Poster: SWAT Tour 2011 - Outland Edition
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Misschien toch aanwezig! :yay: Even kijken of in de trein bij bekende van me zit, want alleen reizen zie ik niet echt zitten, aangezien er verder toch niemand mee gaat omdat ik dit zo kortaf besloten heb. :P

Time table zit wel goed in ieder geval.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
The Prophet had wel voor Ran-D gemogen, voor de rest goede TT! Maarja, ben toch niet aanwezig. :P
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Jopsem wrote:wel lekkere TT alleen twijfel ik wel een beetje over A2 :$ of ze die plek waardig zijn
Jaa ik ben ook wel benieuwd wat ze gaan neerzetten, hopelijk een superdikke beuk set. Dan weet je tenminste wat je ook van ze kan verwachten op Loudness! :thumbup:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hardbass was een slippertje van ze ;) Heb het volste vertrouwen dat ze deze keer een lekker beukend setje neerzetten. Tuurlijk gaan ze ook wel Atrocious of Breathe draaien maar zijn toch ook gewoon prima plaatjes?
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
dawasiknie wrote:Hardbass was een slippertje van ze ;) Heb het volste vertrouwen dat ze deze keer een lekker beukend setje neerzetten. Tuurlijk gaan ze ook wel Atrocious of Breathe draaien maar zijn toch ook gewoon prima plaatjes?
Week na Hard Bass stond A2 ook weer samen met B-Front op Reverze. Breathe, Atrocious werden ook gedraaid natuurlijk maar ook platen als Angel of the Sun, Revenge Of The Dirty MF, Anger, Samara, Yellow Minute. Platen die niet echt op konden tegen de platen die B-Front draaide op dat moment, maar goed is kijken wat ze er solo van gaan maken zaterdag.
Last edited by Inner Creativity on , edited 4 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Op Hard Bass lag de grootste fout volgens mij ook wel bij Max Enforcer. Er is alleen de laatste tijd geen 1 set van Alpha2 waar Breath, Atrocious en Yellow Minute Remix niet in zitten, dat is dan wel weer jammer. Hoop dat ze op Loudness ook flink gaan beuken!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
93Wesley93 wrote:
dawasiknie wrote:Hardbass was een slippertje van ze ;) Heb het volste vertrouwen dat ze deze keer een lekker beukend setje neerzetten. Tuurlijk gaan ze ook wel Atrocious of Breathe draaien maar zijn toch ook gewoon prima plaatjes?
Week na Hard Bass stond A2 ook weer samen met B-Front op Reverze. Breathe, Atrocious werden ook gedraaid natuurlijk maar ook platen als Angel of the Sun, Revenge Of The Dirty MF, Anger, Samara, Yellow Minute. Platen die niet echt op konden tegen de platen die B-Front draaide op dat moment, maar goed is kijken wat ze er solo van gaan maken zaterdag.
Inderdaad. A² waren de grootste missers op Reverze. Haalde het hele tempo wat B-Front erin had gegooid eruit. Zeer zonde, want het was best een goede set.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Nando wrote:Op Hard Bass lag de grootste fout volgens mij ook wel bij Max Enforcer. Er is alleen de laatste tijd geen 1 set van Alpha2 waar Breath, Atrocious en Yellow Minute Remix niet in zitten, dat is dan wel weer jammer. Hoop dat ze op Loudness ook flink gaan beuken!
Tja, zijn gewoon zeer bekende platen en het is nogal gek als je die niet van jezelf zou draaien.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik hoop juist dat ze die gaan draaien. Lekkere platen krijg je nooit genoeg van :drool: lekker beuken
Hardtraxxer
361 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Nog een paar dagen! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Jawel!!! Een nieuw kaartje gekocht :woot:

meetingplek :$ ?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Khadber wrote:
Nando wrote:Op Hard Bass lag de grootste fout volgens mij ook wel bij Max Enforcer. Er is alleen de laatste tijd geen 1 set van Alpha2 waar Breath, Atrocious en Yellow Minute Remix niet in zitten, dat is dan wel weer jammer. Hoop dat ze op Loudness ook flink gaan beuken!
Tja, zijn gewoon zeer bekende platen en het is nogal gek als je die niet van jezelf zou draaien.
Ja ik vind het ook niet erg als ze gedraait worden hoor, maar op Loudness hoor ik denk ik liever iets anders.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Rawbin wrote:Jawel!!! Een nieuw kaartje gekocht :woot:

Het is er op de meeste plaatsen te druk. In het hoekje bij de heren WC's (eerste verdieping) is het altijd rustig, staat nooit iemand. Ben denk ik niet van plan om zelf naar de meeting te gaan mocht ie er komen..
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Mike-O wrote:
Rawbin wrote:Jawel!!! Een nieuw kaartje gekocht :woot:

Het is er op de meeste plaatsen te druk. In het hoekje bij de heren WC's (eerste verdieping) is het altijd rustig, staat nooit iemand. Ben denk ik niet van plan om zelf naar de meeting te gaan mocht ie er komen..
Wij worden wel herkend.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Ik zou wel graag meeten. Kan ik lekker met de members meebeuqen. Het ziet er namelijk naar uit dat ik alleen ga, en heb geen zin heel de avond alleen te staan :P
Donateur
last seen Mar 2017
K zeg op de bovenverdieping ergens ofzo? In t hoekje bij de plees is het idd nog wel een beetje te doen.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ik herken olijfboompje wel ja xd verder geen idee hoe outland eruit ziet... :P
Hardtraxxer
361 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Morgen mogen we weer! :woot:
Hardtraxxer
379 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Voorbereidingen voor morgen zijn klaar :D morgen eerst een huur busje ophalen en dan op naar R'dam :P Dik veel zin in omdat ik hier nog nooit ben geweest :P weer eens wat nieuws ^^
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Khadber wrote:http://www.twitvid.com/HELSE
Ik laat me verrassen.. Op Emporium vorig jaar deden ze het nog best leuk. :)
Donateur
last seen Mar 2017
Ik kijk er wel naar uit, hun nummers worden jammer genoeg door bijna niemand gedraaid terwijl sommigen echt erg vet zijn... we zien het wel iig!
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Muchos zinnas in this :D :D :D :lol: :thumbsup: :yay: :clap:
Hardtraxxer
379 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Whaat zin in vanavond :D al sinds hardbass geen feestje meer gehad :O word hoog tijd :P

(ben te herkennen aan een zwart shirt met op de voorkant een Britse vlag van Gio Goi :P )
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Ik doe lekker een overhemd aan denk ik :P

Meeting om 1uur bij de wc's op de 1e verdieping? :)

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago