Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Combinatie van acts van Roughstate ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 14:01 
 
Hardtraxxer

Internationale staat er
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad, ik hoop ook dat Gunz For Hire er zal staan. Hopelijk wordt het in ieder geval geen Most Wanted feestje, want dat zou de line-up behoorlijk verpesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 14:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Adaro is Spaans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 14:03 
 
Hardtraxxer

Komt een premiere van een nieuwe live act op supremacy, ben benieuwd! Hoop niet dat dit de live act wordt waar het hele feest om draait, als ze net zoiets willen doen als vorig jaar met minus militia hoop ik op gunz for hire :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Hopelijk wordt het in ieder geval geen Most Wanted feestje, want dat zou de line-up behoorlijk verpesten.


Don't get your hopes up :P

Voor die "internationale live act" verwacht ik haast iets in de richting van Typhoon met Kronos ofzo xd zou wel in hun plaatje passen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op een naam als Delete voor die live-act, dat zou ik nice vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 14:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Hopen op een naam als Delete voor die live-act, dat zou ik nice vinden

Hopen op een live-act die iets met muziek ipv show gaat doen. Dat zou pas tof zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel eentje uit Italiaanse stalling zijn. Of iets in de richting van Regain/Unresolved..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 15:04 
 
Hardtraxxer

Ga maar uit van de gehele most wanted stal + een aantal anderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gok dat het die achterlijke Typhoon is, daar komen ze bij AoD / Most Wanted namelijk nog net niet op klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of gewoon de boel lekker 180 graden omdraaien en een live-act van Vazard & Delete of Vazard & Main Concern. Dan koop ik gelijk m'n kaartje en zie ik wel wie er verder nog meer in de line-up staat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 18:54 
 

Project 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Of gewoon de boel lekker 180 graden omdraaien en een live-act van Vazard & Delete of Vazard & Main Concern. Dan koop ik gelijk m'n kaartje en zie ik wel wie er verder nog meer in de line-up staat. :lol:


Dan doe ik met je mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 00:43 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste act zal wel die draak van een typhoon zijn. Hopelijk komt er een 2de zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Als gevolg van de grote vraag naar kaarten zal de kaartverkoop al binnen een aantal weken starten.
More info soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahahah :lol: mensen die opbelden ofzo

Hallo met Art of Dance
- Hallo zijn er kaarten voor Supremacy
Godnondeju je bent al de 5000e, weet je wat we zullen over twee weken beginnen met de verkoop
- Top!! Ontzettend bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal bellen dan met vraag naar de Line-Up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

075 614 8154
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Typhoon -LIVE-, dat zou erg zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Typhoon -LIVE-, dat zou erg zijn..


Maar Live is meestal maar een half uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 14:53 
 

Warface Live
Typhoon
Hardkraft
Act Of Rage
Crypsis
Chain Reaction
Radical Redemption Live
Freaks at Night
Gunz 4 hire
E-Force
Digital Punk

Zoiets zal de lineup wel worden. Niet veel anders dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
RadicelArmy schreef:
Typhoon -LIVE-, dat zou erg zijn..


Maar Live is meestal maar een half uur.


Klopt, dat is weer een voordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat meer Theracords/Spoontech zou ik toch wel zeer waarderen. Niet weer de hele Most Wanted bende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 16:08 
 
Hardtraxxer

Frequencerz, Phuture Noize, Crypsis, P&D, Regain, Delete, N-Vitral
1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten