Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoelofBerltsum schreef:
Blijkt straks bij de onthulling van de line-up dat de meid uit de trailer een nieuwe dj is die net getekend heeft bij Most Wanted :P


Gelukkig mist ze het feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Pipa schreef:
Inernationale live act premiere is Delete dan denk ik


als dat zo is he, dan ga ik een traantje laten van vreugde, krijg ik er nu al kipppenvel van, delete fanboism overload

Precies dit dus.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft DP al ooit een anthem gemaakt trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes een loudness anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Pipa schreef:
Inernationale live act premiere is Delete dan denk ik


als dat zo is he, dan ga ik een traantje laten van vreugde, krijg ik er nu al kipppenvel van, delete fanboism overload


Ik doe met je mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien zit er wel meer achter dan enkel random 3 namen uit de line-up in de clip laten spelen. Ik denk dat Digital Punk in de clip zit omdat hij het anthem heeft gemaakt, Radical Redemption omdat hij een Album Showcase zal houden en Delete omdat ze hebben aangekondigd dat er een internationale live act première zal optreden. Dat moet dan Delete zijn. Geen idee of hij eigenlijk ooit al live heeft opgetreden?

Ik hoop dat ik gelijk heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Ik hoop dat ik gelijk heb.


Het zou me niets verbazen als je gelijk hebt, klinkt allemaal best logisch zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop het ook, alleen digital punk anthem :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Misschien zit er wel meer achter dan enkel random 3 namen uit de line-up in de clip laten spelen. Ik denk dat Digital Punk in de clip zit omdat hij het anthem heeft gemaakt, Radical Redemption omdat hij een Album Showcase zal houden en Delete omdat ze hebben aangekondigd dat er een internationale live act première zal optreden. Dat moet dan Delete zijn. Geen idee of hij eigenlijk ooit al live heeft opgetreden?

Ik hoop dat ik gelijk heb.


99% zeker dat dat allemaal gaat gebeuren ja. Delete heeft nog nooit live opgetreden. Supremacy meldde ook al dat het een exclusieve première van een live-act was. Dus erg benieuwd wat Delete gaat neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op oude tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Hopen op oude tracks.


Hoop idd op enigszins wat afwisseling. Dus ook wat Spoontech materiaal, maar de tijd is beknopt. Kan me goed voorstellen dat die voor Fast Lane, Fatal etc. gaat. De oudere stijl van 'm spreekt de meeste mensen toch niet aan. Op Supremacy al helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

Hurrikane schreef:
J oey schreef:
Hopen op oude tracks.


Hoop idd op enigszins wat afwisseling. Dus ook wat Spoontech materiaal, maar de tijd is beknopt. Kan me goed voorstellen dat die voor Fast Lane, Fatal etc. gaat. De oudere stijl van 'm spreekt de meeste mensen toch niet aan. Op Supremacy al helemaal niet.

De kans is er wel dat hij tracks als Exist, Formula,Syndrome, Hardstyle Matters, Lets Get Weird draait, GIR. Dat vind ik wel de beste platen tijdens zn spoontech periode
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Hurrikane schreef:
J oey schreef:
Hopen op oude tracks.


Hoop idd op enigszins wat afwisseling. Dus ook wat Spoontech materiaal, maar de tijd is beknopt. Kan me goed voorstellen dat die voor Fast Lane, Fatal etc. gaat. De oudere stijl van 'm spreekt de meeste mensen toch niet aan. Op Supremacy al helemaal niet.

De kans is er wel dat hij tracks als Exist, Formula,Syndrome, Hardstyle Matters, Lets Get Weird draait, GIR. Dat vind ik wel de beste platen tijdens zn spoontech periode

Een mooie tussenweg zou ook top zijn. Zowel z'n Spoontech dingen als z'n nieuwe platen vallen bij mij iig heel erg in de smaak. Vind zijn nieuwe dingen wel allemaal iets netter klinken qua afwerking :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst nog maar zien dat het ook echt die live-act wordt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop nog wel op een B-Front, Chain Reaction(nog niet helemaal zeker), Warface als hij zo'n setje neerzet als op Loudness en nog Thera & Artifact
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket gekocht, wss aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

delete heeft zeker potentie om fucking vette live edits te maken, ik verwacht dus veel kick edits, smash-ups(oude met nieuwe?), en uiteraard nieuwe tracks. oh man ik zie mezelf al tussen al die mensen met een bek open te genieten :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
delete heeft zeker potentie om fucking vette live edits te maken, ik verwacht dus veel kick edits, smash-ups(oude met nieuwe?), en uiteraard nieuwe tracks. oh man ik zie mezelf al tussen al die mensen met een bek open te genieten :drool: :drool:


Dit zou wel echt vet zijn :drool: maar als de line up verder bagger is zou ik er niet speciaal voor naartoe gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 20:23 
 
Hardtraxxer

Ik zou niet teveel verwachten als delete live staat. Meestal vallen dat soort dingen tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 20:56 
 

johnnie schreef:
Ik zou niet teveel verwachten als delete live staat. Meestal vallen dat soort dingen tegen.


vaak wel als je van alles gaat verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 21:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Heeft DP al ooit een anthem gemaakt trouwens?

En een remix van het Hardbass Anthem van 2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste bevestigde namen:

Radical Redemption
Digital Punk
Adaro
Hard Driver
Sub Sonik
Delete LIVE

Bron: Dominator boekje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Delete LIVE

:oh: optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat die andere namen zo bout zijn, weegt niet op tegen Delete LIVE nog helaas. Ff afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
MelvinFR schreef:
Delete LIVE

:oh: optie


Je hebt zekerheidje verkeerd gespeld
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten