het publiek ZEER goed bevallen! We staan te trappelen om aan de slag te gaan!'

Met een grote liefde voor melodie en bas vonden D-Block & S-te-Fan elkaar in 2004. Al snel groeiden deze heren uit tot één van de meest populaire hardstyle-artiesten. Na vele live-optredens en grote samenwerkingen, volgt nu een avond waarin de heren zelf in het middelpunt staan. Niet geheel onbelangrijk is de programmering voor deze avond. 'Wij zijn heel erg blij met de programmering voor de avond in Outland. Wij hebben alleen maar top-artiesten in de line-up die allemaal op hun eigen manier weten hoe ze een feestje moeten maken. Niemand minder dan Deepack brengt de hardstyle tot het hoogste niveau. Zany, 'The King of Hardstyle' en Wildstylez, de trotse afsluiter van Defqon, mogen absoluut niet ontbreken in deze line-up. Ook Coone, onze Belgische Bendeleider, zal zijn skills aan het publiek tonen. Frontliner zal zijn kunsten live in Outland vertonen. Als afsluiter zal Max Enforcer a.k.a. Evil Activities de laatste energie uit het publiek trekken met de beste hardstyle en Hardcore tracks. Wie niet te missen is in onze DBSTF-tempel is niemand minder dan onze vriend MC Villain.'

'Wat de bezoekers kunnen verwachten van de avond zelf blijft natuurlijk nog een verrassing. Eén ding is zeker, in Outland is het geluid echt knallen. Voor ons is het belangrijkste: het feestgevoel, glimlachende en dansende mensen. De invulling is een afspiegeling van welke muziek wij vet vinden en welke artiesten wij bij elk specifiek geluid vinden passen. Qua hardstyle zijn eigenlijk alle stijlen vertegenwoordigd op dit evenement. Hoe en wat er voor die tijd uit komt is natuurlijk nog afwachten. Naast een hoop solowerk staan er een hoop samenwerkingen en remixen in de planning. Wij hebben er enorm veel zin in. Een van onze eerste boekingen was in Outland en het is te gek om nu met een eigen avond terug te komen. See u there!'

Tickets
23 Oktober wordt een speciale eenmalige avond geheel in het teken van de D-Block & S-te-Fan. Zorg dus dat je erbij bent! Kaarten kosten €20,- (ex. fee) en zijn vanaf nu te bestellen via de Outland website: http://www.outland.nl

Line-up
D-Block & S-te-Fan
Deepack
Zany
Wildstylez
Coone
Frontliner
Max Enforcer
Evil Activities
MC Villain

Trailer
Check hier de trailer:



partyflock.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de prijs zou ik het doen, de line-up ook wel, als je de hoofdact wegliet haha!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten