dawasiknie schreef:
Hardbass was een slippertje van ze

Heb het volste vertrouwen dat ze deze keer een lekker beukend setje neerzetten. Tuurlijk gaan ze ook wel Atrocious of Breathe draaien maar zijn toch ook gewoon prima plaatjes?
Week na Hard Bass stond A2 ook weer samen met B-Front op Reverze. Breathe, Atrocious werden ook gedraaid natuurlijk maar ook platen als Angel of the Sun, Revenge Of The Dirty MF, Anger, Samara, Yellow Minute. Platen die niet echt op konden tegen de platen die B-Front draaide op dat moment, maar goed is kijken wat ze er solo van gaan maken zaterdag.