Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Niet weer de hele Most Wanted bende.


Vooral dit idd, maar ik vrees het ergste..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben gewoon een contract met Most Wanted, dus ze kunnen er niet omheen om minstens de helft van de line-up uit hun artiesten te laten bestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop op deze line up:

22.00 - 23.00 Artifact
23.00 - 00.00 Sub Zero Project vs Requiem
00.00 - 01.00 Ran-D
01.00 - 02.00 Adaro vs E-Force
02.00 - 02.30 B-Freqz LIVE
02.30 - 03.00 Gunz For Hire LIVE
03.00 - 04.00 Crypsis
04.00 - 04.30 Radical Redemption LIVE (+ anthem)
04.30 - 05.00 Freakz at Night LIVE
05.00 - 05.30 Theracords LIVE (Thera, Degos Re-Done, Prefix Density)
05.30 - 06.30 Warface vs Delete
06.30 - 07.00 Angerfist LIVE
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 17:37 
 
Hardtraxxer

Delete op zo'n groot podium zou wel vet zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dan niet met Warface hoor... Zet hem dan samen met Vazard. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 19:37 
 

J oey schreef:
Maar dan niet met Warface hoor... Zet hem dan samen met Vazard. :whistle:

DIT! Please!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 18:35 
 
Hardtraxx Newbie

22.00-23.00 Artifact
23.00-23.30 Dark Pact Live
23.30-00.00 Endymion Live
00.00-01.00 E-Force vs Luna
01.00-02.00 Crypsis
02.00-03.00 Roughstate Showcase
03.00-04.00 Radical Redemption
04.00-05.00 Warface & Titan
05.00-05.30 Freakz at Night Live
05.30-06.30 Delete vs.­ Degos &­ Re-Done
06.30-07.00 Angerfist Live

Of IPV 02.00-03.00 Roughstate Showcase, 02.00-02.30 B-Freqz Live en 02.30-03.00 Gunz For Hire
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er is blijkbaar een Supremacy Loyalty Ticket.
Als je vorig jaar bent geweest kom je in de aanmerking om al eerder tickets te kopen. Just so you know.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Er is blijkbaar een Supremacy Loyalty Ticket.
Als je vorig jaar bent geweest kom je in de aanmerking om al eerder tickets te kopen. Just so you know.


Idd, heb dit mailtje ook gehad. Je kan er max. 2 bestellen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie hier wel een album release komen van Radical
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Ik zie hier wel een album release komen van Chain Reaction


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Pipa schreef:
Ik zie hier wel een album release komen van Chain Reaction


:thumbup:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Pipa schreef:
Ik zie hier wel een album release komen van Chain Reaction


:thumbup:


Verklaar u nader
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk ook eerder RR, heeft alweer genoeg op de plank liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is al te lange tijd stil rondom chain reaction, dus zou me niks verbazen als er ineens een album uit die hoek komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 20:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Het is al te lange tijd stil rondom chain reaction, dus zou me niks verbazen als er ineens een album uit die hoek komt


Of gewoon: B-Freqz, Gunz For Hire, Chain Reaction en Radical Redemption met een album? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gok ook op een album release inclusief anthem van Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
RadicelArmy schreef:
Ik gok ook op een album release inclusief anthem van Radical Redemption.


Why? Vorig jaar stond 'tie ook al 'in het middelpunt'. Zouden ze dat deze editie weer doen?


Het gaat sowieso een Most Wanted naam worden, want Art of Dance. Wie anders uit die stal denk je dat de spotlights goed zou kunnen benutten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom zou er überhaupt een act vol in de spotlights staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Exterkate schreef:

Why? Vorig jaar stond 'tie ook al 'in het middelpunt'. Zouden ze dat deze editie weer doen?


Het gaat sowieso een Most Wanted naam worden, want Art of Dance. Wie anders uit die stal denk je dat de spotlights goed zou kunnen benutten?

Art of Dance kennende gaan zij bijvoorbeeld geen Gunz For Hire in de spotlights zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee en Wasted Pinguinz zou je ook kunnen vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Partyraiser of Dr. Peacock als afsluiter zou dan wel weer kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 13:07 
 

Misschien dat het bijvoorbeeld om Act Of Rage zal draaien.. Als je kijkt naar Bodyshock bij afgelopen Masters (20 years) zou ik er niet raar van opkijken :/ Most Wanted (AoD) heeft wel iets met push projecten volgens mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoelofBerltsum schreef:
Partyraiser of Dr. Peacock als afsluiter zou dan wel weer kunnen

Hopen op allebei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Als je kijkt naar Bodyshock bij afgelopen Masters (20 years) zou ik er niet raar van opkijken :/


Los van het anthem maken, en dan zn album (ik denk kwestie van toeval, zo had 2014 het album van N3ar erbij zitten, maar hij had niet het anthem), denk ik niet dat je mag stellen dat het allemaal om Bodyshock draaide.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten