Muzikale verwachtingen behoorlijk bijgesteld en daardoor eigenlijk een heel geslaagd feest gehad. Normaal vind ik het muzikale aspect uiteraard het belangrijkst, maar ik ging hier puur heen voor de gezelligheid en de vele bekenden.
Een speciale vermelding voor Delete VIP, dat was echt in één woord geweldig

Die act zat gewoon zo ontzettend goed in elkaar. Hoogtepunten waren voor mij de Spoontech platen/VIPs en State Of Emergency

En die kicks van Eden trouwens, wat een geweld was dat! Helaas geen VIP of mash van Vazard & Delete platen, dat had het nog helemaal afgemaakt.
Verder ook dikke pluspunten voor Miss K8. Op de een of andere manier loop ik haar setjes altijd mis op feesten, maar wat heb ik hiervan genoten. Ijzersterke platenkeuze en mixwerk, met als hoogtepunten Riders of Retaliation en Self Acclaimed Criminals remix. Na Delete VIP voor mij zeker de meest vermakelijke set, en een veel leukere afsluiter dan Tha Playah vorig jaar.
Ik moet zeggen dat ook alle overige setjes me volledig meevielen, aardig wat leuke platen gehoord. Zelfs Digital Punk viel me niet eens tegen. Alleen Sub Sonik en het eerste gedeelte van Warface heb ik overgeslagen omdat ik daar echt niks mee kon, toen even op mijn gemak wat eten gehaald en een aantal bekenden gesproken.
+++++ Delete VIP
+++ Miss K8
+++ Gezelligheid, sfeer, veel bekenden
+ Prima service, eten ook goed te doen
+ Verbeterpunten over het algemeen zeker in acht genomen in vergelijking met vorig jaar. Snelle binnenkomst ook.
--- Enorme ranspartij bij die WC's, dat sloeg echt he-le-maal nergens op