Jep 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Veel plezier vanavond, ik ben misschien nog aanwezig als ik vervoer regel 
Kun je mij dan ophalen?wrote:Veel plezier vanavond, ik ben misschien nog aanwezig als ik vervoer regel
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ben misschien bij de meeting ik kan niks verzekeren 
Tot vanavond
Tot vanavond
ja is goed :p maar ben nu aan het regelen.. maar niemand wil bob zijn :')wrote:Kun je mij dan ophalen?wrote:Veel plezier vanavond, ik ben misschien nog aanwezig als ik vervoer regel
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Roberttt en Chukkels ook naar outland? gezellig 
Ik weet niet of ik ga meeten ... ik denk dat je elkaar vaak genoeg tegenkomt omdat het niet al te groot is volgens mij 
Heb nu toch ook wel veel zin om naar een feestje te gaan vanavond, maar niemand wilt mee en is niet bepaald om de hoek 
Toch maar geen overhemd
Heb mn grijze paul frank shirt aan! Heb er zin an
ookal ben ik er zelf pas rond 1 uur
Haha wtf, nou heb net 30 seconden geleden besloten ook te gaan xD
Ticket ligt al naast me, ik heb een grijs Hardbass shirt aan!
Ticket ligt al naast me, ik heb een grijs Hardbass shirt aan!
Ik ga nu die kant op
nog dik 2 uren rijden
maar wel te gek veel zin in
... tot vanavond mensen !!
Hahah success! is ongveer een halfuurtje fietsen voor mij!
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
wrote:FUU geen vervoerhave fun people !
Bedankt ik ga nu op reis!!
Net de laatste metro gehaald, had een verjaardag! Helaas moet ik 1x overstappen met de metro en die gaat niet meer
ik ga nu bijna uitstappen, nu nog dik een half uur lopen!
Gvd wat een avond, ben al behoorlijk de wweg kwijt hahahaha net dik 20min vanaf capelse brug gelopen met 6 chickies dienog een blow wilden roken, en eem sigaret wilden hahaha nu nog 15 min lopen em dan lossssssss 
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Wow wat een gruwelijk feest was het 
T
Was een vet feestje 
T
Nee dat niet, was niet echt iets speciaals bij van wooh dat was nou echt vetwrote:Ik heb dus wat gemist
Zeer gezellige avond. Was er alleen helaas pas 2 uur
eerste anderhalf uur niemand tegen gekomen, daarna wel aardig wat hardtraxxers gemeet en lekker heel de avond mee los gegaan!
Werd ook behoorlijk hard gedraait, vooral alpha twins was ik erg tevreden over deze keer
Werd ook behoorlijk hard gedraait, vooral alpha twins was ik erg tevreden over deze keer
Was een leuk feestje, hoop wel dat ik straks eindelijk kan slapen!
Want dat is tot nu toe nog niet gelukt.... :')
Want dat is tot nu toe nog niet gelukt.... :')
Was een goed feestje! Goede sets, mensen gingen behoorlijk los!
Was zeker weer een lekker feestje! Kwam moeilijk opgang, maar waren toch wel aardige setjes bij!
God ben aardig overstuur geraakt door een erg heftige nasleep van dit feest, laat dat uitgebreide verslag dus maar even achterwege.
Ik kan alleen zeggen dat het qua drukte erg aangenaam was, dat het geluid loepzuiver stond en zeker niet te hard en dat verder gewoon alles top geregeld was. Dat er ook geen enkele slechte set was, zelfs The Prophet deed het wel aardig (belabberd mixwerk werd goed gemaakt met een gevarieerde platenkeuze). Wildstylez draaide voorspelbaar maar wel erg dik, Ran-D vond ik denk ik toch wel de uitblinker van de avond, en ook A2 draaiden een prima set die zeker wat beloofd voor de aanstaande Loudness
The Masochist had aan de ene kant een hele toffe hardcore-set als afsluiter, maar aan de andere kant was het mixwerk soms echt te verschrikkelijk voor worden en heeft ie het geheugen van een zeef, anders kan ik het niet verklaren dat ie Catscan - Seramon binnen 10 minuten 2 keer draait.
De sfeer was echt grandioos, nog beter dan op Loudness, ie-der-een uit z'n dak op elk nummer. Stilstaande mensen stonden hooguit in de hoekjes weg te vagen.
Kortom, was een topfeest, de nasleep erna heeft mijn herinnering eraan grondig verpest maar dat doet er niet toe
Ik kan alleen zeggen dat het qua drukte erg aangenaam was, dat het geluid loepzuiver stond en zeker niet te hard en dat verder gewoon alles top geregeld was. Dat er ook geen enkele slechte set was, zelfs The Prophet deed het wel aardig (belabberd mixwerk werd goed gemaakt met een gevarieerde platenkeuze). Wildstylez draaide voorspelbaar maar wel erg dik, Ran-D vond ik denk ik toch wel de uitblinker van de avond, en ook A2 draaiden een prima set die zeker wat beloofd voor de aanstaande Loudness
The Masochist had aan de ene kant een hele toffe hardcore-set als afsluiter, maar aan de andere kant was het mixwerk soms echt te verschrikkelijk voor worden en heeft ie het geheugen van een zeef, anders kan ik het niet verklaren dat ie Catscan - Seramon binnen 10 minuten 2 keer draait.
De sfeer was echt grandioos, nog beter dan op Loudness, ie-der-een uit z'n dak op elk nummer. Stilstaande mensen stonden hooguit in de hoekjes weg te vagen.
Kortom, was een topfeest, de nasleep erna heeft mijn herinnering eraan grondig verpest maar dat doet er niet toe
Who was there
Nobody has said they're going yet.