Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
The Skribbler schreef:
Ik snap dat dus echt niet he... een kwartier van een halfuur durende set filmen... :/


Ik snap niet hoe het leuk kan zijn om op een evenement op de schouders van iemand te gaan zitten met een vlag in je hand.

Nee man da's echt leuk, even jezelf heel famous voelen als de artiest in kwestie je ziet en herkent. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En anders ziet kleine joey niks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In welke zaal werd dit gehouden (gezien Masters afgelopen jaar)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aron schreef:
En anders ziet kleine joey niks :loving:



:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik snap niet hoe het leuk kan zijn om op een evenement op de schouders van iemand te gaan zitten met een vlag in je hand.


Ik snap niet waarom jij je zo druk maakt over een ander?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aron schreef:
En anders ziet kleine joey niks :loving:

Wij zijn even groot ofzo in de lengte. Over breedte ga ik het maar niet hebben, dat verlies ik dik. :')

Hooli schreef:
In welke zaal werd dit gehouden (gezien Masters afgelopen jaar)?

De Brabanthal. Zaal 1 dus. Wat op MoH de main is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waren er meer zalen op Masters?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Over breedte ga ik het maar niet hebben, dat verlies ik dik. :')


Daar zijn mijn schouders je dankbaar voor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete's antwoord op de vraag of zijn live-set wordt ge-upload (via FB):

Citaat:
I think it will but not immediately.


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben nog steeds niet echt te spreken van de liveset van Delete. Had stuk beter verwacht. Het waren voor mij iets teveel edits en mashups waardoor je wel werd geteased, maar dat het niet werd afgemaakt met de track die je verwacht. Zoals Fast Lane, Formula & Syndrome. Wel vet dat hij Eden en Still Here draaide in de eerste 10 minuten. Maar miste ook tracks als Absolute Terror, die ik wel had verwacht omdat die nieuw is.

Voor de rest vond ik het een redelijk commercieel feest. E-Force & Adaro & Ran-D vond ik meest teleurstellend. Zeker omdat tijdens Ran-D & Adaro er 4 nummers achter elkaar werden gedraaid met dezelfde Ran-D kick en lead.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha rond de 4e minuut zit die vent elke keer met zon vlag voor z'n bakkes. Lachen man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik ben nog steeds niet echt te spreken van de liveset van Delete. Had stuk beter verwacht. Het waren voor mij iets teveel edits en mashups waardoor je wel werd geteased, maar dat het niet werd afgemaakt met de track die je verwacht. Zoals Fast Lane, Formula & Syndrome. Wel vet dat hij Eden en Still Here draaide in de eerste 10 minuten. Maar miste ook tracks als Absolute Terror, die ik wel had verwacht omdat die nieuw is.


Dit is toch juist waar een live-act om draait haha? Als ik tracks in zijn geheel wil horen, had ik wel een dj-set van 'm geluisterd, maar juist die VIP edits en mash-ups waren echt intens vet gemaakt. Kan me wel enigszins voorstellen dat het teveel was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het heette niet voor niets Variation In Production, dan verwacht je toch juist veel edits en mashups?
En een Absolute Terror is nog zo nieuw, nog niet eens gereleased, daar wil je nog geen variation van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 12:04 
 
Hardtraxxer

Ja wtf zeik je nou man. Hij zette gewoon de perfecte live-set neer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Voor de rest vond ik het een redelijk commercieel feest. .

Prima uitspraak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Ja wtf zeik je nou man. Hij zette gewoon de perfecte live-set neer

Hou jij nou maar gewoon je muil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik ben nog steeds niet echt te spreken van de liveset van Delete. Had stuk beter verwacht. Het waren voor mij iets teveel edits en mashups waardoor je wel werd geteased, maar dat het niet werd afgemaakt met de track die je verwacht. Zoals Fast Lane, Formula & Syndrome. Wel vet dat hij Eden en Still Here draaide in de eerste 10 minuten. Maar miste ook tracks als Absolute Terror, die ik wel had verwacht omdat die nieuw is.lead.


Ik vond de Delete VIP echt het vetste wat ik in lange tijd heb gehoord.
Al die edits en mash ups maken het voor mij net vet, vernieuwend en die zorgen er voor dat je veel meer platen kan draaien in dat korte half uur.
Aboslute Terror had ik misschien ook wel verwacht, maar op het moment zelf echt niet gemist eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hurrikane schreef:
Voor de MM-liefhebbers:



Heeft die kerel met die roodwitte MM vlag nou serieus het logo van Radical Redemption op zn borst staan? :/
hoe ver gaan die fanboys wel niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Heeft die kerel met die roodwitte MM vlag nou serieus het logo van Radical Redemption op zn borst staan? :/
hoe ver gaan die fanboys wel niet..


Ja xd. Kerel heeft ook nog een Requiem tattoo op z'n onderarm.

https://www.facebook.com/kevin.louis44?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muzikale verwachtingen behoorlijk bijgesteld en daardoor eigenlijk een heel geslaagd feest gehad. Normaal vind ik het muzikale aspect uiteraard het belangrijkst, maar ik ging hier puur heen voor de gezelligheid en de vele bekenden. ^^

Een speciale vermelding voor Delete VIP, dat was echt in één woord geweldig :worship: Die act zat gewoon zo ontzettend goed in elkaar. Hoogtepunten waren voor mij de Spoontech platen/VIPs en State Of Emergency :loving: En die kicks van Eden trouwens, wat een geweld was dat! Helaas geen VIP of mash van Vazard & Delete platen, dat had het nog helemaal afgemaakt.
Verder ook dikke pluspunten voor Miss K8. Op de een of andere manier loop ik haar setjes altijd mis op feesten, maar wat heb ik hiervan genoten. Ijzersterke platenkeuze en mixwerk, met als hoogtepunten Riders of Retaliation en Self Acclaimed Criminals remix. Na Delete VIP voor mij zeker de meest vermakelijke set, en een veel leukere afsluiter dan Tha Playah vorig jaar.

Ik moet zeggen dat ook alle overige setjes me volledig meevielen, aardig wat leuke platen gehoord. Zelfs Digital Punk viel me niet eens tegen. Alleen Sub Sonik en het eerste gedeelte van Warface heb ik overgeslagen omdat ik daar echt niks mee kon, toen even op mijn gemak wat eten gehaald en een aantal bekenden gesproken.

+++++ Delete VIP
+++ Miss K8
+++ Gezelligheid, sfeer, veel bekenden
+ Prima service, eten ook goed te doen
+ Verbeterpunten over het algemeen zeker in acht genomen in vergelijking met vorig jaar. Snelle binnenkomst ook.
--- Enorme ranspartij bij die WC's, dat sloeg echt he-le-maal nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf is een ranspartij..?! xd

Een vechtpartij of een enorm smerige teringzooi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Wtf is een ranspartij..?! xd

Een vechtpartij of een enorm smerige teringzooi?

Enorm smerige teringzooi ja, ik was nog aan het twijfelen of ik het moest aanpassen maar bij deze. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

Hurrikane schreef:
Pipa schreef:
Ik ben nog steeds niet echt te spreken van de liveset van Delete. Had stuk beter verwacht. Het waren voor mij iets teveel edits en mashups waardoor je wel werd geteased, maar dat het niet werd afgemaakt met de track die je verwacht. Zoals Fast Lane, Formula & Syndrome. Wel vet dat hij Eden en Still Here draaide in de eerste 10 minuten. Maar miste ook tracks als Absolute Terror, die ik wel had verwacht omdat die nieuw is.


Dit is toch juist waar een live-act om draait haha? Als ik tracks in zijn geheel wil horen, had ik wel een dj-set van 'm geluisterd, maar juist die VIP edits en mash-ups waren echt intens vet gemaakt. Kan me wel enigszins voorstellen dat het teveel was.


Het was ook een variatie in productie. Maar het voldeed niet aan mijn verwachtingen. Vond het vaak teveel van het goede qua mashups en edits, waardoor ik veel getease werd, maar niet de tracks echt heb gehoord zoals ik ze wil horen. Daarom zie ik liever Delete gewoon een normale set draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

johnnie schreef:
Ja wtf zeik je nou man. Hij zette gewoon de perfecte live-set neer

Mooi verhaal man, goede argumenten ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:06 
 

Pipa schreef:
johnnie schreef:
Ja wtf zeik je nou man. Hij zette gewoon de perfecte live-set neer

Mooi verhaal man, goede argumenten ook.


Defend the RAW!!! :evil:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten