Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:55 
 
Hardtraxxer

Die kick met screech aan het einde :yay:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete en Radical. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Art of Dance spreekt over het intense, innovatieve en rauwe hardstyle-geluid. Grappig dat Digital Punk dan waarschijnlijk het anthem maakt. De ironie.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 18:09 
 

yowan schreef:
Kiloknaller schreef:
Jezus wat een slechte trailer :lol:

Digital Punk :thumbdown: RR & Delete :thumbup:

Edit: Crypsis deelt hem op Twitter dus zal ook aanwezig zijn! Maar dat is ook niet echt een verrassing :P

is niks voor jou joh al die raw meuk


Och das waar ook! Thanks voor de reminder hé :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de trailer best lachen. :lol:
Toch heel gek om Delete zonder pet te zien.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 18:20 
 

Line-up tot nu toe (waarschijnlijk):

Radical Redemption
Crypsis
Chain Reaction
Delete
Digital Punk (anthem)
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naast Digital Punk, Radical Redemption en Delete in de trailer hebben Crypsis en Chain Reaction de trailer gedeeld, dus die zullen er ook staan. Heel verrassend.

Met deze namen zie ik graag de volgende line up:

22:00-23:00 Artifact
23:00-00:00 Requiem vs Sub Zero Project
00:00-00:30 Frequencerz -LIVE-
00:30-01:30 Digital Punk (anthem, helaas)
01:30-02:30 Crypsis vs Chain Reaction
02:30-03:00 Gunz For Hire -LIVE-
03:00-03:45 Radical Redemption Album Showcase -LIVE-
03:45-05:15 Adaro vs E-Force
05:15-06:00 Theracords -LIVE- (Thera, Degos Re-Done, Deetox)
06:00-07:00 Warface & Delete
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

snap nu wel dat ie die pet nooit af doet
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf toch bij wat ik eerder gepost had. :$
Alleen dan denk ik dat B-Front in die line-up die ik gepost had vervangen mag worden door CR.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 18:53 
 
Hardtraxx Elite

Kiloknaller schreef:
Jezus wat een slechte trailer :lol:


Tikkeltje overdreven niet?
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Art of Dance spreekt over het intense, innovatieve en rauwe hardstyle-geluid. Grappig dat Digital Punk dan waarschijnlijk het anthem maakt. De ironie.

2 out of 3, niet slecht toch? :P

Goede verhalen over vorig jaar gehoord dus wellicht aanwezig met een leuke line-up.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pleurt toch eens op met die Digital Punk.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Pleurt toch eens op met die Digital Punk.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga er maar van uit dat Typhoon er wel zal staan. Delete is wel een dikke +1.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 20:01 
 
Hardtraxx Elite

NickDB schreef:
chas1n schreef:
Pleurt toch eens op met die Digital Punk.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi voor Delete dat hij in de trailer zit tussen ''zulke grote namen''. Ook mooi voor zijn eventuele verblijfsvergunning :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 20:50 
 

Millard Fillmore schreef:
Kiloknaller schreef:
Jezus wat een slechte trailer :lol:


Tikkeltje overdreven niet?


Nee! Waar moet hij op slaan dan?
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Hahah, ik herkende Delete eerst niet eens joh :lol: Leuk dat hij er staat :D
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Millard Fillmore schreef:
Kiloknaller schreef:
Jezus wat een slechte trailer :lol:


Tikkeltje overdreven niet?


Nee! Waar moet hij op slaan dan?


Ach, toch wat origineler dan wat gecutte stukjes zien van het feest met kaakschakende mensen erop met wat special effects erbij.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch vond ik de trailer van vorig jaar wel leuker
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Ook mooi voor zijn eventuele verblijfsvergunning :thumbup:

Wanneer wordt daar een beslissing over genomen?
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Delete en RR zijn 2 goede namen. Nu hopen op een wonder Vazard over laten komen!
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

Inernationale live act premiere is Delete dan denk ik
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Inernationale live act premiere is Delete dan denk ik


als dat zo is he, dan ga ik een traantje laten van vreugde, krijg ik er nu al kipppenvel van, delete fanboism overload
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijkt straks bij de onthulling van de line-up dat de meid uit de trailer een nieuwe dj is die net getekend heeft bij Most Wanted :P

On.: Leuk dat Radical en Delete er staan, hopen op album-showcase van Radical en live-act van Delete!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten