Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien toch aanwezig! :yay: Even kijken of in de trein bij bekende van me zit, want alleen reizen zie ik niet echt zitten, aangezien er verder toch niemand mee gaat omdat ik dit zo kortaf besloten heb. :P

Time table zit wel goed in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet had wel voor Ran-D gemogen, voor de rest goede TT! Maarja, ben toch niet aanwezig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
wel lekkere TT alleen twijfel ik wel een beetje over A2 :$ of ze die plek waardig zijn


Jaa ik ben ook wel benieuwd wat ze gaan neerzetten, hopelijk een superdikke beuk set. Dan weet je tenminste wat je ook van ze kan verwachten op Loudness! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardbass was een slippertje van ze ;) Heb het volste vertrouwen dat ze deze keer een lekker beukend setje neerzetten. Tuurlijk gaan ze ook wel Atrocious of Breathe draaien maar zijn toch ook gewoon prima plaatjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hardbass was een slippertje van ze ;) Heb het volste vertrouwen dat ze deze keer een lekker beukend setje neerzetten. Tuurlijk gaan ze ook wel Atrocious of Breathe draaien maar zijn toch ook gewoon prima plaatjes?

Week na Hard Bass stond A2 ook weer samen met B-Front op Reverze. Breathe, Atrocious werden ook gedraaid natuurlijk maar ook platen als Angel of the Sun, Revenge Of The Dirty MF, Anger, Samara, Yellow Minute. Platen die niet echt op konden tegen de platen die B-Front draaide op dat moment, maar goed is kijken wat ze er solo van gaan maken zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Hard Bass lag de grootste fout volgens mij ook wel bij Max Enforcer. Er is alleen de laatste tijd geen 1 set van Alpha2 waar Breath, Atrocious en Yellow Minute Remix niet in zitten, dat is dan wel weer jammer. Hoop dat ze op Loudness ook flink gaan beuken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
dawasiknie schreef:
Hardbass was een slippertje van ze ;) Heb het volste vertrouwen dat ze deze keer een lekker beukend setje neerzetten. Tuurlijk gaan ze ook wel Atrocious of Breathe draaien maar zijn toch ook gewoon prima plaatjes?

Week na Hard Bass stond A2 ook weer samen met B-Front op Reverze. Breathe, Atrocious werden ook gedraaid natuurlijk maar ook platen als Angel of the Sun, Revenge Of The Dirty MF, Anger, Samara, Yellow Minute. Platen die niet echt op konden tegen de platen die B-Front draaide op dat moment, maar goed is kijken wat ze er solo van gaan maken zaterdag.


Inderdaad. A² waren de grootste missers op Reverze. Haalde het hele tempo wat B-Front erin had gegooid eruit. Zeer zonde, want het was best een goede set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Op Hard Bass lag de grootste fout volgens mij ook wel bij Max Enforcer. Er is alleen de laatste tijd geen 1 set van Alpha2 waar Breath, Atrocious en Yellow Minute Remix niet in zitten, dat is dan wel weer jammer. Hoop dat ze op Loudness ook flink gaan beuken!

Tja, zijn gewoon zeer bekende platen en het is nogal gek als je die niet van jezelf zou draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop juist dat ze die gaan draaien. Lekkere platen krijg je nooit genoeg van :drool: lekker beuken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog een paar dagen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel!!! Een nieuw kaartje gekocht :woot:

meetingplek :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Nando schreef:
Op Hard Bass lag de grootste fout volgens mij ook wel bij Max Enforcer. Er is alleen de laatste tijd geen 1 set van Alpha2 waar Breath, Atrocious en Yellow Minute Remix niet in zitten, dat is dan wel weer jammer. Hoop dat ze op Loudness ook flink gaan beuken!

Tja, zijn gewoon zeer bekende platen en het is nogal gek als je die niet van jezelf zou draaien.

Ja ik vind het ook niet erg als ze gedraait worden hoor, maar op Loudness hoor ik denk ik liever iets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Jawel!!! Een nieuw kaartje gekocht :woot:

meetingplek :$ ?

Het is er op de meeste plaatsen te druk. In het hoekje bij de heren WC's (eerste verdieping) is het altijd rustig, staat nooit iemand. Ben denk ik niet van plan om zelf naar de meeting te gaan mocht ie er komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Rawbin schreef:
Jawel!!! Een nieuw kaartje gekocht :woot:

meetingplek :$ ?

Het is er op de meeste plaatsen te druk. In het hoekje bij de heren WC's (eerste verdieping) is het altijd rustig, staat nooit iemand. Ben denk ik niet van plan om zelf naar de meeting te gaan mocht ie er komen..

Wij worden wel herkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou wel graag meeten. Kan ik lekker met de members meebeuqen. Het ziet er namelijk naar uit dat ik alleen ga, en heb geen zin heel de avond alleen te staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

K zeg op de bovenverdieping ergens ofzo? In t hoekje bij de plees is het idd nog wel een beetje te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik herken olijfboompje wel ja xd verder geen idee hoe outland eruit ziet... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen mogen we weer! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voorbereidingen voor morgen zijn klaar :D morgen eerst een huur busje ophalen en dan op naar R'dam :P Dik veel zin in omdat ik hier nog nooit ben geweest :P weer eens wat nieuws ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.twitvid.com/HELSE
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 00:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
http://www.twitvid.com/HELSE

Ik laat me verrassen.. Op Emporium vorig jaar deden ze het nog best leuk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 00:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kijk er wel naar uit, hun nummers worden jammer genoeg door bijna niemand gedraaid terwijl sommigen echt erg vet zijn... we zien het wel iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 03:08 
 
Hardtraxx Veteran

Muchos zinnas in this :D :D :D :lol: :thumbsup: :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Whaat zin in vanavond :D al sinds hardbass geen feestje meer gehad :O word hoog tijd :P

(ben te herkennen aan een zwart shirt met op de voorkant een Britse vlag van Gio Goi :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe lekker een overhemd aan denk ik :P

Meeting om 1uur bij de wc's op de 1e verdieping? :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten