Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 14:52 
 

Norther66 schreef:
denk ik niet dat je mag stellen dat het allemaal om Bodyshock draaide.


Dat zeg ik ook niet ;) Maar zoiets is vaak wel bedoelt om je carrière een flinke boost te geven, iets anders kan ik niet bedenken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 14:22 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat deze editie iets met Warface gedaan word.. alweer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een livesetje van 30 minuten en 90 procent van de aftermovie, verder heb je niet echt last van de hoofdact waar het om draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

End Of Line is aanwezig op dit feest.
Warface zal er dus waarschijnlijk staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
End Of Line is aanwezig op dit feest.
Warface zal er dus waarschijnlijk staan

You must be new..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oorlogssmoel was sowieso al zeker. Anders gaan al die rawstylesoldiers weer huilie doen "Booo waar is Warface hij is de hardste hoe kun je die nou niet boeken kut organisatie"
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik bedoel ermee dat End of Line het zelf al heeft bevestigd.
Was natuurlijk een zekerheidje dat hij er zal staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk zijn er paar kleine verrassingen. Anders hier werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
hardstylegeneration schreef:
Ik denk dat deze editie iets met Warface gedaan word.. alweer


Warface gaf inderdaad aan tijdens die episode van Behind The Madness van HardnewsNL dat er einde v/h jaar iets speciaals eraan zou komen. Maar het zelfde geld voor Gunz for Hire. En Radical gaat natuurlijk nog een album droppen. Wordt één van deze drie neem ik aan?

Ik hoop op Gunz/Radical, maar 'ben bang' dat deze editie iets met Warface wordt gedaan ja :P

Gunz for Hire komt pas rond eind oktober/november weer in Nederland optreden (buiten Defqon & CRAFT om dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag besloten dat ik sowieso ga. Heb goede hoop dat er iets heel leuks in de line-up staat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Duurt wel lang met de lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Zaterdag besloten dat ik sowieso ga. Heb goede hoop dat er iets heel leuks in de line-up staat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 2e area zou ik fijn vinden, als er dan een naam op de mainstage staat die je niet leuk vindt kan je tenminste nog switchen van area, hetgeen ik vorig jaar wel mistte tijdens Typhoon, Warface & Tha Playah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:08 
 

Zeer waarschijnlijk aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Zeer waarschijnlijk aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22.00 - 23.00: Luna
23.00 - 00.30: Artifact
00.30 - 01.30: Digital Punk
01.30 - 02.00: Gunz For Hire LIVE
02.00 - 03.00: B-Front vs. Crypsis
03.00 - 03.30: Radical Redemption LIVE
03.30 - 04.30: Titan vs. E-Force
04.30 - 05.30: Warface
05.30 - 06.00: Delete LIVE
06.00 - 07.00: N-Vitral LIVE

Dromen mag, toch? Dit lijkt mij wel mooi in ieder geval voor Supremacy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
22.00 - 23.00: Luna
23.00 - 00.30: Artifact
00.30 - 01.30: Ran-D vs. Digital Punk
01.30 - 02.00: Gunz For Hire LIVE
02.00 - 03.00: B-Front vs. Crypsis
03.00 - 03.30: Radical Redemption LIVE
03.30 - 04.30: Titan vs. E-Force
04.30 - 05.30: Warface
05.30 - 06.00: Delete LIVE
06.00 - 07.00: N-Vitral LIVE

Dromen mag, toch? Dit lijkt mij wel mooi in ieder geval voor Supremacy.


2 live acts na elkaar doen ze volgens mij niet zo snel :P

En ran-d en g4h direct na elkaar lijkt me ook niet echt praktisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:08 
 

Zet thera er ook maar tussen aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had het al aangepast haha. En N-Vitral staat altijd live dus ik denk dat dat best te doen is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Had het al aangepast haha. En N-Vitral staat altijd live dus ik denk dat dat best te doen is!


Hmm true van N-vitral :P Maar vervang Warface met Thera idd, of zet Warface dan naast N-vitral, en ik droom met je mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
22.00 - 23.00: Luna
23.00 - 00.30: Artifact
00.30 - 01.30: Digital Punk
01.30 - 02.00: Gunz For Hire LIVE
02.00 - 03.00: B-Front vs. Crypsis
03.00 - 03.30: Radical Redemption LIVE
03.30 - 04.30: Titan vs. E-Force
04.30 - 05.30: Warface
05.30 - 06.00: Delete LIVE
06.00 - 07.00: N-Vitral LIVE

Dromen mag, toch? Dit lijkt mij wel mooi in ieder geval voor Supremacy.

Ik vind hem leuk, maar alsjeblieft geen Digital Punk.. Doe maar Frequencerz in plaats van hem. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 14:45 
 
Hardtraxxer

Doe N-vitral maar een half uurtje live. En dan een uur lang Delete! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trailer met Radical Redemption, Digital Punk en Delete (zonder pet :P )



En een stukje van waarschijnlijk het anthem (volgens mij Digital Punk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:41 
 

Jezus wat een slechte trailer :lol:

Digital Punk :thumbdown: RR & Delete :thumbup:

Edit: Crypsis deelt hem op Twitter dus zal ook aanwezig zijn! Maar dat is ook niet echt een verrassing :P

Edit 2: Chain Reaction ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Jezus wat een slechte trailer :lol:

Digital Punk :thumbdown: RR & Delete :thumbup:

Edit: Crypsis deelt hem op Twitter dus zal ook aanwezig zijn! Maar dat is ook niet echt een verrassing :P

is niks voor jou joh al die raw meuk
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten